Gjest VincentMe Skrevet 28. desember 2005 #1 Del Skrevet 28. desember 2005 Halloen, Jeg vet ikke hvor ellers jeg skulle putte dette. Men uansett, jeg er en gutt/mann som lurer på hvor jeg kunne få skaffet hårgele med farge i? På nett og i butikker. Hva ligger prisene på sånn ca.? Jeg har tenkt mye på å farge det, med sånn vanlig hårfarge. Men litt redd for hva som kan skje... Så derfor... Hårgele med farge. Tenkte mer på sånn, grønn, rosa, blå og slikt. Litt punk, hehe. Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 28. desember 2005 #2 Del Skrevet 28. desember 2005 Prøv foreksempel "Standard" i Oslo, de burde selge hårspray og hårgele med farge i. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vincent Skrevet 28. desember 2005 #3 Del Skrevet 28. desember 2005 Hmmm. Jeg vet ikke hvor det er, lol. Men jeg tenkte helst på nett. Så jeg slipper gå ut i sollyset, liksom...?: Neida... Men hvor ligger Standard?:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vincent_* Skrevet 29. desember 2005 #4 Del Skrevet 29. desember 2005 Flere svar???????? Netthandel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 29. desember 2005 #5 Del Skrevet 29. desember 2005 har du prøvd å google på "hårgele med farge" f.eks ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 29. desember 2005 #6 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvis du er 16 år kunne jeg ha vært moren din og jeg vokste opp med punken. Rosa, grønn etc. hårfarge blir aldri fint hvis det ikke er utført av profesjonelle og er helt nyfarget! Skal du gjøre det stilig, må du få satt inn syntetisk hår der du vil ha det i ønsket farge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vincent_* Skrevet 29. desember 2005 #7 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg fant det i en nettbutikk, etter lang tid med søking.... Men takk uansett. Selvom det ikke hjalp meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #8 Del Skrevet 2. januar 2006 Spørsmålet er om du vil farge det permanent eller ikke. Dersom du vil farge håret permanent ville jeg gått til frisør. De kan få det til å se ordentlig ut, ellers risikerer du at det ser ut som du har prøvd å male det med vannfarge (altså, veldig stygt). Problemet med slike ting som gele med hårfarge er at det ofte ikke går ordentlig ut igjen, og du risikerer å sitte igjen med rosa/grønt/blått skjær i håret i lang tid, kanskje til det vokser helt ut igjen. Jeg tror at dette er litt av grunnen til at det ikke er så vanlig å selge slikt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 2. januar 2006 #9 Del Skrevet 2. januar 2006 Tråden er ryddet. Misty (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 2. januar 2006 #10 Del Skrevet 2. januar 2006 Wella har en serie med farget hårgelè. Så den i barnehylla hos frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vincent Skrevet 8. januar 2006 #11 Del Skrevet 8. januar 2006 lol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå