MyMichelle Skrevet 12. mars 2023 #21 Del Skrevet 12. mars 2023 Har ikke smakt den. Men har smakt en annen type vodka jeg ikke likte. Så smakte jeg en type russisk vodka på bursdagsfeiring hos en som hadde jobbet i Russland. Den vodkaen var fyldigere og mye bedre. Ble servert til russisk kaviar. Den syntes jeg var for salt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 12. mars 2023 #22 Del Skrevet 12. mars 2023 (endret) Djungelvrål skrev (På 10.3.2023 den 17.42): Sprit smaker på ingen måte godt. Det er bittert som f. og brenner i halsen. Fatter ikke hvordan folk klarer å drikke det rent. Noe er bittert, noe er ikke det. Jeg hater bitre som Jägermeister og Gammel Dansk. Men liker søtere som Bols Goldstrike (kanelsmak). Og grønn Chartreuse. Absente er ikke så søt, men jeg liker den (anis og malurt). Jeg synes vodka blir skikkelig kjedelig i sammenligning, selv om den russiske jeg smakte var bedre enn den norske. Jeg drikker aldri alkohol for å bli full. Endret 12. mars 2023 av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 12. mars 2023 #23 Del Skrevet 12. mars 2023 Jytte skrev (9 timer siden): Stolichnaya er en god vodka, eller den var det i alle fall før produksjonen ble satt til Polen tror jeg det var. Mange tar en snaps, det vil ikke si det samme som å helle innpå. Stoli er og har alltid vært Russisk. Vodka lagd på korn som Wyborowa har god egensmak og funker godt til drinker. Absolut og andre superkomersielle vodkaer lukter ikke bra og smaker enda værre. Det er definitivt forskjeller på vodka. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 12. mars 2023 #24 Del Skrevet 12. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 10.3.2023 den 16.32): Jeg tipper at ca null av de som drikker ren vodka gjør det fordi de synes det smaker så sykt godt. Det er nok enten for å være kul foran andre når man er ung og dum, eller for at de er alkoholiker eller kun drikker for å bli rusa. Gjerne er det nok en kombinasjon av flere av de nevnte. Anonymkode: e85cb...e8e I det bursdagsselskapet jeg nevnte, så ble russisk vodka servert til forretten med russisk kaviar. Ingen av oss drakk for å bli fulle, eller var unge. Endret 12. mars 2023 av MyMichelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilb Skrevet 12. mars 2023 #25 Del Skrevet 12. mars 2023 Det smaker ingenting. Smaker bare ordinær vodka, som sprit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå