Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått pengene i natt? Enda ikke kommet her.

Anonymkode: b42d6...f7f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da var skatteoppgjøret og pengene kommet🥳🥳

Anonymkode: 4f5b0...89b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også fått inn pengene 🥂

Anonymkode: 16482...09f

AnonymBruker
Skrevet

Nå står det ikke lenger at pengene kommer tidligst i august om de ikke er utbetalt til 26. mai.

Anonymkode: 49df0...7bb

AnonymBruker
Skrevet

Pengene på konto her også. Hurra 👍

Anonymkode: daf1f...475

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg kommer det opp at jeg «kan» få pengene før 1. juli, dvs annen dato enn det som sto tidligere (starten av juni).

Anonymkode: 340ad...543

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også plutselig fått 1.juli opp. Hadde 26.mai lenge, men jeg var åpenbart ikke en av den puljen. 

Anonymkode: e0f57...837

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har også plutselig fått 1.juli opp. Hadde 26.mai lenge, men jeg var åpenbart ikke en av den puljen. 

Anonymkode: e0f57...837

Samme her, drit kjedelig. Venter på en anselig sum i år, solgt bolig med tap - så er mer viktig for meg i år enn andre år. Men det er vel nettopp derfor det drøyer også…

Anonymkode: 6d9b8...2c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2023 den 6.38):

Det bruker å være innbetaling i august. Du får nok delt summen i 2. 

Men visste du ikke at det kom en så høy sum? 

Anonymkode: 4a026...59a

Fikk baksmell på 52.000 og er minste uføre. Lura på korsn de skal klar å trekke det beløpet på 2 avdrag når man får utbetalt 23.000 etter skatt. Har ingenting av verdi å selge, eller oppsparte midler. Heller ikke mulig å legge av mye. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2023 den 10.09):

Samme her, drit kjedelig. Venter på en anselig sum i år, solgt bolig med tap - så er mer viktig for meg i år enn andre år. Men det er vel nettopp derfor det drøyer også…

Anonymkode: 6d9b8...2c5

Jeg har krypto, så jeg antar det er derfor. Men det hadde jeg i fjor også, og da fikk jeg i starten av juni? Husker ikke helt. 
Jeg venter ikke på en veldig stor sum, men 14k er jo en god del penger - det hadde vært fint å få dem før sommeren. 

Anonymkode: 340ad...543

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leverte skattemeldingen 21/3 og har penger til gode. Ingen store endringer. Først stod det at jeg kunne få innen 26.mai og nå er det endret til 1.juli. Ikke kommet noe på oversikt/krav. Har et stort håp om å få før sommeren. Vet om flere som har hatt store endringer og levert mye senere, de har fått utbetalt…. 

Anonymkode: c7c62...786

AnonymBruker
Skrevet

Har noen fått skatteoppgjør i dag? 

AnonymBruker
Skrevet
pusen99 skrev (På 28.5.2023 den 20.12):

Fikk baksmell på 52.000 og er minste uføre. Lura på korsn de skal klar å trekke det beløpet på 2 avdrag når man får utbetalt 23.000 etter skatt. Har ingenting av verdi å selge, eller oppsparte midler. Heller ikke mulig å legge av mye. 

Men hvordan er det mulig? Har du ikke trukket skatt i det hele tatt, på minste uføresats betaler du vel knapt mer skatt enn dette? Og siden du ikke eier noe er det ingen formuesskatt her heller, eller skatt på renteinntekt.

Anonymkode: 26465...4e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Venter enda på skattepengene. Hadde ett håp om å få de 26 mai, men neida. Håper nå på juni en gang. Noen som vet om de har faste dager de betaler ut, eller om det er forskjellige? 

Anonymkode: a92fb...9a7

AnonymBruker
Skrevet

Venter fortsatt

Anonymkode: c5e36...654

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, fristen for innlevering er i dag.

Anonymkode: 900b5...251

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg betalte baksmellen min i dag, femti tusen.

Da er jeg ferdig og slipper å betale til høsten, med renter.

Anonymkode: f9b52...026

Skrevet (endret)

Endret av Mina1
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Venter og Venter. 

Anonymkode: a92fb...9a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...