AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #721 Del Skrevet 8. mai 2023 ikkeenrobot skrev (Akkurat nå): Dette står det hos meg og. Tror jeg ble tatt ut i tilfeldig kontroll. Det samme skjedde i fjor. Da tok det 14 dager fra Skattetaten behandlet den og til pengene var på konto. Får man ikke en haug med spørsmål om hvorfor man har de forskjellige tallene osv som man må svare på dersom man er tatt ut til kontroll? Anonymkode: ec988...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #722 Del Skrevet 8. mai 2023 Å fy faen endelig er de på betalinger og krav hos meg også! Det blir godt å ha litt ekstra endelig! Anonymkode: 8c7f6...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkeenrobot Skrevet 8. mai 2023 #723 Del Skrevet 8. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Får man ikke en haug med spørsmål om hvorfor man har de forskjellige tallene osv som man må svare på dersom man er tatt ut til kontroll? Anonymkode: ec988...c94 Kanskje hvis det er noe feil der? Jeg er ganske nøye med utfyllings osv, så hadde blitt overrasket hvis de hadde funnet noe feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. mai 2023 #724 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å fy faen endelig er de på betalinger og krav hos meg også! Det blir godt å ha litt ekstra endelig! Anonymkode: 8c7f6...95b Står de på utbetaling? Står fortsatt ikke der hos meg, men de har endelig kommet opp under oversikten. Håper jeg får pengene på onsdag også ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #725 Del Skrevet 9. mai 2023 Sitronmelis skrev (10 timer siden): Står de på utbetaling? Står fortsatt ikke der hos meg, men de har endelig kommet opp under oversikten. Håper jeg får pengene på onsdag også ☹️ Tror ikke de står på utbetaling før de faktisk er utbetalt. Men når de står under oversikt så tror jeg de er rett rundt hjørnet. Anonymkode: 5cf2e...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 9. mai 2023 #726 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke de står på utbetaling før de faktisk er utbetalt. Men når de står under oversikt så tror jeg de er rett rundt hjørnet. Anonymkode: 5cf2e...e67 Håper håper!🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neidajoda Skrevet 10. mai 2023 #727 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg fikk i dag! Yay! det stod på «mine krav og utbetalinger» i helga og håpet og forventet pengene skulle komme i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #728 Del Skrevet 10. mai 2023 Bor i utlandet og søker emigrasjon i år, og fyren på Skatteetaten ble sur på meg for at det er komplisert 🤣 "Kan jeg bare dobbeltsjekke om jeg har utfylt riktig?" "Jeg trodde du sa at du kjente reglene for emigrasjon!" Jaja, nå er den sendt inn. Mange rare ting som skal fylles ut altså. Anonymkode: c5637...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #729 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg leverte den rundt 20 april. Dette kom opp når jeg sjekket nå. Hva betyr det? Det står også hos meg at pengene kan komme før 26 mai. Hvis ikke kommer de i slutten av august. Anonymkode: daf1f...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #730 Del Skrevet 11. mai 2023 Noen som vet om pengene alltid kommer "mine krav og betalinger" før utbetaling? eventuelt hvilke dager oppdaterer de der inne? Anonymkode: 4f5b0...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #731 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som vet om pengene alltid kommer "mine krav og betalinger" før utbetaling? eventuelt hvilke dager oppdaterer de der inne? Anonymkode: 4f5b0...89b Lurer på det samme. Er inne å sjekker hele tiden, men dukker aldri opp noe 😪 Anonymkode: ec988...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #732 Del Skrevet 11. mai 2023 On 5/8/2023 at 2:32 PM, AnonymBruker said: Får man ikke en haug med spørsmål om hvorfor man har de forskjellige tallene osv som man må svare på dersom man er tatt ut til kontroll? Anonymkode: ec988...c94 De færreste av de som tas ut til kontroll må svare på spørsmål. Anonymkode: c6763...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #733 Del Skrevet 13. mai 2023 Nå har pengene jeg har til gode kommet inn på "oversikt"! Betyr det at jeg snart får skatteoppgjøret og pengene? Anonymkode: 4f5b0...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #734 Del Skrevet 13. mai 2023 Hurra!! Nå står de hos meg også. Satser på at jeg får de neste uke. Var nesten litt surrealistisk å se at de plutselig stod der når jeg har sjekka hver dag opptil flere ganger om dagen🤪 Anonymkode: ec988...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #735 Del Skrevet 13. mai 2023 Samme her, endelig. Blir spennende å se når de kommer, onsdag er jo rød dag. Anonymkode: b42d6...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #736 Del Skrevet 13. mai 2023 Står at en kan få innen 26 mai. Før stod det hvis ikke så kom, så kunne en tidligst få i slutten av august. Nå er det med aug, borte. Så da er det bingo når de kan komme? Anonymkode: c44ea...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #737 Del Skrevet 13. mai 2023 Endelig står det noe på Altinn...da håper vi penger kommer til uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #738 Del Skrevet 13. mai 2023 Nå står det hos meg også 😄 håper de da kommer inn før 17. Mai. Dekker akkurat to store regninger, så da fyker de rett ut igjen 🤣 Anonymkode: 16482...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #739 Del Skrevet 15. mai 2023 Nå står det endelig under mine krav og utbetalinger her også. Jeg har lest tidligere i denne tråden at pengene blir utbetalt onsdager, men denne onsdagen er jo ikke virkedag. Noen som vet noe om når de kan komme da? De kom ikke i dag, jeg håper jo på i morgen. Anonymkode: 70a43...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #740 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå står det endelig under mine krav og utbetalinger her også. Jeg har lest tidligere i denne tråden at pengene blir utbetalt onsdager, men denne onsdagen er jo ikke virkedag. Noen som vet noe om når de kan komme da? De kom ikke i dag, jeg håper jo på i morgen. Anonymkode: 70a43...338 Enten i morgen eller fredag tipper jeg. Torsdag er jo rød dag. Anonymkode: 16482...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå