AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #701 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor kommer denne meldingen opp? Kommer den med en gang når man logger inn? Jeg får bare beskjed om at den «kan» komme før 9. juni, det står ingen annen konkret dato. Anonymkode: 340ad...543 Den står på forsiden etter man logger inn ja. Det er det de snakker om, det er ingen konkret dato for noen, bare at det kan komme før. Det er bilde av hvordan det ser ut lenger opp i tråden, på forrige side. Håper igjen på at mine kommer denne onsdagen EHEH Anonymkode: 8c7f6...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #702 Del Skrevet 4. mai 2023 Ingen som har hørt noe denne uka? Anonymkode: 5cf2e...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 5. mai 2023 Forfatter #703 Del Skrevet 5. mai 2023 Hva betyr dette? Levert:05.05.2023, klokken 07.28 med hjelp fra Skatteetaten jeg å mannen min leverte samtidig...han har ikke fått slik. Vil da pengene komme senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #704 Del Skrevet 5. mai 2023 Står dette hos meg også Jeg leverte 17. Mars, så dette virker rart... Anonymkode: b42d6...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #705 Del Skrevet 5. mai 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Hva betyr dette? Levert:05.05.2023, klokken 07.28 med hjelp fra Skatteetaten jeg å mannen min leverte samtidig...han har ikke fått slik. Vil da pengene komme senere? Det står det samme på min mann sin, og ikke på min. Vi leverte begge den 21/3. Jeg mener å ha lest tidligere år at det kan bety at noen i skatteetaten har vært inne på skattemeldingen manuelt og sjekket eller endret noe. Anonymkode: 9799e...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #706 Del Skrevet 5. mai 2023 Hos meg når jeg går på oversikten over skattemeldinga, så står det at den er behandlet av Skatteetaten i dag kl 13. ikke fått noe om at pengene er klare til utbetaling enda Anonymkode: ec988...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #707 Del Skrevet 5. mai 2023 Sofakona skrev (4 timer siden): Hva betyr dette? Levert:05.05.2023, klokken 07.28 med hjelp fra Skatteetaten jeg å mannen min leverte samtidig...han har ikke fått slik. Vil da pengene komme senere? Det sto det plutselig hos meg også. Skjønner ikke hvorfor det er så mye greier med skatten min. Fikke lignende oppdatering tidligere å. Jeg har en helt enkel skattemelding, eier ikke bolig, men bil med bil lån, går på AAP og får litt fra KLP. Skulle jo ikke være noe hokus pokus å gjøre skattemeldingen min ferdig og gi meg oppgjøret Anonymkode: 5cf2e...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #708 Del Skrevet 5. mai 2023 I fjor fikk jeg samme melding som nå, om at skattetaten har levert skattemeldingen min. Da fikk jeg pengene neste utbetalingsdag. Håper på det i år også Anonymkode: abf77...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leopard 82 Skrevet 6. mai 2023 #709 Del Skrevet 6. mai 2023 Jeg fikk melding om skatteoppgjøret kan komme før 9. Juni. Jeg gikk inn på mine krav og innbetalinger summen har kommet. Så det vil si at jeg får pengene kanskje på onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #710 Del Skrevet 6. mai 2023 Summen er kommet til meg også🤩 Nå får jeg penger på onsdag! Anonymkode: abf77...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 6. mai 2023 #711 Del Skrevet 6. mai 2023 Summen står inne på oversikt hos meg og😁 Men ikke på inn og utbetalinger enda. Men kanskje det kommer i løpet av noen dager og jeg får pengene på onsdag??👏 Passer perfekt siden vi drar til syden da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #712 Del Skrevet 6. mai 2023 Nå står summen på oversikten hos meg og🥳 jeg leverte den 30. Mars...endelig!!!!🤩 Anonymkode: dab2b...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #713 Del Skrevet 6. mai 2023 Hvilken oversikt står det på? På forsiden står det det samme som mange har lagt ut bilde av her, at de kan komme innen 26.05, om ikke kommer de tidligst i slutten av august Anonymkode: 70a43...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #714 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvilken oversikt står det på? På forsiden står det det samme som mange har lagt ut bilde av her, at de kan komme innen 26.05, om ikke kommer de tidligst i slutten av august Anonymkode: 70a43...338 Når du logger inn i altinn, så kan du skrive "mine utbetalinger" i søkefeltet, så dukker det opp😊 Anonymkode: dab2b...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #715 Del Skrevet 6. mai 2023 Sendte inn og skatteetaten gikk inn og ordnet mer. Fikk igjen 2000 mer enn det jeg hadde fått med meg. Står på oversikt. Så får vel pengene snart 😊 Anonymkode: 114e1...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #716 Del Skrevet 6. mai 2023 Nå har jaggu summen kommet på mine krav og betalinger hos meg også. Passer bra siden vi reiser bort neste helg Anonymkode: 5cf2e...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreaJohan Skrevet 7. mai 2023 #717 Del Skrevet 7. mai 2023 Hos meg står det idag at jeg har 24000kr i krav i oversikten hos Altinn, men ingenting på inn/utbetalinger. Betyr det at oppgjøret er på vei? Kan jeg forvente at det kommer i løpet av uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. mai 2023 #718 Del Skrevet 8. mai 2023 AndreaJohan skrev (19 timer siden): Hos meg står det idag at jeg har 24000kr i krav i oversikten hos Altinn, men ingenting på inn/utbetalinger. Betyr det at oppgjøret er på vei? Kan jeg forvente at det kommer i løpet av uken? Håper virkelig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #719 Del Skrevet 8. mai 2023 Hos meg står det at den er behandlet av Skatteetaten. Vil det si at jeg får pengene snart? Anonymkode: ec988...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkeenrobot Skrevet 8. mai 2023 #720 Del Skrevet 8. mai 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hos meg står det at den er behandlet av Skatteetaten. Vil det si at jeg får pengene snart? Anonymkode: ec988...c94 Dette står det hos meg og. Tror jeg ble tatt ut i tilfeldig kontroll. Det samme skjedde i fjor. Da tok det 14 dager fra Skattetaten behandlet den og til pengene var på konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå