Gå til innhold

Skattemeldingen 2023

Sofakona

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor kommer denne meldingen opp? Kommer den med en gang når man logger inn? Jeg får bare beskjed om at den «kan» komme før 9. juni, det står ingen annen konkret dato. 

Anonymkode: 340ad...543

Den står på forsiden etter man logger inn ja. Det er det de snakker om, det er ingen konkret dato for noen, bare at det kan komme før. Det er bilde av hvordan det ser ut lenger opp i tråden, på forrige side.

Håper igjen på at mine kommer denne onsdagen EHEH

Anonymkode: 8c7f6...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen som har hørt noe denne uka? 

Anonymkode: 5cf2e...e67

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr dette?

Levert:05.05.2023, klokken 07.28 med hjelp fra Skatteetaten

jeg å mannen min leverte samtidig...han  har ikke fått slik. Vil da pengene komme senere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Står dette hos meg også 

image.png.4ef92309b5521c037e56aa7d19717f81.png

image.png.f105037b478d67feb6e5a56d7a86fac3.png

Jeg leverte 17. Mars, så dette virker rart...

Anonymkode: b42d6...f7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sofakona skrev (1 time siden):

Hva betyr dette?

jeg å mannen min leverte samtidig...han  har ikke fått slik. Vil da pengene komme senere? 

Det står det samme på min mann sin, og ikke på min. Vi leverte begge den 21/3. 

Jeg mener å ha lest tidligere år at det kan bety at noen i skatteetaten har vært inne på skattemeldingen manuelt og sjekket eller endret noe.

Anonymkode: 9799e...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos meg når jeg går på oversikten over skattemeldinga, så står det at den er behandlet av Skatteetaten i dag kl 13. ikke fått noe om at pengene er klare til utbetaling enda

Anonymkode: ec988...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Sofakona skrev (4 timer siden):

Hva betyr dette?

Det sto det plutselig hos meg også. Skjønner ikke hvorfor det er så mye greier med skatten min. Fikke lignende oppdatering tidligere å. Jeg har en helt enkel skattemelding, eier ikke bolig, men bil med bil lån, går på AAP og får litt fra KLP. Skulle jo ikke være noe hokus pokus å gjøre skattemeldingen min ferdig og gi meg oppgjøret :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I fjor fikk jeg samme melding som nå, om at skattetaten har levert skattemeldingen min. Da fikk jeg pengene neste utbetalingsdag. Håper på det i år også

Anonymkode: abf77...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk melding om skatteoppgjøret kan komme før 9. Juni. Jeg gikk inn på mine krav og innbetalinger summen har kommet. Så det vil si at jeg får pengene kanskje på onsdag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Summen er kommet til meg også🤩 Nå får jeg penger på onsdag!

Anonymkode: abf77...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summen står inne på oversikt hos meg og😁 Men ikke på inn og utbetalinger enda. Men kanskje det kommer i løpet av noen dager og jeg får pengene på onsdag??👏 Passer perfekt siden vi drar til syden da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå står summen på oversikten hos meg og🥳 jeg leverte den 30. Mars...endelig!!!!🤩

Anonymkode: dab2b...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilken oversikt står det på? På forsiden står det det samme som mange har lagt ut bilde av her, at de kan komme innen 26.05, om ikke kommer de tidligst i slutten av august 

Anonymkode: 70a43...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvilken oversikt står det på? På forsiden står det det samme som mange har lagt ut bilde av her, at de kan komme innen 26.05, om ikke kommer de tidligst i slutten av august 

Anonymkode: 70a43...338

Når du logger inn i altinn, så kan du skrive "mine utbetalinger" i søkefeltet, så dukker det opp😊

Anonymkode: dab2b...eeb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sendte inn og skatteetaten gikk inn og ordnet mer. Fikk igjen 2000 mer enn det jeg hadde fått med meg. 

Står på oversikt. Så får vel pengene snart 😊

Anonymkode: 114e1...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jaggu summen kommet på mine krav og betalinger hos meg også. Passer bra siden vi reiser bort neste helg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg står det idag at jeg har 24000kr i krav i oversikten hos Altinn, men ingenting på inn/utbetalinger.

Betyr det at oppgjøret er på vei? Kan jeg forvente at det kommer i løpet av uken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreaJohan skrev (19 timer siden):

Hos meg står det idag at jeg har 24000kr i krav i oversikten hos Altinn, men ingenting på inn/utbetalinger.

Betyr det at oppgjøret er på vei? Kan jeg forvente at det kommer i løpet av uken? 

Håper virkelig det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos meg står det at den er behandlet av Skatteetaten. Vil det si at jeg får pengene snart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hos meg står det at den er behandlet av Skatteetaten. Vil det si at jeg får pengene snart? 

Dette står det hos meg og. Tror jeg ble tatt ut i tilfeldig kontroll. Det samme skjedde i fjor. 

Da tok det 14 dager fra Skattetaten behandlet den og til pengene var på konto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...