Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Og du har fått kr 24 000 utbetalt?  

Det skatteoppgjøret kunne jeg tenkt meg å se. 

Anonymkode: 4a026...59a

du får nok ikke se det nei he he. Syns det var j rart sjøl. Ja ay de turte utbetale noe jeg tydeligvis ikke rettmessig skulle ha.

Men noen rett her over snakket jo om det samme bare omvendt. Fikk 30 000 i restskatt og så noe igjen senere. 

Jeg sverger på min udøde mors grav. Begge betalingen er til og fra skattetetaten. Det er alt jeg kan tilby grunnet mitt eget personvern ;) 

Anonymkode: a80f5...bf5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

du får nok ikke se det nei he he. Syns det var j rart sjøl. Ja ay de turte utbetale noe jeg tydeligvis ikke rettmessig skulle ha.

Men noen rett her over snakket jo om det samme bare omvendt. Fikk 30 000 i restskatt og så noe igjen senere. 

Jeg sverger på min udøde mors grav. Begge betalingen er til og fra skattetetaten. Det er alt jeg kan tilby grunnet mitt eget personvern ;) 

Fant ut jeg likevel ville legge ut bilde som er klippet til… om det hjelper på

DFFBF360-4E92-4E92-9789-79FC22953E8B.jpeg

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Rolig her nå. Er det kanskje ikke mer utsending nå før juni? 

Anonymkode: 5cf2e...e67

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Rolig her nå. Er det kanskje ikke mer utsending nå før juni? 

Kom opp på mine krav på lørdag, så noe skjer.. Har ikke fått pengene enda da..

Anonymkode: 8514b...786

AnonymBruker
Skrevet

Leverte skattemeldingen 17/3, enda ikke sett snurten av pengene. Ikke noe på inn/utbetalinger/mine krav.

Anonymkode: b42d6...f7f

• Liker 1
Skrevet

Her tok det 14 dager før pengene kom, påska var da en del av de dagene. 

Skrevet

Jeg har også levert 27/3 har ikke hørt noe enda.  

AnonymBruker
Skrevet

Leverte 21/3. Har heller ikke hørt/sett noe... Kjedelig. 

Anonymkode: 9799e...f22

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mista troa. Har slutta å sjekke på mail og mine krav osv...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

update🤨

IMG_0526.jpeg

Anonymkode: abf77...480

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

update🤨

IMG_0526.jpeg

Du er heldig før 26 mai. Jeg fikk juni 🥴🥴

AnonymBruker
Skrevet
leopard 82 skrev (35 minutter siden):

Du er heldig før 26 mai. Jeg fikk juni 🥴🥴

Åja er det forskjellig til alle???

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Åja er det forskjellig til alle???

Så synd at det ble sånn. Screenshot_20230425-181720_Chrome.thumb.jpg.3f14929e11001288a0d84e127cefa562.jpg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

update🤨

Samme her

image.png.36e0f5355621ec9b6b3798d213336315.png

Anonymkode: b42d6...f7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke ut som skatteetaten har fått med seg at jeg er gift, for det står at ektefeller får skatteoppgjøret samtidig, men han fikk det før påske allerede og vi leverte samtidig 😂

Anonymkode: 1e31d...82e

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ser ikke ut som skatteetaten har fått med seg at jeg er gift, for det står at ektefeller får skatteoppgjøret samtidig, men han fikk det før påske allerede og vi leverte samtidig 😂

Anonymkode: 1e31d...82e

Ja jeg husker du sa det tidligere. Så rart at begge ikke fikk samtidig. Skulle ønske at de hadde tatt feil med oss også 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

update🤨

IMG_0526.jpeg

Jeg har merket noe som er litt anderledes i første delen, hos deg står det at du får skattepengene men hos meg er det skatteoppgjør 🤔🤔🤔

AnonymBruker
Skrevet
leopard 82 skrev (13 minutter siden):

Jeg har merket noe som er litt anderledes i første delen, hos deg står det at du får skattepengene men hos meg er det skatteoppgjør 🤔🤔🤔

forstår ikke hvorfor de skriver det, er jo bare synsing fra deres side også. "Kan" gir jo bare falskt håp. jeg får tilbake 16k og er på aap og skal flytte, så hvis de kommer så tidlig hadde det jo vært perfekt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

forstår ikke hvorfor de skriver det, er jo bare synsing fra deres side også. "Kan" gir jo bare falskt håp. jeg får tilbake 16k og er på aap og skal flytte, så hvis de kommer så tidlig hadde det jo vært perfekt. 

Ja helt enig. Hvis jeg hadde visst det så hadde jeg ikke sendt det inn med en gang. Først var det innen I 4 uker nå er det i juni hvis den ikke blir utsatt til august da. Vi får bare håpe på at vi får det før sommerferien. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes meldingene fra Skatteetaten er rare og vanskelige å tolke. Pengene KAN komme INNEN? Stod det hos meg. For meg er det en rar setning. Hadde vært bedre å skrive at de kan komme fra dags dato og frem til november eller når pokker. Men at det står innen så mener jo jeg at det skal skje innen en gitt periode. 

Det samme med oppdateringene som har kommet nå. Hos meg står det skattePENGENE. Ikke skatteOPPGJØRET kan komme før 26. mai. 

Får tilbake ca 30k, og hadde vært nice å få de snart hehe

Anonymkode: ec988...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...