Gå til innhold

Skattemeldingen 2023

Sofakona

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå har pengene mine kommet på "oversikt". Noen som vet når jeg kan forvente å få de da?

Anonymkode: b171a...6c8

I morgen

Anonymkode: a6d0f...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nå har pengene mine kommet på "oversikt". Noen som vet når jeg kan forvente å få de da?

Når sendte du inn? 

Anonymkode: abf77...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Når sendte du inn? 

Anonymkode: abf77...480

22.03.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I morgen

Anonymkode: a6d0f...d7a

Takk! Håper du har rett 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kom oversikten i helgen eller var den allerede på fredag? Jeg sjekker min hverdag står fortsatt 0. 😅 sikkert det tar tid. Veldig hyggelig at alle deler sin prosses så kan vi få litt håp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er selvstendig næringsdrivende, jobber som tømrer, er enslig og ingen lån. Da blir det mye skatt. Har betalt 200000 forskuddsskatt utregnet etter 2021 tallene ligger an til baksmell på 180000 da resultatet på næringen min økte mer enn forventet. 

Anonymkode: 562c2...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Takk! Håper du har rett 😁

Fikk du oppgjøret ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk restskatt på 17000:( Har stort sett gått i null +/- noen hundringser hvert år, ikke endret inntekt eller noe annet nå.
Jeg jobbet noen år gjennom et bemanningsbyrå, men har siden 01.01.22 vært ansatt i bedriften jeg var innleid i gjennom nevnte byrå. Det jeg stusser over er at jeg står oppført med nesten 80000 kroner i inntekt fra det bemanningsbyrået i fjor, men jeg sluttet jo 31.12.21. Hva har skjedd her?? Kan dette stemme, da? 

Anonymkode: 19ea6...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk restskatt på 17000:( Har stort sett gått i null +/- noen hundringser hvert år, ikke endret inntekt eller noe annet nå.
Jeg jobbet noen år gjennom et bemanningsbyrå, men har siden 01.01.22 vært ansatt i bedriften jeg var innleid i gjennom nevnte byrå. Det jeg stusser over er at jeg står oppført med nesten 80000 kroner i inntekt fra det bemanningsbyrået i fjor, men jeg sluttet jo 31.12.21. Hva har skjedd her?? Kan dette stemme, da? 

Anonymkode: 19ea6...631

Er det feriepenger? 

Ellers er det annerledes trekk når man jobber for forskjellige arbeidsgivere enn for én. Hvis flere forskjellige arbeidsgivere skatter med tabelltrekk og ikke prosenttrekk på deg så har du skattet for lite, og vil ende med baksmell. Er det det som kan ha skjedd?

Anonymkode: 8c7f6...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sendte inn skattemeldingen 23.03 og fortsatt ikke fått oppgjøret mitt! Noen som har sendt inn i mars og fått denne uka? Vil ha pengane mine nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sendte inn skattemeldingen 23.03 og fortsatt ikke fått oppgjøret mitt! Noen som har sendt inn i mars og fått denne uka? Vil ha pengane mine nå

Du er ikke alene om det. Jeg hadde restskatt ifjor og fikk oppgjøret i november. I år har jeg tilgode men tenker at kanskje det blir samme i år også . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitronmelis skrev (5 minutter siden):

Venter og venter... Ikke kommet noe på oversikt heller 😔😔

Når sendte du inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sjekker oversikten flere ganger om dagen nå, er så utålmodig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sjekker oversikten flere ganger om dagen nå, er så utålmodig! 

Samme her! Klikker snart. Alle rundt meg har fått igjen! Skal vel sikkert bli sistemann jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg sendte inn 21.03. Har heller ikke hørt noe, og er utålmodig som deg. 

Anonymkode: 9799e...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sendte inn min 18.03 og har heller ikke mottatt mitt oppgjør enda, og det er nå 17.04.  . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...