Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Beløpet er på "min oversikt". Vil jeg da få penger på tirsdag?

Anonymkode: e7ef2...dbb

Jeg håper jeg får de på tirsdag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har levert skattemelding 15 mars, men har fortsatt ikke fått pengene mine!!!! Hvorfor tar det så lang tid???????

Anonymkode: f6dfd...ab7

Det skjer ihvertfall ikke noe før påsken er over. 

Anonymkode: 5cf2e...e67

AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Har levert skattemelding 15 mars, men har fortsatt ikke fått pengene mine!!!! Hvorfor tar det så lang tid???????

Anonymkode: f6dfd...ab7

Det har ikke tatt lang tid ennå. Skatteoppggjøret kan komme alt fra etter noen få dager til først i slutten av november.

Anonymkode: c6763...276

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Beløpet er på "min oversikt". Vil jeg da få penger på tirsdag?

Vil tro Onsdag. De skrev på Facebook at de vanligvis sender ut oppgjøret på Onsdager

Anonymkode: 3ea8d...ff6

AnonymBruker
Skrevet
On 4/9/2023 at 6:43 PM, AnonymBruker said:

Vil tro Onsdag. De skrev på Facebook at de vanligvis sender ut oppgjøret på Onsdager

Anonymkode: 3ea8d...ff6

Får håpe det 😊

AnonymBruker
Skrevet

Blir det sendt ut mer skatteoppgjør nå, eller må vi som ikke har fått før påske, vente til juni og senere?

Anonymkode: 93a97...678

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Blir det sendt ut mer skatteoppgjør nå, eller må vi som ikke har fått før påske, vente til juni og senere?

Anonymkode: 93a97...678

blir sendt løpende

Anonymkode: abf77...480

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppgjøret ble sendt i min innboks i dag den 11.april. Vil jeg da få pengene i morgen (onsdag?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mail om skatteoppgjøret i natt og pengene på konto tidlig i morrest 😀 Gøy å få det så kjapt! 🙏🏼

Anonymkode: ca4c9...bd3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Oppgjøret ble sendt i min innboks i dag den 11.april. Vil jeg da få pengene i morgen (onsdag?

Ja, det bruker å komme samme dag.

Anonymkode: ca4c9...bd3

Gjest Adobyen
Skrevet

I dag har jeg også fått skatteoppgjøret og penger på konto. Så tidlig har jeg aldri fått det før.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 21.08):

Fikk baksmell og skjønner ingenting av grunnen. 

Har alltid fått igjen på skatten. I fjor fikk jeg igjen ca 16.000,-, i år fikk jeg smell på 4.000,- Betaler 36% i skatt (likt for før), og har hatt en gjennomsnittlig norsk lønning (likt som før). Ingenting har forandret seg ift formue (eier ingenting) eller gjeldsgrad sammenlignet med tidligere år. Veldig enkel skattemeldibg uten noe som helst krimskrams.

Er dette rimelig? Hva kan forklaringen være? 

Anonymkode: 0d637...6bb

Dette skjedde med meg et år. Grunnen var at jeg hadde flere forskjellige arbeidsgivere det året og da er det ikke rett å skatte med tabelltrekk, men med skatteprosent. Vanligvis bruker den som betaler ut lønnen kun tabell. Kan det være det?

Anonymkode: 8c7f6...95b

Skrevet

Fikk noen oppgjøret i dag.? Mange som har levert etter meg fikk pengene. Får man oppgjøret hver onsdag eller kan det komme når som helst? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte inn skattemeldingen 15.03 og har ikke fått skatteoppgjør enda. Jeg har aap og veldig simpel skattemelding. Ingenting på krav og utbetalinger heller:/ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg sendte inn skattemeldingen 15.03 og har ikke fått skatteoppgjør enda. Jeg har aap og veldig simpel skattemelding. Ingenting på krav og utbetalinger heller:/ 

Du har levert det 12 dager før meg. Håper at du får det også snart.  Jeg er vanlig arbeidstaker men når man er gift begge sin behandles samtidig.  Begge har tilgode men sikkert lengere behandlingstid.  

AnonymBruker
Skrevet
leopard 82 skrev (2 timer siden):

Du har levert det 12 dager før meg. Håper at du får det også snart.  Jeg er vanlig arbeidstaker men når man er gift begge sin behandles samtidig.  Begge har tilgode men sikkert lengere behandlingstid.  

Husk at de fleste får oppgjøret i juni. 

Anonymkode: 16482...09f

AnonymBruker
Skrevet
leopard 82 skrev (På 13.4.2023 den 17.34):

Jeg og mannen leverte 21.03 - han fikk pengene før påske, jeg har enda ikke fått 😂

Anonymkode: 1e31d...82e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg og mannen leverte 21.03 - han fikk pengene før påske, jeg har enda ikke fått 😂

Anonymkode: 1e31d...82e

😊 når ektefeller behandles samtidig trodde jeg at begge får oppgjøret og pengene samme dag. 🤭

AnonymBruker
Skrevet

I år så fikk jeg faktisk skattemeldingen tidlig. De to forrige årene så fikk jeg siste dagen. Første året så fikk jeg også pengene siste dagen, og i fjor så fikk jeg første utsending etter ferien.

Leverte skattemeldingen den 20/3, men har enda ikke fått oppgjøret. Selv om jeg har en helt enkel selvangivelse uten endringer, så lurer jeg på om det er fordi at jeg har inntekt fra to forskjellige steder, AAP og KLP. Uførepensjonen fra KLP er jo liksom bi-inntekt. 

Anonymkode: 5cf2e...e67

AnonymBruker
Skrevet

Nå har pengene mine kommet på "oversikt". Noen som vet når jeg kan forvente å få de da?

Anonymkode: b171a...6c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...