AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #581 Del Skrevet 2. april 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Mine står også som «penger til gode» på Altinn nå. Satser på at skatteoppgjøret kommer på onsdag! 🤩 (sendes ut onsdager, men ikke helligdager) Anonymkode: ca4c9...bd3 Det blir ikke bare betalt ut på onsdager, har flere venner som har fått oppgjøret på både mandag og tirsdag Anonymkode: a7434...938 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #582 Del Skrevet 2. april 2023 Står ingenting hos meg enda. Fikk skattemeldingen 15/03 09.50 elns, så var en av de første som fikk. Har arbeidsavklaringspenger, tror dere det kan ta lengre tid pga det? Anonymkode: abf77...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #583 Del Skrevet 2. april 2023 Innlegg på Skatten min på facebook idag. Der står det bl.a at de ikke sender ut skatteoppgjør i påskeuken, så vi som enda ikke har fått skatteoppgjøret trenger ikke å sjekke neste uke. Skatten min dseopoStnr9l5ftuch58ml495fh4f48045m7 ta4m7u9581357ltt36t9f7i · Når kommer skattepengene? Skatteoppgjør blir vanligvis sendt ut på onsdager, men endringer skjer raskt og vi kan derfor ikke svare på nøyaktig hvilke datoer det blir sendt. Vi sender ikke ut skatteoppgjør på helligdager eller i påskeuken. Har du penger til gode, blir disse utbetalt når du får skatteoppgjøret ditt. Du kan logge inn på skatteetaten.no og sjekke status på ditt skatteoppgjør. Etter at skattemeldingen din er levert, må vi behandle den og lage et skatteoppgjør. De fleste får skatteoppgjøret i juni. Noen får det tidligere, mens andre får det mellom august og november. Vi kan dessverre ikke svare på hvilken dato du får ditt skatteoppgjør. Du får beskjed når ditt er klart skatteetaten.no/skatteoppgjor #penger #økonomi #skatt #skatteoppgjør Anonymkode: 5cf2e...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #584 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Innlegg på Skatten min på facebook idag. Der står det bl.a at de ikke sender ut skatteoppgjør i påskeuken, så vi som enda ikke har fått skatteoppgjøret trenger ikke å sjekke neste uke. Skatten min dseopoStnr9l5ftuch58ml495fh4f48045m7 ta4m7u9581357ltt36t9f7i · Når kommer skattepengene? Skatteoppgjør blir vanligvis sendt ut på onsdager, men endringer skjer raskt og vi kan derfor ikke svare på nøyaktig hvilke datoer det blir sendt. Vi sender ikke ut skatteoppgjør på helligdager eller i påskeuken. Har du penger til gode, blir disse utbetalt når du får skatteoppgjøret ditt. Du kan logge inn på skatteetaten.no og sjekke status på ditt skatteoppgjør. Etter at skattemeldingen din er levert, må vi behandle den og lage et skatteoppgjør. De fleste får skatteoppgjøret i juni. Noen får det tidligere, mens andre får det mellom august og november. Vi kan dessverre ikke svare på hvilken dato du får ditt skatteoppgjør. Du får beskjed når ditt er klart skatteetaten.no/skatteoppgjor #penger #økonomi #skatt #skatteoppgjør Anonymkode: 5cf2e...e67 Fikk denne beskjeden når jeg kontakta de og spurte om de sendte ut i påska, synd de gir ut forskjellige beskjeder😭 Anonymkode: abf77...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #585 Del Skrevet 2. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Innlegg på Skatten min på facebook idag. Der står det bl.a at de ikke sender ut skatteoppgjør i påskeuken, så vi som enda ikke har fått skatteoppgjøret trenger ikke å sjekke neste uke. Skatten min dseopoStnr9l5ftuch58ml495fh4f48045m7 ta4m7u9581357ltt36t9f7i · Når kommer skattepengene? Skatteoppgjør blir vanligvis sendt ut på onsdager, men endringer skjer raskt og vi kan derfor ikke svare på nøyaktig hvilke datoer det blir sendt. Vi sender ikke ut skatteoppgjør på helligdager eller i påskeuken. Har du penger til gode, blir disse utbetalt når du får skatteoppgjøret ditt. Du kan logge inn på skatteetaten.no og sjekke status på ditt skatteoppgjør. Etter at skattemeldingen din er levert, må vi behandle den og lage et skatteoppgjør. De fleste får skatteoppgjøret i juni. Noen får det tidligere, mens andre får det mellom august og november. Vi kan dessverre ikke svare på hvilken dato du får ditt skatteoppgjør. Du får beskjed når ditt er klart skatteetaten.no/skatteoppgjor #penger #økonomi #skatt #skatteoppgjør Anonymkode: 5cf2e...e67 fuck Anonymkode: a7434...938 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 2. april 2023 #586 Del Skrevet 2. april 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #587 Del Skrevet 3. april 2023 Beløpet har kommet på krav og utbetalinger, vil det si at det er en mulighet for at de kommer nå i påska? Har dog ikke fått melding om at oppgjøret er klart Anonymkode: 3ea8d...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #588 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Beløpet har kommet på krav og utbetalinger, vil det si at det er en mulighet for at de kommer nå i påska? Har dog ikke fått melding om at oppgjøret er klart Anonymkode: 3ea8d...ff6 Det lurer jeg også på. Ser at de (Skatten min) skriver på facebook at skatteoppgjør ikke blir betalt ut i påskeuka, men mandag til onsdag er vel å regne som vanlige virkedager? Skjønner meg ikke helt på hvorfor det skulle være en utfordring i hvert fall. Mitt beløp står under "oversikt", men ingenting under "Inn-/utbetalinger" enda.. Anonymkode: ec3da...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #589 Del Skrevet 3. april 2023 Er det noen som vet om medeier på hus må sende inn sin skattemelding før jeg kan få mitt oppgjør? Vi er ikke gift, men eier sammen. Anonymkode: 8c7f6...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. april 2023 #590 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (På 29.3.2023 den 13.33): Står ikke under mine krav og betalinger heller. Jeg leverte skattemelding uten endringer forrige mandag. Mener at jeg har lest her et sted at dette er siste uken det sendes ut penger før sommeren/ juni. Anonymkode: 5cf2e...e67 Det ryktet gikk i fjor også, og stemmer ikke. Jeg sjekket nå på Altinn, og i fjor fikk jeg utbetalt skattepengene mine 18/5. Året før i begynnelsen av april. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #591 Del Skrevet 3. april 2023 På skatteetaten står det at skatteoppgjøret ikke er klart enda men pengene er på "oversikt" på mine krav og betalinger i altinn. Forvirret jeg Anonymkode: a7434...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #592 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På skatteetaten står det at skatteoppgjøret ikke er klart enda men pengene er på "oversikt" på mine krav og betalinger i altinn. Forvirret jeg Anonymkode: a7434...938 Da får du nok pengene enten i morgen eller på onsdag. Anonymkode: b3108...db6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #593 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da får du nok pengene enten i morgen eller på onsdag. Anonymkode: b3108...db6 Hadde det bare vært sant Ser ikke ut som om de sender ut oppgjør i påskeuka... Anonymkode: ec3da...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #594 Del Skrevet 3. april 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Da får du nok pengene enten i morgen eller på onsdag. Anonymkode: b3108...db6 Tror ikke de betaler ut denne uken, dessverre. Får håpe at de kommer på mandag:) Anonymkode: a7434...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #595 Del Skrevet 4. april 2023 Jeg får tilbake 14k, mannen må betale 5k. Så da går vi greit i pluss til sammen! Anonymkode: 340ad...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #596 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tror ikke de betaler ut denne uken, dessverre. Får håpe at de kommer på mandag:) Anonymkode: a7434...938 Kommer nok ikke 2. påskedag, så du får håpe på tirsdag Anonymkode: 5cf2e...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 4. april 2023 #597 Del Skrevet 4. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Endret 4. april 2023 av Adobyen Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #598 Del Skrevet 8. april 2023 Beløpet er på "min oversikt". Vil jeg da få penger på tirsdag? Anonymkode: e7ef2...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #599 Del Skrevet 8. april 2023 Har levert skattemelding 15 mars, men har fortsatt ikke fått pengene mine!!!! Hvorfor tar det så lang tid??????? Anonymkode: f6dfd...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leopard 82 Skrevet 8. april 2023 #600 Del Skrevet 8. april 2023 (endret) .. Endret 11. april 2023 av leopard 82 Vil ikke delta diskusjonsforum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå