AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #321 Del Skrevet 21. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nok delvis fordi det krever litt å få alt helt riktig så man går i null. Men mest tror jeg enkelte kanskje ønsker å få igjen for de ikke synes det er så lett å spare - at pengene «brenner» når de har dem og at det for dem sånn sett er en grei måte å spare på. Tror jeg. Anonymkode: ea9b8...763 Men de får dem jo til slutt, så da går de bare opp i røyk et år senere Anonymkode: 4ffc7...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 21. mars 2023 #322 Del Skrevet 21. mars 2023 jeg har allerede brukt opp pengene. svidde av kredittkortet, skattepengene går rett inn dit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
°Rozárka° Skrevet 21. mars 2023 #323 Del Skrevet 21. mars 2023 Foreløpig får jeg igjen 4000,- men det blir noen endringer, så vi får se til slutt. Er fornøyd så lenge jeg slipper restskatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catbert Skrevet 21. mars 2023 #324 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bryr meg midt i ryggen når jeg får de få tusen kronene jeg sannsynligvis har til gode. Med mindre man har veldig dårlig råd eller har gjort enorme omleggelser i økonomien så skjønner jeg ikke hvoror det er så spennende å gå rundt å vente på. Enda mindre interessant er det å høre at Bengt-Turid (54) har fått 3700 krone igjen på skatten den 18. mars..fullstendig irrelevant informasjon for alle andre enn vedkommende. Anonymkode: bfcf1...213 Tipper du innerst inne er dødsinteressert i at jeg får igjen 3 643 kr på skatten. Du er kanskje også interessert i at jeg gleder meg til å få de pengene så jeg kan sette sette de rett inn på sparekonto 🤑🤑🤑 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #325 Del Skrevet 21. mars 2023 Catbert skrev (8 minutter siden): Tipper du innerst inne er dødsinteressert i at jeg får igjen 3 643 kr på skatten. Du er kanskje også interessert i at jeg gleder meg til å få de pengene så jeg kan sette sette de rett inn på sparekonto 🤑🤑🤑 Tipper at hen også brenner etter å vite at jeg får igjen ca 6000,- å at jeg bl.a skal bruke noe av det på synstest og nye briller. Hilsen Kåre-Magdalena Anonymkode: 5cf2e...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #326 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke fått noe melding og sjekker 10000ganger hver dag. Anonymkode: 0d642...6b8 Maks ni dager til med det her nå Anonymkode: d2d2d...6c6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #327 Del Skrevet 21. mars 2023 Da har jeg fått epost om skatteoppgjør og at pengene vil bli utbetalt fikk skattemelding dagen etter at de begynte å sende ut forrige uke. Anonymkode: 5e433...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 21. mars 2023 #328 Del Skrevet 21. mars 2023 Fikk melding idag 😋 og det var heldigvis penger tilgode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. mars 2023 #329 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 20.52): Ja må være det, fikk til svar over her at det var fordi personen hadde lyst og likte å ha tilgode noen tusen på skatten. Penger «spart» helt uten avkastning, jaja. Jeg sparer hvertfall pengene mine på andre måter😅 Anonymkode: 7900f...174 Litt avkastning får man jo. Ved for mye innbetalt utskrevet forskuddsskatt og forskuddstrekk innbetalt innen utgangen av inntektsåret, er rentegodtgjørelsen 2,15 prosent av det som er for mye innbetalt, beregnet fra 1. juli 2022 til skatteoppgjøret blir sendt skattyter i 2023. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #330 Del Skrevet 21. mars 2023 Fikk e-post om skattepengene like etter midnatt, når kan jeg forvente å få de på konto da? Anonymkode: b1ffc...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #331 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fikk e-post om skattepengene like etter midnatt, når kan jeg forvente å få de på konto da? Anonymkode: b1ffc...379 Lurer på det samme. Fikk også mail om skatteoppgjøret rett etter midnatt Anonymkode: 8add9...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 22. mars 2023 #332 Del Skrevet 22. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Fikk e-post om skattepengene like etter midnatt, når kan jeg forvente å få de på konto da? Anonymkode: b1ffc...379 Først må du levere skattemeldingen, og så skal den behandles, så kommer skatteoppgjøret når som helst fra april til oktober. De fleste får det vel i slutten av juni. Du må levere den selv om du ikke endrer på noe, hvis du skal få muligheten til tidlig oppgjør før juni. Endret 22. mars 2023 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #333 Del Skrevet 22. mars 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Først må du levere skattemeldingen, og så skal den behandles, så kommer skatteoppgjøret når som helst fra april til oktober. De fleste får det vel i slutten av juni. Det var ikke meg du siterer, men jeg fikk skatteoppgjør ved midnatt, så det er fullt mulig å få det før april. Anonymkode: 5e433...e7d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 22. mars 2023 #334 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var ikke meg du siterer, men jeg fikk skatteoppgjør ved midnatt, så det er fullt mulig å få det før april. Anonymkode: 5e433...e7d Det var raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #335 Del Skrevet 22. mars 2023 Adobyen skrev (25 minutter siden): Først må du levere skattemeldingen, og så skal den behandles, så kommer skatteoppgjøret når som helst fra april til oktober. De fleste får det vel i slutten av juni. Du må levere den selv om du ikke endrer på noe, hvis du skal få muligheten til tidlig oppgjør før juni. Mente selvfølgelig skatteoppgjør når jeg skrev skattepenger. Ifølge brevet skal pengene værr på konto innen 3 uker, så da spurte jeg om noen her visste noe mer konkret? Anonymkode: b1ffc...379 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #336 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mente selvfølgelig skatteoppgjør når jeg skrev skattepenger. Ifølge brevet skal pengene værr på konto innen 3 uker, så da spurte jeg om noen her visste noe mer konkret? Anonymkode: b1ffc...379 I fjor fikk jeg pengene utbetalt samme dag som jeg fikk skatteoppgjøret. Når jeg googlet litt nå, så sier dem at pengene normalt vil bli utbetalt samme dag som oppgjøret, men i noen tilfeller _kan_ det gå opp mot 3 uker. Så regner med at du har pengene på konto i morgen tidlig når morgenkjøringen i banken er kjørt😊 Anonymkode: e5e64...cbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #337 Del Skrevet 22. mars 2023 Fikk skattemelding 15. Mars, og pengene ble utbetalt kl 6 i dag morges. Måtte vente nesten til sist i fjor, så hyggelig å være fremst i rekka i år. Anonymkode: be301...ca7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #338 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fikk skattemelding 15. Mars, og pengene ble utbetalt kl 6 i dag morges. Måtte vente nesten til sist i fjor, så hyggelig å være fremst i rekka i år. Anonymkode: be301...ca7 Jeg har også fått utbetalt pengene! Trodde det skulle ta flere dager Anonymkode: 5e433...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #339 Del Skrevet 22. mars 2023 Overrasket at jeg fikk pengene i dag. Leverte meldingen på fredag, penger idag🤩 Anonymkode: 93c9d...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #340 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg fikk pengene før jeg fikk skattemeldingen jeg 🤩🤩🤩 Anonymkode: aabbc...ddb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå