Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sjekket tidligere mailer nå, og jeg har faktisk fått skattemeldingen samme dag hvert år..

Anonymkode: 02e5f...8d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Om du ble skyldig 567 kr, betalt inn 470 kr nå. Da er det 97 igjen. Alt under 100 kr blir ikke krevd inn.

Anonymkode: 117a6...7b5

Å være så kjip. Betal nå bare inn det du skylder, om det blir krevd inn i etterkant eller ikke.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg sjekket tidligere mailer nå, og jeg har faktisk fått skattemeldingen samme dag hvert år..

Anonymkode: 02e5f...8d2

Det har ikke jeg. 22.03 i 2021, 17.03 i 2022 og nå fikk jeg 15.03. Så det tror jeg er tilfeldig at du har fått det.

Anonymkode: 9ea67...9d7

• Liker 1
Gjest Sprite
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har ikke jeg. 22.03 i 2021, 17.03 i 2022 og nå fikk jeg 15.03. Så det tror jeg er tilfeldig at du har fått det.

Anonymkode: 9ea67...9d7

Har heller ikke fått samme dato hvert år. Sprik med 9 dager fra i fjor til året før. 

Men stemmer det at det kommer meldinger i helgene? Det må være noe nytt isåfall? 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer dere inn på nettsidene? Har ikke kommet inn de to siste dagene. Får logget inn med bank id, men så blir bare siden helt hvit og laster ikke videre..

Anonymkode: 95dc9...ca0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kommer dere inn på nettsidene? Har ikke kommet inn de to siste dagene. Får logget inn med bank id, men så blir bare siden helt hvit og laster ikke videre..

Anonymkode: 95dc9...ca0

Jeg kommer inn hver gang, å jeg sjekker flere ganger i døgnet :D 

Anonymkode: 5cf2e...e67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe vite i sjekke når man ikke har fått e-post eller sms, da? Er det noen som har fått skattemelding uten å ha blitt varslet først?

Anonymkode: 598e9...0c5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det noe vite i sjekke når man ikke har fått e-post eller sms, da? Er det noen som har fått skattemelding uten å ha blitt varslet først?

Når jeg ser på epost og skattemelding fra i fjor, ser jeg at det gikk en hel uke før jeg ble varslet.

Men, mulig at det er annerledes i år.

Anonymkode: d2d2d...6c6

• Liker 2
Gjest Sprite
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Om du har lest tråden så har omtrent annenhver person fått skattemelding men ingen varsel 

AnonymBruker
Skrevet
Sprite skrev (1 minutt siden):

Om du har lest tråden så har omtrent annenhver person fått skattemelding men ingen varsel 

OK, jeg tilstår at jeg ikke har lest hele tråden, men hver gang jeg logger inn får jeg beskjed om at skattemeldingen ikke er klar, så jeg lurte bare på om det var noe hold i det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får igjen, gledelig overraskelse egentlig for i fjor fikk jeg 500kr igjen så tenkte kanskje det blir baksmell i år. 

Anonymkode: 68abf...a5a

Gjest Sprite
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

OK, jeg tilstår at jeg ikke har lest hele tråden, men hver gang jeg logger inn får jeg beskjed om at skattemeldingen ikke er klar, så jeg lurte bare på om det var noe hold i det. 

Min er heller ikke klar. Har konkludert med at jeg får bare vente til jeg får varsel eller den mystisk vis er klar når jeg logger inn. Sjekker en gang daglig 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk skattemelding i går, men ikke fått mail om det ennå. Samme som i fjor.

Anonymkode: b42d6...f7f

Gjest Sprite
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg får igjen, gledelig overraskelse egentlig for i fjor fikk jeg 500kr igjen så tenkte kanskje det blir baksmell i år. 

Fikk du det idag? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk skattemeldingen den 23 mars i fjor, men nåværende er ikke klar. Er spent, fordi fikk tilbake rundt 14 000 kr i fjor.

Anonymkode: 82e12...8d0

Skrevet

Ikke fått noe enda, men blir nok en baksmell på ca 10 000 kr

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nok av folk her som sjekker uten å ha fått varsel på epost/sms, men så står skattemeldingen klar der likevel.

Selve varselet fra Skatteetaten kommer så flere dager etterpå, eller ev en hel dag, har jeg lest mange skriver. Skattemeldingen kan ha stått klar om morgenen, og så kommer eposten på kvelden, for eksempel. Men mange har skrevet her på KG at det har gått dagesvis før varselet har kommet om at skattemeldingen er klar.

Så jeg har sjekket en gang om dagen de siste dagene, selv om jeg ikke har fått noe varsel. Har ikke hatt problemer med innlogging.

PS! I fjor fikk jeg skattemelding som en av de siste. Ser eposten er fra 29/3 da.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet
Sprite skrev (4 timer siden):

Fikk du det idag? 

Ikke pengene, men melding om at skattemelding var på plass. 

Skrevet

Ikke fått noe enda.. Jeg er av den utålmodige typen som logger inne flere ganger pr dag for å sjekke.

Ganske sikker på at jeg får igjen fem lapper,  mulig mer da jeg skal melde inn litt høyere gjeldsrente. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Andrine& skrev (13 timer siden):

Ikke fått noe enda.. Jeg er av den utålmodige typen som logger inne flere ganger pr dag for å sjekke.

Ganske sikker på at jeg får igjen fem lapper,  mulig mer da jeg skal melde inn litt høyere gjeldsrente. 

Banken der du har gjeld har vel sendt inn årsoppgave til skatteetaten, så da står det forhåndsutfylt på skattemeldingen hvor mye du har betalt i renter.

Anonymkode: ddf0e...3e1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...