AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Jeg har akkurat startet som tilkallingsvikar på et sykehjem, hvor jeg da er assistent. Er ufaglært, har studert helsefagarbeider VG2 som privatist men enda ikke tatt mine eksamener og har derfor ikke vitnemål enda. Ikke tidligere erfaring. Timelønn er 176kr, noe jeg selv synes er ok for en som ikke har erfaring. Jeg var faktisk forberedt på at den kunne være mindre. Er timelønnen forskjellig fra kommune til kommune eller er dette noe alle kommuner skal være like på? Er lønnen min mindre enn hva jeg burde ha eller er det vanlig startlønn? Anonymkode: d9848...ea0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Vanlig startlønn, vil jeg tro. Er selv helsefagarbeider med 16 års ansiennitet og tjener 250 kr timen Anonymkode: 0a7e4...314 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #3 Skrevet 10. mars 2023 Oslo kommune har høyere, resten har samme lønnstabell. Du kan Google lønnstabell kommunen så får du opp oversikten selv. Det ser du minstelønn i henhold til ansiennitet og utdanningsnivå. Anonymkode: a0fa5...b29 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå