Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #21 Skrevet 8. januar 2006 Takk mysan, greit å få noen positive svar innimellom Nå skal det jo være sagt at jeg skjønner skepsisen blant folk også. Det høres jo litt haleluja pyramide ut når jeg kaller tråden det jeg har gjort da, men det går jo an å sette seg inn i sakene litt før man begynner å kritisere. (ps! til dere som mener at de som tipper er arbeidsledige sløvinger kan jeg si at, jeg har jeg to jobber, fra sju om mårran til ni om kvelden blir det jobbing, og i tillegg har jeg et eget foretak.)
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #22 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har aldri satt meg inn i oddstipping, men har ingen problemer med å skjønne hva du skriver av den grunn. Det er jo ikke vanskelig. men nå er jeg heller ikke en person som ikke tør å prøve noe annet enn en "trygg" åtte til fire jobb for å penger da. Det finnes andre muligheter i tillegg, selv om jeg vet at enkelte reagerer som okser på røde kluter bare ved å høre om det. Som sagt; lykke til til deg - håper dere tør å satse usikkert når økonomien kan tåle det og at det ender med kjempegevinst!!
Gjest Primula Skrevet 10. januar 2006 #23 Skrevet 10. januar 2006 Jeg er på ingen måte imot oddstipping. Har faktisk drevet med det selv også. Det er heller ingen tvil om at dere har vunnet på mange kamper. Men jeg synes fortsatt det er feil at du skriver at dere har en "enorm fortjeneste" når dere i realiteten har vunnet ca 2300,- siden oktober. Siden dere vinner så lite i kroner ( ikke i prosent) svir det jo litt når "sikkerkampene" ikke går inn da... Men, men skal bli interessant å følge med dere å se om dere blir "steinrike."
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #24 Skrevet 14. januar 2006 Man må jo se beløpet i forhold til fortjeneste, det vil si vi har hatt over 200% avkastning på to måneder, noe som vil si at om vi hadde spillt likt med 100 000 kroner hadde vi hatt over 300 000. Det folk flest gjør feil når de spiller på odds er at de tenker kun kroner, man må tenke prosenter. Nå har vi gjort om litt på statistikken vår også ettersom vi ble en mann til som la inn 1000 kroner så vi har satt startbeløpet til 2000 nå for enkelhets skyld selv om det blir litt feil i forhold til prosentvis avkastning siden vi startet så nå står vi på 90% fortjeneste. klart det er surt når kampene ikke går inn men det må man regne med også, det vil ikke bli en rett stigende kurve desverre men en stigende kurve med svingninger. Noen ganger vil statistikken gå litt tilbake men det viktigste er at vi klarer å gå i pluss over sikt. Om vi blir steinrike vet jeg ikke men morsomt å prøve uansett
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #25 Skrevet 14. januar 2006 Og som det står i signaturen din Primula; Den som har beina plantet på bakken står stille
Gjest Primula Skrevet 14. januar 2006 #26 Skrevet 14. januar 2006 Skulle ønske jeg hadde hatt penger til å virkelig satse, det hadde vært moro. F.eks han mannen i England som satset masse penger på at Alonso skulle score mål fra egen banehalvdel i år. Han hadde sett det i en drøm, og satset mye penger på det. Alonso scoret målet sitt ha, og dermed vant han masse penger. Husker ikke hvor mye det var. Men det var snakk om flere hundretusen pund. Det kaller jeg teft, utrolig flaks og enorm fortjenste. Og forrsten; det er jo kronene man vinner, ikke prosentene. Så lenge man ikke satser 100.000 vinner man heller ikke 300.000 selv om man i teorien kunne ha gjort det dersom man hadde satset. Men man må jo starte et sted selvfølgelig. Kommer dere til å øke innsatsen når kapitalen blir større?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #27 Skrevet 15. januar 2006 Planen er å sette inn mer penger når vi har nådd hundre kamper hvis den positive trenden fortsetter. Vi har vært "tøffe" på søndagens kamper og satset ca 1000 kroner på tre kamper, kampene vi spiller på skal være "helt sikre" Går alle inn vinner vi 460 kroner så det blir spennende i morgen. Arsenal vant forresten 7-0 og vi drog inn 150 kroner i dag (Lørdag, har ikke lagt meg enda så for meg er det fortsatt lørdag )
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #28 Skrevet 15. januar 2006 yes, da var dagens to første kamper unnagjort med rett resultat da gjenstår barcelonakampen som begynner klokka sju i kveld, håper det blir plankekjøring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå