Gå til innhold

Menn som hekler og strikker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg spurte min mann om han ikke hadde lyst til å lære å strikke. Han så rart på meg og spurte om jeg ville ta en tur i skogen med motorsaga, eller kanskje svinge øksa litt.

Vi ble enige om at vi har en fin arbeidsfordeling. Jeg sørger for varme klær, han sørger for varme i ovnen.

Anonymkode: 93f50...684

Ser den.

Jeg liker å bidra der det trengs,jeg.

Jeg skifter dekk,maler huset,klipper plenen,slår inn spiker/skruer der det trengs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.4.2023 den 14.22):

Jeg spurte min mann om han ikke hadde lyst til å lære å strikke. Han så rart på meg og spurte om jeg ville ta en tur i skogen med motorsaga, eller kanskje svinge øksa litt.

Vi ble enige om at vi har en fin arbeidsfordeling. Jeg sørger for varme klær, han sørger for varme i ovnen.

Anonymkode: 93f50...684

Det er ikke noe i veien for å gjøre begge deler, jeg både strikker og hugger ved jeg. 😀( bare ikke samtidig)

Anonymkode: 4fe6e...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.3.2023 den 10.45):

Hot or not?

Anonymkode: aa2f9...4c7

Det er definitivt litt sånn... NOT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke noe i veien for å gjøre begge deler, jeg både strikker og hugger ved jeg. 😀( bare ikke samtidig)

Anonymkode: 4fe6e...3ee

Jeg tror strikking tiltaler kvinner mer. Det å sitte i ro og fikle med hendene, skape plagg og tepper. Interiør og kosedyr. 

Menn er mer sånn "ut og ærbe", eller drikke øl med gutta, eller få noe gjort på huset. Noe aktivt.

Bortsett fra gaming da, som definitivt er mye mer NOT enn strikking er. En helt annen liga med NOT. For det er fullstendig meningsløst. Strikking er fint. For damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...