Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker ikke betale, men alt av invitasjoner etc kommer gjerne på FB. Er medlem i organisasjoner og grupper som legger ut nyheter osv. 

Finnes det noen plattform som er mindre kommersiell man kan flytte det over til? Noen som vil utfordre fb og Twitter? Jeg er uinteressert i ‘scrolling’ bare nyheter i gruppene/informasjon jeg blir varslet om. ( f eks har jeg fått dåps- bryllup, klassejubileul, familietreff og bursdagsinvitasjoner). Fb er jo enkel, men må da finnes noe annet? Twitter har jeg sagt opp.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Facebook er gratis, og det er  fordi du er produktet. 

Hva mener du med at "meta vil ta betalt"?  Kilde på dette? 

Anonymkode: 726b9...8f2

• Liker 1
Skrevet

Gjelder bare for den «blå haken» du ser noen har. De vil at en skal betale for at en skal bli verifisert. Klarer du deg uten den, er det fremdeles kostnadsfritt

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

De de ønsker er å ta betalt for at man verifiser den man er, den blå rundingen ved siden av "kjendisers" navn

image.png.ed1616948dfb7a3fbdaa8cadca44a715.pngimage.png.0e5dbe465b5287c9881e99fb7d9ffebe.png

Anonymkode: 965d3...e44

Dersom noen påstår at de er en mer eller mindre berømt person, og så betaler for denne blå haken, så kommer jo Twitter selvfølgelig til å gi folk denne blå haken. 

Dette handler egentlig ikke om å "verifisere" brukerne deres. Det handler bare om at tjenestene ønsker å få betalt for tjenestene deres.    

Anonymkode: 08bdc...ed3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...