AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Var usikker på hvor denne tråden hørte hjemme, men regner med under graviditet 😂 Jeg blir seriøst sprø! Jeg var som dette forrige svangerskap også... det siste trimesteret ihvertall. Forrige sv.skap så ville ikke samboer ha sex overhode. Han har sagt selv at det var fordi han var lei av sex etter all prøvingen, noe jeg skjønner. Men han er ikke helt på bølgelengde denne gangen heller. Han vil ikke like ofte som meg, og jeg vil HVER DAG, helst flere ganger om dagen. Jeg er stort sett hjemmeværende om dagen pga bekkenplager, og da går vibratoren i ett sett. Nesten hele dagen. Syns denne sexlysten er helt ekstrem. Om jeg tar på niplene mine så spretter de opp som noen nisseluer med en gang, samtidig som de er ganske såre så er det bare så himmelsk deilig å beføle de. Andre som har det sånn? Anonymkode: 4e20d...1f8 1 1
Rødstrupa Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 Dette er skrevet av en mann som tenker m/feil hode, dust!!!!! Finn på noe bedre😝😝😝😝😝😝 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 Rødstrupa skrev (4 minutter siden): Dette er skrevet av en mann som tenker m/feil hode, dust!!!!! Finn på noe bedre😝😝😝😝😝😝 Så bare fordi dette ble i overkant seksuelt så må dette bli skrevet av en mann? Jeg er en kvinne og mener det helt seriøst. Det er i grunn ganske plagsomt å ha det sånn, fordi jeg føler jeg må tilfredstille meg selv hele tiden, men det går ikke med barn fra før og en mann som ikke har tid/orker. TS Anonymkode: 4e20d...1f8 7 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Venter du gutt? Jeg ble langt mer kåt da jeg gikk med min gutt i forhold til jente. Kan det være fordi guttefoster har testosteron som blir i oss? Anonymkode: 1ef07...d38
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Så bare fordi dette ble i overkant seksuelt så må dette bli skrevet av en mann? Jeg er en kvinne og mener det helt seriøst. Det er i grunn ganske plagsomt å ha det sånn, fordi jeg føler jeg må tilfredstille meg selv hele tiden, men det går ikke med barn fra før og en mann som ikke har tid/orker. TS Anonymkode: 4e20d...1f8 Nei, det er fordi du ikke har noe klue om hvordan pupper fungerer. Anonymkode: 588f9...74a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 Rødstrupa skrev (42 minutter siden): Dette er skrevet av en mann som tenker m/feil hode, dust!!!!! Finn på noe bedre😝😝😝😝😝😝 Og derfor tør ikke folk skrive/snakke om det, man blir latterliggjort og mistrodd. TS: jeg hadde det ganske likt med førstemann, mannen ble jo helt sliten stakkars. Jeg kunne gjerne ha sex to ganger om dagen i den perioden. Ble mindre kåt per graviditet, så med nr tre var det litt mer edruelig mengde kåtskap Anonymkode: a4758...6a6 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #7 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Venter du gutt? Jeg ble langt mer kåt da jeg gikk med min gutt i forhold til jente. Kan det være fordi guttefoster har testosteron som blir i oss? Anonymkode: 1ef07...d38 Venter jente Men skal ærlig innrømme at jeg var værre når jeg venta gutt sist 😅 TS Anonymkode: 4e20d...1f8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #8 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, det er fordi du ikke har noe klue om hvordan pupper fungerer. Anonymkode: 588f9...74a Hvor skriver jeg at jeg ikke har peil på det? Jeg vet jo at de blir stive av kulde, hvis man blir kåt eller hvis man bare så enkelt som klemmer på de. Men de øker også veldig i størrelse under graviditet. Var det dette du mente jeg ikke skjønte? 😅 Jeg har hatt pupper i snart 28 år, trur jeg har nok peil. TS Anonymkode: 4e20d...1f8
Oktava Skrevet 8. mars 2023 #9 Skrevet 8. mars 2023 Jeg var helt lik gjennom begge svangerskapene mine. Sambo var ikke særlig interessert. under første var han livredd for å skade baby og med nummer to så var han utslitt😂🙃
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #10 Skrevet 9. mars 2023 Oktava skrev (16 timer siden): Jeg var helt lik gjennom begge svangerskapene mine. Sambo var ikke særlig interessert. under første var han livredd for å skade baby og med nummer to så var han utslitt😂🙃 Godt å høre at det ikke bare er meg 😂 Jeg blir seriøst svett av det her 🤪 Gikk nesten på en smell på kondomeriet i går, men lommeboka tillot ikke det i denne omgang, kanskje neste 😂 TS Anonymkode: 4e20d...1f8 3
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mars 2023 #11 Skrevet 9. mars 2023 Rødstrupa skrev (På 8.3.2023 den 13.08): Dette er skrevet av en mann som tenker m/feil hode, dust!!!!! Finn på noe bedre😝😝😝😝😝😝 Kan du ikke gjøre noe bedre enn å kommentere sånn? Jeg er ikke kvinne selv, helt sant, men også jeg vet jo at dette er alt annet enn uvanlig.
Gjest Lurven Skrevet 9. mars 2023 #12 Skrevet 9. mars 2023 Dette er jo vanlig, har visst med hormoner å gjøre og sånn
Frkego Skrevet 3. april 2023 #13 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (På 8.3.2023 den 13.58): Nei, det er fordi du ikke har noe klue om hvordan pupper fungerer. Anonymkode: 588f9...74a Jeg har vært alkurat slik som ts beskriver i alle mine tre svangerskap, inklusive det hun skriver om niplene. Så selv om du ikke har opplevd det slik, så er det ikke dermed slik for alle andre. Jeg burde ha hatt 3-4 menn å rullere på i mine svangerskap. Min mann som har høy sexdrift har aldri klart å henge med i svingene. Vibratorer, dildoer, annet leketøy, onanering flere ganger daglig og likevel har mannen måttet til pers opp til flere ganger daglig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #14 Skrevet 4. april 2023 Jeg hadde det slik i begge mine svangerskap(har en av hvert kjønn).. totalt sexfreak som er kåt hele tiden og nesten ikke tåler å få et blikk av mannen fordi jeg ønsker bare å sette meg på trynet hans med en gang🤣🤣 elsker det, kos deg masse med det! Deilig å være alene og kan utforske alt man vil og da, i ro og mak🤣 Anonymkode: 4041a...e53
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #15 Skrevet 4. april 2023 Bruk en nabo, venn eller postmannen. Kan jo ikke bli gravid alligevel. Anonymkode: 0c973...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå