Gjest LoisLane Skrevet 30. desember 2005 #42 Skrevet 30. desember 2005 Jeg hater banantwist. Den ble aldri spist opp her i huset.
Væren Skrevet 30. desember 2005 #43 Skrevet 30. desember 2005 Jippi!!! Men gurimalla så rart, vi diskuterte faktisk banantwisten da vi spiste twist på pauserommet i dag! Og ingen av oss v isste da om denne fantastiske nyheten!
Cilla Skrevet 1. januar 2006 #44 Skrevet 1. januar 2006 Jeg har tidligere kjøpt twist i løsvekt på Meny. Har aldri savnet banantwist, skal tro om de fjerner en annen type for å få plass til denne?? Hint hint den harde karamellen med sjokolade trekk....Chocolate et eller annet.
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #46 Skrevet 2. januar 2006 Håper aprikos twisten og vender tilbake. Det er et par biter i posen de kunne ha byttet ut nå. HOOOSSST....kokos...HOOOST
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #47 Skrevet 2. januar 2006 Håper aprikos twisten og vender tilbake. Det er et par biter i posen de kunne ha byttet ut nå. HOOOSSST....kokos...HOOOST ← Jeg tror både kokosen og lakrisen er fredet eller noe sånt. De har jo alltid vært der, men alltid lagt sist igjen i skålen. Merkelig egentlig.
Arkana Skrevet 2. januar 2006 #48 Skrevet 2. januar 2006 Jeg liker både kokos og lakris. Ikke favorittene, men heller ikke de siste i skålen. De jeg aldri spiser er nougat, den sjokolade-karamell-greia og montelino (eller hva den nå heter).
Gjest Rognebær Skrevet 2. januar 2006 #49 Skrevet 2. januar 2006 Det er jo et fantastisk reklamestunt for Freia, som aldri tar tilbake utgåtte twister, å gjøre det med en så elsket-hatet-twist... De kommer til å få et skikkelig salgsoppsving, som de alltid gjør når de bytter ut twistbiter. Jeg elsker banantwisten, og gleder meg masse! Nå kan jeg endelig verne om favorittbiten min igjen. Jeg har faktisk vært på date en gang, med en fyr jeg ble kjent med på fest på grunn av felles banantwist-savn... Det var rett etter at den var blitt borte, og vi lette febrilsk i en nyåpnet pose. (Dessverre hadde vi ikke så mye annet til felles. )
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #50 Skrevet 2. januar 2006 Håper aprikos twisten og vender tilbake. Det er et par biter i posen de kunne ha byttet ut nå. HOOOSSST....kokos...HOOOST ← KOKOSEN MÅ BLI!! (Lakrisen derimot kan forsvinne for godt.)
Gjest Vinga Skrevet 2. januar 2006 #51 Skrevet 2. januar 2006 Er ikke særlig glad i twist, jeg. Likte Toffee da jeg var liten.
Annie Skrevet 4. januar 2006 #52 Skrevet 4. januar 2006 JIPPI! Da skal jeg begynne å kjøpe Twist igjen. Har boikottet den så lenge Bananbiten var borte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå