Gå til innhold

Gladnyhet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg hater banantwist. Den ble aldri spist opp her i huset. :(

Skrevet

Jippi!!!

Men gurimalla så rart, vi diskuterte faktisk banantwisten da vi spiste twist på pauserommet i dag! Og ingen av oss v :ler: isste da om denne fantastiske nyheten!

Skrevet

Jeg har tidligere kjøpt twist i løsvekt på Meny.

Har aldri savnet banantwist, skal tro om de fjerner en annen type for å få plass til denne?? Hint hint den harde karamellen med sjokolade trekk....Chocolate et eller annet.

Gjest gjest1
Skrevet

Håper aprikos twisten og vender tilbake. Det er et par biter i posen de kunne ha byttet ut nå. HOOOSSST....kokos...HOOOST

Gjest Gjesta
Skrevet
Håper aprikos twisten og vender tilbake. Det er et par biter i posen de kunne ha byttet ut nå. HOOOSSST....kokos...HOOOST

Jeg tror både kokosen og lakrisen er fredet eller noe sånt. De har jo alltid vært der, men alltid lagt sist igjen i skålen. Merkelig egentlig.

Skrevet

Jeg liker både kokos og lakris. Ikke favorittene, men heller ikke de siste i skålen. De jeg aldri spiser er nougat, den sjokolade-karamell-greia og montelino (eller hva den nå heter).

Gjest Rognebær
Skrevet

Det er jo et fantastisk reklamestunt for Freia, som aldri tar tilbake utgåtte twister, å gjøre det med en så elsket-hatet-twist... De kommer til å få et skikkelig salgsoppsving, som de alltid gjør når de bytter ut twistbiter.

Jeg elsker banantwisten, og gleder meg masse! Nå kan jeg endelig verne om favorittbiten min igjen. ;)

Jeg har faktisk vært på date en gang, med en fyr jeg ble kjent med på fest på grunn av felles banantwist-savn... Det var rett etter at den var blitt borte, og vi lette febrilsk i en nyåpnet pose. :ler: (Dessverre hadde vi ikke så mye annet til felles. ;) )

Skrevet

KOKOSEN MÅ BLI!! (Lakrisen derimot kan forsvinne for godt.)

Skrevet

Er ikke særlig glad i twist, jeg. :sjenert: Likte Toffee da jeg var liten.

Skrevet

JIPPI! Da skal jeg begynne å kjøpe Twist igjen. Har boikottet den så lenge Bananbiten var borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...