lichtmensch Skrevet 8. mars 2023 #1 Skrevet 8. mars 2023 Er kink i ryggen en god nok grunn til å få sykemelding? Klarer såvidt å reise meg opp av senga. jobber som bartender
enkefru Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 (endret) Sånt går seg jo ofte til i løpet av noen dager, så vil tro egenmelding holder, evt ring legen og hør Endret 8. mars 2023 av Fjugur
lichtmensch Skrevet 8. mars 2023 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2023 Fjugur skrev (32 minutter siden): Sånt går seg jo ofte til i løpet av noen dager, så vil tro egenmelding holder, evt ring legen og hør brukt opp egenmeldingene mine for i år allerede.. har hatt kink i ryggen i en uke uten bedring
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Ring legen og spør? Hva har du gjort frem til nå hvis du ikke har kunnet reise deg på en uke? Anonymkode: a5b50...9de 1
LissiN Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 Ring legen! De har best svar. Men ofte vil lege anbefale fysioterapi eller liknende og bevegelse, og ikke nødvendigvis sykemelding om ikke du har en krevende fysisk jobb. 1
lichtmensch Skrevet 8. mars 2023 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ring legen og spør? Hva har du gjort frem til nå hvis du ikke har kunnet reise deg på en uke? Anonymkode: a5b50...9de Jeg kan reise meg, men det tar bare veldig lang tid pga smerter. Jobber også bare annenhver helg
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #7 Skrevet 8. mars 2023 Du må opp å gå! Ikke ligge i ro! Og ring legen! Anonymkode: bdb39...1f1 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #8 Skrevet 8. mars 2023 lichtmensch skrev (1 time siden): brukt opp egenmeldingene mine for i år allerede.. har hatt kink i ryggen i en uke uten bedring hva med å gå til kiropraktor eller lege eller noe for å finne ut av det? Har du ofte ryggplager? HVordan kan det ha seg at du har brukt opp alle egenmeldingene når året knapt har startet? Anonymkode: 7b541...f92
lichtmensch Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 8.3.2023 den 12.33): hva med å gå til kiropraktor eller lege eller noe for å finne ut av det? Har du ofte ryggplager? HVordan kan det ha seg at du har brukt opp alle egenmeldingene når året knapt har startet? Anonymkode: 7b541...f92 Kronisk sykdom, skal få gradert sykemelding på tirsdag
anonymLala Skrevet 10. mars 2023 #10 Skrevet 10. mars 2023 Du må opp å gå om du fortsatt sliter med å komme deg opp av senga etter en uke. Pleier ikke være på det stadie mer enn noen få dager og du bør kunne se bedring dag til dag. Ellers er det fredag nå, så du bør skaffe deg sykemelding og gi beskjed til jobb asap. Det er selvfølgelig sykemeldingsgrunn:) God bedring!
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #11 Skrevet 10. mars 2023 Ja du får sykemelding for det, og du bør i tillegg selvsagt spørre om evt. hjelp som kiropraktor ol. Kink i ryggen betyr som oftest at det ikke er godt å ligge, sitte eller å stå. Konstant bevegelse er som oftest det beste. Men ikke for mye av det heller. Kom deg til legen og få hjelp. Anonymkode: 3ad6e...62f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå