DuMåkkeKommeHer Skrevet 12. mars 2023 #41 Skrevet 12. mars 2023 Ardwinna skrev (På 9.3.2023 den 23.41): Takk for oppdateringen, jeg hadde glemt at antall intelligenser i denne teorien har økt med tiden. Og så kan jeg jo også takke for at innlegget ditt inspirerte meg til å lese meg opp på g-faktor/grunnintelligens og tanken om at de som scorer høyt på ett område ofte scorer høyt også på andre områder. Da har man lært noe nytt i dag også! Herlig! Endte opp med å lære litt nytt om om dette jeg også, gøy med litt faglig på forumet:) 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #42 Skrevet 12. mars 2023 Macro skrev (På 7.3.2023 den 23.02): Det var overraskende ja. Kanskje kvinner med flink-pike-syndrom som overtenker? Svært mange bommer på IQ-tester nettopp fordi de gjør det for vanskelig. De tør ikke stole på sin egen løsning. Det er første gang jeg hører "kvinner klarer ikke denne iq testen fordi de er for smarte" Hahaha, fy søren Anonymkode: 583da...b18
Macro Skrevet 12. mars 2023 #43 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er første gang jeg hører "kvinner klarer ikke denne iq testen fordi de er for smarte" Hahaha, fy søren Anonymkode: 583da...b18 Hva er din forklaring da?
DuMåkkeKommeHer Skrevet 13. mars 2023 #44 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 8.3.2023 den 23.47): Jeg ville sagt vannet lå vannrett i den skjulte flasken. Men hvor streken skal gå, er mye vanskeligere. Jeg er usikker på hvordan jeg skulle kommet frem til det. Anonymkode: a97d7...f25 AnonymBruker skrev (På 11.3.2023 den 22.54): Det store spørsmålet er vel ikke hvordan linja legger seg, men hvor høyt linja går på den tiltede flaska? Any1? Anonymkode: 0a832...ce8 Her er løsning ved lav vannstand, gitt noen forutsetninger. Hvis den opprinnelige vannstanden er lavere enn halvparten av bredden på bunnen, så har vi en enkel formel: kvadratrot( OprinneligVannstand * bunn ) Men i oppgaven ser det ut som at vannstanden er omtrent like høy som bredden av bunnen, så da blir det mer komplisert. Sender utfordringen videre, for en komplett teori mangler vi fremdeles: Tilfellene hvor vannstanden er over halvparten av bredden av bunnen Sylindrisk flakse (blir nok veldig komplisert tror jeg) Generell helning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå