Gå til innhold

Formel 1 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Vil gjerne lage en tråd om f1 2023, tenkte jeg kan starte med:

Hvem liker liker  best i Formel 1 i år?

Personlig liker jeg best Hamilton. Går ikke supert for han nå, men 5 plass i Bahrain var bedre enn jeg forventet!

Ellers liker jeg Leclerc veldig godt. Heier på han istedenfor Verstappen. Verstappen er utrolig god, har talent, fortjener å vinne det han vinner, men synes han virker umoden og agressiv, både på og utenfor racet. 

Hvem liker dere best, hvorfor? Og hvem liker dere ikke?

Kan gjerne bruke denne tråden for å diskutere 2023 f1 generelt!

Anonymkode: 59853...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endre overskriften til 2023? 😉

Jeg har alltid likt Lewis Hamilton, men nå ser det dessverre ut til at han er over the top. Om det er reelt eller om det er fordi Mercedes har falt av lasset mht utvikling av bil er vanskelig å si. 

Jeg er også veldig begeistret for Lando Norris. Han er så kjekk å se på, og virker så hyggelig... 😍 Synes han gjorde det greit i fjor utifra forutsetningene, men første runde i år var helt krise for McLaren. Har de virkelig så dårlig bil....? 😬

Skulle ønske at noen andre enn Vetstappen vant i år,  men det ser jo ikke akkurat sånn ut... Kan håpe på Leclerc.

Jeg sliter litt med å like Verstappen. Dyktig - javisst  - men lite ydmyk, egoist (ville ikke hjelpe teamkameraten i fjor), og det hjelper ikke på inntrykket når både far og svigerfar er løse kanoner med ugreie uttalelser...

Anonymkode: 2b15f...c66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.3.2023 den 1.17):

Endre overskriften til 2023? 😉

Jeg har alltid likt Lewis Hamilton, men nå ser det dessverre ut til at han er over the top. Om det er reelt eller om det er fordi Mercedes har falt av lasset mht utvikling av bil er vanskelig å si. 

Jeg er også veldig begeistret for Lando Norris. Han er så kjekk å se på, og virker så hyggelig... 😍 Synes han gjorde det greit i fjor utifra forutsetningene, men første runde i år var helt krise for McLaren. Har de virkelig så dårlig bil....? 😬

Skulle ønske at noen andre enn Vetstappen vant i år,  men det ser jo ikke akkurat sånn ut... Kan håpe på Leclerc.

Jeg sliter litt med å like Verstappen. Dyktig - javisst  - men lite ydmyk, egoist (ville ikke hjelpe teamkameraten i fjor), og det hjelper ikke på inntrykket når både far og svigerfar er løse kanoner med ugreie uttalelser...

Anonymkode: 2b15f...c66

Helt enig! Får ikke byttet overskrift pga anonymbruker hahah, beklagee

 

Anonymkode: 59853...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som ligger bak Hamilton sitt brudd med sin personlige trener/høyre hånd gjennom de siste 7(?) årene..

Fremstår som et "lykkelig " brudd, men det er jo et helt idiotisk tidspunkt.  Etter første løp i en ny sesong,  liksom...? 🤷‍♀️

Anonymkode: 2b15f...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Artig løp i dag.  Mye som skjedde underveis, selv om resultatet ble som forventet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ikke veldig spennende løp totalt sett, men litt action da regnværet kom i Monaco i dag.  😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjelden Monaco byr på særlig spennende løp egentlig, bilene er litt for store. Fikk ikke sett i dag, men følte ikke det var noe tap 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sainz. Har vært Ferrari-fan i over 20 år og har ikke tenkt å slutte nå, og foretrekker Sainz over Leclerc av en eller annen grunn. Ellers holder jeg med Gasly og Ocon samt Stroll og har fått mer og mer sansen for Alonoso. 

Årets Monaco GP var det beste på mange år, med flere forbikjøringer på tørt føre (Magnussen og Stroll hadde et par virkelig gode) og regnet gav virkelig spenning - til tross for at vinneren mer eller mindre er avklart på forhånd. Verstappen er uunngåelig i år. En fantastisk dyktig og allsidig fører som har modnet mye de siste par sesongene. 

Anonymkode: 8b3fa...9a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Spennende kvalifisering i dag med 2 stk McLaren bak Verstappen  (som er i egen liga)

Dessverre tviler jeg på at de klarer å følge opp i selve løpet i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...