Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #1 Skrevet 28. desember 2005 Ja det lurer jeg på Det finnes jo så mange hytter å velge mellom, blir helt ør i toppen av å titte på hytte etter hytte. Så hvordan løsninger innvendig og evt. utvendig vil/har du på hytta din??
Gjest Pet ii Skrevet 28. desember 2005 #2 Skrevet 28. desember 2005 Jeg har en tømmerhytte og den er ganske mørk (har solcellebelysning). Skulle jeg bygd ny hytte nå ville jeg hatt så stor vindusflater som mulig, så jeg hadde fått naturen mer inn i hytta. Ville også hatt vedskjulet i direkte tilknytning til hytta så jeg slapp å gå ut for å hente ved.
Gjest gjesta Skrevet 28. desember 2005 #3 Skrevet 28. desember 2005 Hems er det jeg ønsker meg mest på hytta nå Innedo og dusj fikk jeg for noen år siden
padlejenta Skrevet 28. desember 2005 #4 Skrevet 28. desember 2005 Spennende å skulle bygge hytte. Vi har en nå som vi har eid i fem år og ellers har vi vært på en del forskjellige hytter og tittet på mange flere. Du/Dere må bestemme dere for om dere skal ha laftet hytte eller reisverkshytte. Om hytta ligger på fjellet eller ved sjøen/innlandet er vel nogså avgjørende for valg av type. Hvor mange soverom en trenger vet en som regel og da blir valget kanskej ikke så vanskelig når noe av dette er på plass. På hellelurudsletta (ved E6 i Skedsmo kommune like ved Olavsgård hotell) er det permanent hytteutstilling av flere typer hytter kansje en tur dit ville vært lurt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå