Gå til innhold

Jeg elsker hunden min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg forstår at du er veldig glad i hunden din, men å gråte på jobb er noe spesielt. Jeg er enig med @Troyamin

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud det betyr jo ikke man man gråter hver dag på jobb, kanskje det var noe med den dagen eller situasjonen som gjorde at det gjorde at man gråt. At man er mer glad i en hund enn i mennesker som dere for eksempel. Hadde ikke grått sammen med dere om dere følte dere ensomme eller hva enn dere følte. Hadde jeg dritt i uansett relasjon 

Anonymkode: e5223...15b

AnonymBruker
Skrevet
Athena Freyja skrev (1 time siden):

Jeg forstår at du er veldig glad i hunden din, men å gråte på jobb er noe spesielt. Jeg er enig med @Troyamin

Psykopater sykeliggjør andres følelser. 

Skrevet

Søsteren min følte det slik da hun fikk valp i fjor. Hun kjøpte et kamera som hun satt opp. Når hun var på jobb gikk hun inn å kikket i appen, og fikk se hunden koste seg hjemme alene. Den lekte litt, drakk litt og stort sett sov den

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (1 time siden):

Det er du som opptrer relativt skremmende når du er av den oppfatning at det ts gjør, er innenfor hva som er normal oppførsel. 

NB! Endring!  Ser nå på ab koden at du ER ts...

Troyamin, du er ikke snill. Det ser alle. 

AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (1 time siden):

Det er du som opptrer relativt skremmende når du er av den oppfatning at det ts gjør, er innenfor hva som er normal oppførsel. 

NB! Endring!  Ser nå på ab koden at du ER ts...

Du oppfører deg så normalt du Troyamin 😋 tipper mange vil være vennen din når du sykeliggjør andres følelser. Du vet vel heller ikke hva ordentlig kjærlighet er. 

AnonymBruker
Skrevet
Visla skrev (2 minutter siden):

Søsteren min følte det slik da hun fikk valp i fjor. Hun kjøpte et kamera som hun satt opp. Når hun var på jobb gikk hun inn å kikket i appen, og fikk se hunden koste seg hjemme alene. Den lekte litt, drakk litt og stort sett sov den

Å jeg skjønner ❤️ tusen takk for tips da ❤️ det var godt å høre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Troyamin, du er ikke snill. Det ser alle. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du oppfører deg så normalt du Troyamin 😋 tipper mange vil være vennen din når du sykeliggjør andres følelser. Du vet vel heller ikke hva ordentlig kjærlighet er. 

Jeg tror nok folk forstår hvem som sliter når de leser denne tråden. Forsøkte å gi velmenende råd. Ser at det umulig når frem. 

Lykke til med hunden ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (6 timer siden):

Jeg tror nok folk forstår hvem som sliter når de leser denne tråden. Forsøkte å gi velmenende råd. Ser at det umulig når frem. 

Lykke til med hunden ❤️

Da må du jobbe litt mer med hvordan man formulerer seg rundt velmenende råd. :)❤️ kanskje du skal få hjelp til hvordan man gir råd uten å sykeliggjøre andre 😊 gå til psykolog for å jobbe med hvordan andre opplever deg:)

Skrevet

Elsket også hunden jeg mistet for 21 år siden ❤️ hun ble 17 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...