Gå til innhold

Jeg elsker hunden min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Eg har fått meg en hund er blitt så utrolig glad i den at eg griner på jobb nå som eg veit den er alene hjemme. Eg  blir nesten litt nervøs av at eg har et vesen som bare gir meg kjærlighet og hengivenhet hele tiden. Eg er ikke vant til det og føler at det trygge er å ha folk rundt meg som sårer meg innimellom siden det er det kjente.  Noen som kjenner seg igjen? Hva skal eg gjerr? Eg griner av tanken på at jeg har fått en så stor kjærlighets gave.❤️ hjertet mitt brister siden jeg er så rørt over den helskjønne skapningen ❤️ eg vet ikke hva eg kan gjerne bettre for han og det gjer meg nervøs. Har brukt titalls tusen på leker, mat og alt, men føler at ingenting er bra nok for den fine skapningen fordi han fortjener å Føle seg som i himmelen hele tiden ❤️ 

Anonymkode: e5223...15b

• Hjerte 14
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så koooselig ❤️❤️❤️ ble helt varm av å lese og hadde det sånn med et dyr jeg hadde før også ❤️❤️❤️

Anonymkode: 55323...9cb

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Du skal bare nyte det❤️du gjør en god jobb og sikkert mer enn det. Kos deg med ny bestevenn. Har fått ei tispe jeg også som jeg elsker. 

Gruer meg allerede til sydentur i sommer for jeg tror hun blir helt knust da. 😭kos og suss og klem,gå på tur og bare vær kjærlig❤️

Anonymkode: 046d4...e06

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så koooselig ❤️❤️❤️ ble helt varm av å lese og hadde det sånn med et dyr jeg hadde før også ❤️❤️❤️

Anonymkode: 55323...9cb

Åj da forstår jeg følelsen din veldig godt ❤️❤️ 

• Hjerte 1
Skrevet

Elsker kattene mine ❤️❤️❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du skal bare nyte det❤️du gjør en god jobb og sikkert mer enn det. Kos deg med ny bestevenn. Har fått ei tispe jeg også som jeg elsker. 

Gruer meg allerede til sydentur i sommer for jeg tror hun blir helt knust da. 😭kos og suss og klem,gå på tur og bare vær kjærlig❤️

Anonymkode: 046d4...e06

Å takk for tips og at du deler. Ja det er jo helt utrolig hvor glad man blir i dem da❤️ jeg er helt sikker på at du er en nydelig mamma til hunden din❤️ 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Elsker kattene mine ❤️❤️❤️

Å det skjønner jeg❤️❤️❤️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å det skjønner jeg❤️❤️❤️

Ja ♥️♥️♥️ ei gikk bort sept 2022 16 år gammel  ei gikk bort 31.01.2023 nå sitter jeg igjen med søsteren på snart 17 + en annen katt jeg tok til meg i 2017 usikker på alder 

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som kjenner seg igjen?

Ja❤️

Anonymkode: 0140c...bd4

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei! Eg har fått meg en hund er blitt så utrolig glad i den at eg griner på jobb nå som eg veit den er alene hjemme. Eg  blir nesten litt nervøs av at eg har et vesen som bare gir meg kjærlighet og hengivenhet hele tiden. Eg er ikke vant til det og føler at det trygge er å ha folk rundt meg som sårer meg innimellom siden det er det kjente.  Noen som kjenner seg igjen? Hva skal eg gjerr? Eg griner av tanken på at jeg har fått en så stor kjærlighets gave.❤️ hjertet mitt brister siden jeg er så rørt over den helskjønne skapningen ❤️ eg vet ikke hva eg kan gjerne bettre for han og det gjer meg nervøs. Har brukt titalls tusen på leker, mat og alt, men føler at ingenting er bra nok for den fine skapningen fordi han fortjener å Føle seg som i himmelen hele tiden ❤️ 

Jeg håper det jeg har uthevet bare er en måte å prate på og ikke noe du faktisk gjør og mener? For dersom dette er slik du har det, er jeg sikker på at du kunne hatt godt av å få litt hjelp til å bedre psyken. Få hjelp til å sli sterkere mentalt på egenhånd og ikke legg alt over på et dyr. Det er ikke normalt å ha det slik du beskriver. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker som evner å virkelig elske dyr, er de rikeste, beste, snilleste, rauseste menneskene som finnes! 

Anonymkode: 44d9a...65d

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (6 timer siden):

Jeg håper det jeg har uthevet bare er en måte å prate på og ikke noe du faktisk gjør og mener? For dersom dette er slik du har det, er jeg sikker på at du kunne hatt godt av å få litt hjelp til å bedre psyken. Få hjelp til å sli sterkere mentalt på egenhånd og ikke legg alt over på et dyr. Det er ikke normalt å ha det slik du beskriver. 

Hvis du føler deg bedre av å oppføre deg sånn, burde du oppsøke hjelp. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du føler deg bedre av å oppføre deg sånn, burde du oppsøke hjelp. 

Hold opp! Troyamin har helt rett. Det ER virkelig ikke normalt å bli sånn som ts skriver, pga et kjæledyr.

Fint og koselig og alt det der å være glad i hunden eller katten sin, men ikke normalt at det blir så til de grader altoppslukende at man begynner å grine på jobben på grunn av kjæledyret der hjemme.

Anonymkode: 9cf0d...1fe

• Liker 4
Skrevet

Kanskje du kunne vurdert om du kan ha den i en hundebarnehage noen ganger i uken, hvis det finnes der du bor? Da får hunden aktivisert seg og kommer til å elske det og du kan slappe av og slippe å være lei deg ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hold opp! Troyamin har helt rett. Det ER virkelig ikke normalt å bli sånn som ts skriver, pga et kjæledyr.

Fint og koselig og alt det der å være glad i hunden eller katten sin, men ikke normalt at det blir så til de grader altoppslukende at man begynner å grine på jobben på grunn av kjæledyret der hjemme.

Anonymkode: 9cf0d...1fe

Jeg forstår det sånn at ts har en ung hund, og at disse følelsene er sterke fordi det er så nytt, det er faktisk normalt,  og det er LOV! Dere har ikke noe med å komme å pisse på ts, og fjerndiagnosere her. Det er en form for kjærlighet som bobler når man får et nytt dyr. Helt normale følelser som ikke bør sykeliggjøres, som det dere driver med nå. Det roer seg med tiden når man blir trygg på at hunden trives hjemme. Skjerp dere. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg forstår det sånn at ts har en ung hund, og at disse følelsene er sterke fordi det er så nytt, det er faktisk normalt,  og det er LOV! Dere har ikke noe med å komme å pisse på ts, og fjerndiagnosere her. Det er en form for kjærlighet som bobler når man får et nytt dyr. Helt normale følelser som ikke bør sykeliggjøres, som det dere driver med nå. Det roer seg med tiden når man blir trygg på at hunden trives hjemme. Skjerp dere. 

Du kan si hva du vil, men det er hverken sunt eller normalt å ha det slik ts beskriver. Og det beste ts kan gjøre, er å få litt hjelp til å håndtere slike sterke følelser på en bedre måte❤️

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (10 timer siden):

Whups du er hvertfall ikke psykolog eller jobber med mennesker. Virker som du vet så mye utifra for lite informasjon. Null mentaliseringsevne. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Whups du er hvertfall ikke psykolog eller jobber med mennesker. Virker som du vet så mye utifra for lite informasjon. Null mentaliseringsevne. 

Synes du bør skaffe deg hjelp, Troyamin. Du sykeliggjør kjærlige følelser. Du gråter vel ikke på andres vegne du. Bare på dine egn vegne du gråter, fordi de vonde følelsene er jo selvfølgelig så mye mer å gråte av enn at en kjærlig hund kanskje er lei seg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (52 minutter siden):

Du kan si hva du vil, men det er hverken sunt eller normalt å ha det slik ts beskriver. Og det beste ts kan gjøre, er å få litt hjelp til å håndtere slike sterke følelser på en bedre måte❤️

Oi Troyamin du er virkelig en flink menneskekjenner 😂🤣🤣  

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Synes du bør skaffe deg hjelp, Troyamin. Du sykeliggjør kjærlige følelser. Du gråter vel ikke på andres vegne du. Bare på dine egn vegne du gråter, fordi de vonde følelsene er jo selvfølgelig så mye mer å gråte av enn at en kjærlig hund kanskje er lei seg. 

Det er du som opptrer relativt skremmende når du er av den oppfatning at det ts gjør, er innenfor hva som er normal oppførsel. 

NB! Endring!  Ser nå på ab koden at du ER ts...

Endret av Troyamin
  • Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...