Gå til innhold

Var du på Solchatten?


Den anonyme

Anbefalte innlegg

Solchatten var et must for meg for mange år siden. Var du der, og hva var nicket ditt? 😃

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Ja, var innom der. Hadde et skikkelig unikt navn j16(by). Virkelig unikt 😂 alderen endret seg etterhvert som jeg fylte år.

Da var du kanskje innom spray-båten og? 😁😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på sol forumet på slutten av 90 tallet/tidlig 2000 tallet. Tror brukernavnet mitt var «en i skyggen».

Det jeg husker mest var to medlemmer som irriterte meg grenseløst. En jente som kalte seg «chippy» som brukte forumet som en blogg med masse uinteressante svada, og en gubbe som kalte seg «pitty» og som hadde burka fetish. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har minner om solchatten ja. Jeg husker dessverre bare negativt. Mange ekle griser der, de utga seg for å være menn, stort sett i 30-50 års alderen. Om jeg skrev min faktiske alder i nicket, så kom det ganske mange ekle forespørsler, for det meste av grov seksuell art. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (På 3.6.2023 den 19.18):

Ja, var innom der. Hadde et skikkelig unikt navn j16(by). Virkelig unikt 😂 alderen endret seg etterhvert som jeg fylte år.

Da var du kanskje innom spray-båten og? 😁😂

Spray var jeg på👏 Solchatten hørte jeg dessvere aldri om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på sol chatten littegrann rundt våren 2002 nicket var Svenn35 husker det var noen som drev med cybersex der. 

Så var jeg litt treg til å skrive. Var på spray også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flintis skrev (21 timer siden):

Var på sol chatten littegrann rundt våren 2002 nicket var Svenn35 husker det var noen som drev med cybersex der. 

Så var jeg litt treg til å skrive. Var på spray også. 

Svenn35 husker jeg faktisk 😃 Jeg var moderator der inne, og nicket var emiden 🙌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den anonyme skrev (32 minutter siden):

Svenn35 husker jeg faktisk 😃 Jeg var moderator der inne, og nicket var emiden 🙌🏻

Næmmen så rart og litt hyggelig også😊 hvorfor husker du det? Jeg husker vel ingen nick nå lenger. Hvorfor valgte du nicket emiden?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (32 minutter siden):

Næmmen så rart og litt hyggelig også😊 hvorfor husker du det? Jeg husker vel ingen nick nå lenger. Hvorfor valgte du nicket emiden?

 

Jeg "jobbet" jo der i noen år, og en del av oppgaven var jo å huske nick. 😅 Mitt nick, emiden, var en sammensetning av navnene til barna mine 🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den anonyme skrev (4 minutter siden):

Jeg "jobbet" jo der i noen år, og en del av oppgaven var jo å huske nick. 😅 Mitt nick, emiden, var en sammensetning av navnene til barna mine 🙌🏻

Hvorfor må en huske nick, bare lurer på hvordan jobben er.

Jeg fikk ingen advarsel eller noe det jeg husker. 

Sammensetning av barna ja, mitt nick var sammensatt av Svenn det mannlige motstykket til jomfru og 35 alderen min dengang. Jeg så vel litt på meg som skaphetro😅 Det ordnet seg på spraydate da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (46 minutter siden):

Hvorfor må en huske nick, bare lurer på hvordan jobben er.

Jeg fikk ingen advarsel eller noe det jeg husker. 

Sammensetning av barna ja, mitt nick var sammensatt av Svenn det mannlige motstykket til jomfru og 35 alderen min dengang. Jeg så vel litt på meg som skaphetro😅 Det ordnet seg på spraydate da.

Nick var greit å huske av mange grunner. Noen måtte man huske pga advarsler man hadde gitt, vi hadde et eget admin-rom der det fantes lister med Nick av forskjellige årsaker. 
Nå husker ikke jeg lenger hvem som fikk advarsler og ikke, dette er jo MANGE år siden. Mulig jeg snakket med deg en del også og at det er derfor jeg husker det, vet ikke 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den anonyme skrev (42 minutter siden):

Nick var greit å huske av mange grunner. Noen måtte man huske pga advarsler man hadde gitt, vi hadde et eget admin-rom der det fantes lister med Nick av forskjellige årsaker. 
Nå husker ikke jeg lenger hvem som fikk advarsler og ikke, dette er jo MANGE år siden. Mulig jeg snakket med deg en del også og at det er derfor jeg husker det, vet ikke 😅 

Ja det er jo mer en 20 år siden også, jeg prøvde vel å være høflig i hvertfall. God husk på deg da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (2 minutter siden):

Ja det er jo mer en 20 år siden også, jeg prøvde vel å være høflig i hvertfall. God husk på deg da😊

Jeppda, jeg er full av unyttig viten 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den anonyme skrev (32 minutter siden):

Jeppda, jeg er full av unyttig viten 😅

Ja ja, men det gledet meg ihvertfall, så hjertelig takk😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...