AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Del Skrevet 6. mars 2023 Hei! Jeg er på leting etter en ny tørrshampo. Har pleid å bruke Batiste men etter å ha lest en del rapporter om at Batiste har blitt linket til kreft-tilfeller vil jeg kjøpe en annen variant. Noen som har noen gode (og trygge) tips? Det er viktig for meg at den ikke har «klissete»/«seig» konsistens. Anonymkode: 2bae0...fef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Del Skrevet 6. mars 2023 Ingen? Anonymkode: 2bae0...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Del Skrevet 6. mars 2023 Sunsilk sin! Kjempebra og lukter nydelig Anonymkode: 2ea35...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Del Skrevet 6. mars 2023 Følger Anonymkode: 1c41e...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Følger Anonymkode: 1c41e...cb1 Ok Anonymkode: dea2d...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Del Skrevet 6. mars 2023 Potetmel, dersom du er hysterisk. Funker fjell, om du ikke er redd for potet. Anonymkode: 5f903...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #7 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Potetmel, dersom du er hysterisk. Funker fjell, om du ikke er redd for potet. Anonymkode: 5f903...b74 Du kan spare deg spydighetene. Jeg er ikke hysterisk, men når det er forskningsmessig påvist ved flere tilfeller at gassen dannet i noen typer tørrshampo er linket til tilfeller av kreft - og jeg selv er storforbruker av tørrshampo, - så ser jeg meg om etter alternativer. Anonymkode: 2bae0...fef 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #8 Del Skrevet 6. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan spare deg spydighetene. Jeg er ikke hysterisk, men når det er forskningsmessig påvist ved flere tilfeller at gassen dannet i noen typer tørrshampo er linket til tilfeller av kreft - og jeg selv er storforbruker av tørrshampo, - så ser jeg meg om etter alternativer. Anonymkode: 2bae0...fef Og da er potetmel et flott alternativ. Anonymkode: 5f903...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #9 Del Skrevet 6. mars 2023 Amika perk up dry shampo. Kjøpte den på Blivakker i Kristiansand og hun sa at den ikke inneholder de stoffene som kan være kreftfremkallende. Synes dog ikke den var så god,.. Hun sa den var best i test Anonymkode: 85a8e...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #10 Del Skrevet 6. mars 2023 Alle i aerosolspray er samme opplegg. Jeg var på jakt etter en parfymefri, og fant ingen uten. Kikket på ingredienslistene til Bumble and Bumble osv - samtlige har potetmel som hovedingrediens. Og ellers litt fyll og parfyme. Så jeg lager egen for meg som har brunt hår: potetmel og kakao. Om du er blond, kun potetmel. Påfør med pudderkost, la sitte i 30 sek. Gre gjennom og føn om du vil. Så tar jeg bittelitt hårolje i lengdene. Anonymkode: 3777d...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #11 Del Skrevet 6. mars 2023 Jeg liker Jan Thomas sin veldig godt. Er parfymefri også. Fås kjøpt på apoteket Anonymkode: f81d1...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #12 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og da er potetmel et flott alternativ. Anonymkode: 5f903...b74 Igjen - du kan spare deg spydighetene. Anonymkode: 2bae0...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kankankan Skrevet 6. mars 2023 #13 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Amika perk up dry shampo. Kjøpte den på Blivakker i Kristiansand og hun sa at den ikke inneholder de stoffene som kan være kreftfremkallende. Synes dog ikke den var så god,.. Hun sa den var best i test Anonymkode: 85a8e...2e7 Denne er jo fantastisk! Hvorfor liker du den ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #14 Del Skrevet 6. mars 2023 Alle typer som ikke er flytende og på sprayflaske har jo dette problemet. Samme hvilket merke du velger. De flytende gor deg heller ikke samme effekt. Anonymkode: 2afdb...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 6. mars 2023 #15 Del Skrevet 6. mars 2023 (endret) Jeg bruker denne https://marianila.se/products/cleansing-powder-3876 Endret 6. mars 2023 av Olive_North Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #16 Del Skrevet 6. mars 2023 Olive_North skrev (37 minutter siden): Jeg bruker denne https://marianila.se/products/cleansing-powder-3876 Sett på den - men stusser på aluminium? Jeg bruker jo det i deo - og en viss mengde skal være OK. Men jeg har jo ikke lyst til å ha det i hele hodebunnen flere ganger i uka 🫠 Lurer på hvorfor den er med 🤷♀️ Anonymkode: 3777d...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 6. mars 2023 #17 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sett på den - men stusser på aluminium? Jeg bruker jo det i deo - og en viss mengde skal være OK. Men jeg har jo ikke lyst til å ha det i hele hodebunnen flere ganger i uka 🫠 Lurer på hvorfor den er med 🤷♀️ Anonymkode: 3777d...024 Nei ser den, lush har denne også som jeg har sett på https://www.lush.com/se/sv/p/no-drought-dry-shampoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #18 Del Skrevet 6. mars 2023 kankankan skrev (1 time siden): Denne er jo fantastisk! Hvorfor liker du den ikke? Jeg synes faktisk at håret virket like fett og flatt etter jeg brukte den... Anonymkode: 85a8e...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #19 Del Skrevet 6. mars 2023 Tror det beste alternativet er å lage selv eller kjøpe pulver. Anonymkode: cc33d...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #20 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kan spare deg spydighetene. Jeg er ikke hysterisk, men når det er forskningsmessig påvist ved flere tilfeller at gassen dannet i noen typer tørrshampo er linket til tilfeller av kreft - og jeg selv er storforbruker av tørrshampo, - så ser jeg meg om etter alternativer. Anonymkode: 2bae0...fef AnonymBruker skrev (1 time siden): Igjen - du kan spare deg spydighetene. Anonymkode: 2bae0...fef Jøss, makan til hårsårhet. Mitt tips: Vask heller håret oftere, så slipper du kjøpe slike tullete produkter. Anonymkode: 1081c...037 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå