Gå til innhold

Er kamskjell god mat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvilken konsistens har den? Vurderer å kjøpe sushi med fritert kamskjell, men er usikker på om jeg tør 😛

Anonymkode: f2055...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kamskjell er god mat og konsistensen er vel egentlig som litt fast fiskepudding. 

Skrevet

Jeg elsker det :) 
Både på sushi, og i andre former. 
Jeg synes konsistensen er en god del glattere enn fiskepudding. 

Skrevet

Kamskjell er helt OK, men ærlig talt ikke noe spesielt. Du kan trygt kjøpe det, smaken er veldig mild så liker du fisk vil du like kamskjell.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kamskjell er i seg selv helt greit, og med riktig tilbehør er det veldig godt. Jeg har aldri smakt det fritert, så aner ikke hvordan det vil være. Det er veldig lett å oversteke kamskjell, og overstekt kamskjell er ikke godt. 

Anonymkode: 0cb7b...1d4

Skrevet

Jaa

Skrevet

Kamskjell er en av favorittene mine, sammen med krabbe :) 

Men de er best når du dykker etter de selv, og tilbereder / spiser de i fjæra .🍲

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Kamskjell er i seg selv helt greit, og med riktig tilbehør er det veldig godt. Jeg har aldri smakt det fritert, så aner ikke hvordan det vil være. Det er veldig lett å oversteke kamskjell, og overstekt kamskjell er ikke godt. 

Anonymkode: 0cb7b...1d4

Siste poenget der er viktig. Overstekt kamskjell er som en sprettball. Karamellisert ytre men helt på randen til understekt inni så er de nydelige. 

Anonymkode: 6f7dd...dfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...