AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Og hvilken konsistens har den? Vurderer å kjøpe sushi med fritert kamskjell, men er usikker på om jeg tør 😛 Anonymkode: f2055...0dd
Brunhilde Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Kamskjell er god mat og konsistensen er vel egentlig som litt fast fiskepudding.
Taluno Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Jeg elsker det Både på sushi, og i andre former. Jeg synes konsistensen er en god del glattere enn fiskepudding.
viren Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Kamskjell er helt OK, men ærlig talt ikke noe spesielt. Du kan trygt kjøpe det, smaken er veldig mild så liker du fisk vil du like kamskjell. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 Kamskjell er i seg selv helt greit, og med riktig tilbehør er det veldig godt. Jeg har aldri smakt det fritert, så aner ikke hvordan det vil være. Det er veldig lett å oversteke kamskjell, og overstekt kamskjell er ikke godt. Anonymkode: 0cb7b...1d4
Rotehodet Skrevet 6. mars 2023 #7 Skrevet 6. mars 2023 Kamskjell er en av favorittene mine, sammen med krabbe Men de er best når du dykker etter de selv, og tilbereder / spiser de i fjæra .🍲
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #8 Skrevet 6. mars 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Kamskjell er i seg selv helt greit, og med riktig tilbehør er det veldig godt. Jeg har aldri smakt det fritert, så aner ikke hvordan det vil være. Det er veldig lett å oversteke kamskjell, og overstekt kamskjell er ikke godt. Anonymkode: 0cb7b...1d4 Siste poenget der er viktig. Overstekt kamskjell er som en sprettball. Karamellisert ytre men helt på randen til understekt inni så er de nydelige. Anonymkode: 6f7dd...dfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå