Gå til innhold

Daten jeg dater driver med leke-hellikopter??

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er vel tråden bare noe tullball, men jeg ville nok blitt flau om jeg skulle hatt en partner som løp rundt med lekehelikopter. Synes egentlig det er tøv med droner også, hvis man ikke bruker dem i jobbsammenheng, eller til noe nyttig. De mange dronene som amatører drar rundt på er blitt en seriøs trussel for flytrafikken.

Har en bekjent som tidligere holdt på med modelljernbane, det var i hvert fall noe han puslet med i kjelleren, og ikke noe han styrte med ute i offentligheten. Tror han gikk lei og solgte den etter en tid.

Jeg ville hatt full forståelse om en kar jeg møtte syntes jeg var rar og barnslig om jeg som voksen lekte med dukker. Det leder jo tankene inn på om personen er ved sine fulle fem.

Anonymkode: b8c56...afb

Å bygge noe slikt selv handler jo om å bruke kreative evner, også.

Dette minner meg litt om når 70-åringer skal moralisere over dataspill...

(nei, jeg flyr ikke droner)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde dette skulle handle om at han lekte "helikopter" med pikken 😂😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er så u-attraktivt at jeg ikke har ord. Kan jeg på noen omstendighet få han til og velge en ny hobby??

Anonymkode: 64cc1...056

Så slem du er. Kanskje han hadde en drøm å bli helikopterpilot. Og så kom han kanskje ikke inn på helikopterskolen. Skal du virkelig ikke la han få late som han er helikopterpilot og leke helikopter i fritiden sin eller hva. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er så u-attraktivt at jeg ikke har ord. Kan jeg på noen omstendighet få han til og velge en ny hobby??

Er dette seriøst eller et tullespørsmål? Har du du hobbyer eller interesser?

Anonymkode: ec815...54a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nå er vel tråden bare noe tullball, men jeg ville nok blitt flau om jeg skulle hatt en partner som løp rundt med lekehelikopter. Synes egentlig det er tøv med droner også, hvis man ikke bruker dem i jobbsammenheng, eller til noe nyttig. De mange dronene som amatører drar rundt på er blitt en seriøs trussel for flytrafikken.

Har en bekjent som tidligere holdt på med modelljernbane, det var i hvert fall noe han puslet med i kjelleren, og ikke noe han styrte med ute i offentligheten. Tror han gikk lei og solgte den etter en tid.

Jeg ville hatt full forståelse om en kar jeg møtte syntes jeg var rar og barnslig om jeg som voksen lekte med dukker. Det leder jo tankene inn på om personen er ved sine fulle fem.

Anonymkode: b8c56...afb

Du gir kraftig Mrs Trunchbull vibes

Anonymkode: 3c6ed...3c3

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke barneskolen er sjekkestedet for deg da?

Anonymkode: 5cbc4...1cf

Skrevet

Du kan vel bli med i helikopteret hans da vel, hekte deg godt fast. Så tar du deg en lang og god ferie. Høres ut som du trenger det..🚑

Skrevet

Det må da finnes verre hobbyer, syns du ikke? Han kunne hatt som hobby og dra ut på byen og flørte med andre i tide og utide. Eller bare ligge på sofaen og drikke øl og se TV. 

Hvis man syns modellhelikopter er teit og lite attraktivt, så vitner det som oftest mest om uvitenhet. Kanskje du kan spørre ham om å få bli med på å se på det han driver med? Få prøve noe selv? Få litt innsikt. Så skjønner du kanskje mer. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde du mente han lekte helikopter med tissen sin jeg🫣😂

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min bygger modellastebiler, og jeg legger gelenegler på meg selv, kanskje vi allikevel passer sammen? 🤪

Anonymkode: a688e...f5a

AnonymBruker
Skrevet

Synd det ikke er lege helikopter han driver med. Du er jo helt sjuk.

Anonymkode: ac11d...804

AnonymBruker
Skrevet

og tråd-starter sitter tydeligvis her på Kvinneguiden. 

noe som burde være en langt mer tåpelig fritidssyssel. :nisse: 

Anonymkode: f625f...6e2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/5/2023 at 10:30 PM, AnonymBruker said:

Denne tråden er også rimelig uattraktiv.

Anonymkode: 7da7d...892

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en trøst, så er det en utdøende rase. Det begraves flere modellflygere enn det rekrutteres nye. 

Anonymkode: 3a258...7e2

AnonymBruker
Skrevet

Lekehelikopter tar mye mindre plass enn feks modelljernbane.

Anonymkode: b7b83...c1e

Skrevet

Jeg støtter deg 100%. I stedet for en med lekehelikopter bør du finne en som har to radiostyrte biler og to kontroller. Da kan dere kjøre om kapp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Lekehelikopter tar mye mindre plass enn feks modelljernbane.

Anonymkode: b7b83...c1e

Du kjenner ingen, med andre ord 😅

Anonymkode: 3a258...7e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...