Gå til innhold

Daten jeg dater driver med leke-hellikopter??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så u-attraktivt at jeg ikke har ord. Kan jeg på noen omstendighet få han til og velge en ny hobby??

Anonymkode: 64cc1...056

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, du får gå da... Så kan begge dere ha det bedre

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei det kan du ikke. Og det er da virkelig verdens minste problem å la ham ha denne hobbyen. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er så u-attraktivt at jeg ikke har ord. Kan jeg på noen omstendighet få han til og velge en ny hobby??

Så du skal tvinge ham til å kutte ut en hobby for å starte på ny hobby? Ok...

Anonymkode: 4555e...fb9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får slutte å date han.

Anonymkode: 3d073...8aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei du kan ikke få han til å drive med en annen hobby. 

Anonymkode: fc614...1e4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff er du tilbake igjen? Var det så gøy å trolle om dette sist?

Anonymkode: d889d...428

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det heter uansett ikke u-attraktivt. Det heter lite attraktivt.

Anonymkode: 954bf...c41

• Liker 4
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det heter uansett ikke u-attraktivt. Det heter lite attraktivt.

Anonymkode: 954bf...c41

Dårlig norsk gir slapp tiss. Fact.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, knooters said:

Har du det, du da? 

Anonymkode: 12132...5ba

• Liker 1
Skrevet

Hva slags interesser er innenfor og ikke, og samme for damer? Hest er greit, scrapbooking er ikke? Eller kanskje det er hest som er uakseptabelt og dealbreaker? Damer kan strikke, men ikke menn?

La folk ha sine interesser i fred, eller ta del i interessene, så lenge man driver med lovlige ting som ingen tar skade av.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt normalt! Når dere begge er ferdig i barnehagen og begynner på barneskolen, så blir det nok rom for mange nye spennende hobbyer og leker! Dere har masse å se frem til 😄 utforsk og lær! Leking er sunt 😊 hvordan går det med deg? Har du egne leker du kan leke med? Får du lov til å være med han når han leker med helikopter? Det er helt naturlig å føle seg ekskludert og såret om man ikke får være med. Og om man ikke helt selv vet hvordan å leke. Om du syntes han bare er teit når han leker med helikopter, så gå å lek med noen andre! 😊 Kanskje han trenger denne tiden for seg selv. Har du andre du kan leke med?

Skulle ønske jeg også var så ung og hadde hele livet foran meg 😌 

(dette var tull og sant, problemer i barnehagen kan relateres til voksne følelser og problemer også. Så les teksten på nytt)

Anonymkode: 8a293...355

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Daten du dater? Er du åtte år? Og nei, du kan ikke bestemme hva slags hobby han skal ha. Du kan ikke tvinge han til å kutte ut hobbyen sin og begynne med nupereller i stedet bare fordi du syns det er sexy. 

Anonymkode: ee7bf...6e6

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken person er du som tror at du kan endre hans hobby? Hva annet ønsker du å kontrollere i hans liv? Hvilke hobbyer er akseptert hos deg? Du har ingen definisjonsrett på hva som er greit å ha som hobby - verken som ung eller voksen. 

At du synes det er barnslig, er ikke hans problem - men ditt. Det forteller bare at du er ganske dømmende. For begges beste, så lar du han gå 😉

Og jeg er kvinne, men kunne ikke ha brydd meg mindre om hvilken hobby min date/partner har. Heldigvis så er jeg ikke så fisefin.

Anonymkode: 281cd...18f

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Alle som syns "lekehelikopter" er tull, bør sette seg inn f.eks. droner eller besøke et større modelljernbaneanlegg. Det er faktisk ordentlige hobbyer som er langt mer imponerende enn å ligge i sofaen og fise mens man binger Sex og singelliv...

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er vel tråden bare noe tullball, men jeg ville nok blitt flau om jeg skulle hatt en partner som løp rundt med lekehelikopter. Synes egentlig det er tøv med droner også, hvis man ikke bruker dem i jobbsammenheng, eller til noe nyttig. De mange dronene som amatører drar rundt på er blitt en seriøs trussel for flytrafikken.

Har en bekjent som tidligere holdt på med modelljernbane, det var i hvert fall noe han puslet med i kjelleren, og ikke noe han styrte med ute i offentligheten. Tror han gikk lei og solgte den etter en tid.

Jeg ville hatt full forståelse om en kar jeg møtte syntes jeg var rar og barnslig om jeg som voksen lekte med dukker. Det leder jo tankene inn på om personen er ved sine fulle fem.

Anonymkode: b8c56...afb

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Daten jeg dater driver med leke-hellikopter??

Duplo eller Brio ...?

IMG_20210628_140202.jpg

open_graph.jpg

Anonymkode: b85e3...85c

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
knooters skrev (1 time siden):

Enig. 

Anonymkode: 59ec5...418

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

…på noen måte…

…på ett vis….…

.….under noen omstendighet…

Du må slutte å skrive leke-norsk.

Takk.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken hobby har du?

Anonymkode: 7111e...a0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...