AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #61 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Handler... Anonymkode: ea548...5b2 Glemte hvorfor, pga av varmmat-disken. Anonymkode: ea548...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #62 Del Skrevet 6. mars 2023 Handler aldri der. Altfor dyrt. Er vel bare velstående som har råd til slik dyr mat. Anonymkode: b654e...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #63 Del Skrevet 6. mars 2023 Det er de eneste som leverer her jeg bor, og jeg er avhengig av å få mat levert pga fysisk sykdom. Ja, det er utrolig kjipt å måtte bruke mer penger på mat. Anonymkode: adffc...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #64 Del Skrevet 6. mars 2023 - Mann og sønn elsker YT-produktene, de er alltid på 3 for 2 -De har ferskvare -ofte mye gode tilbud -trumf Anonymkode: 3d349...980 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. mars 2023 #65 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Handler aldri der. Altfor dyrt. Er vel bare velstående som har råd til slik dyr mat. Anonymkode: b654e...bfe Jeg handler innimellom på Meny og jeg er langt ifra velstående 😊 Meny har billigprodukter(First price) også. Og de har et bedre utvalg enn f.eks Kiwi 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #66 Del Skrevet 6. mars 2023 Fordi det er de eneste som tilbyr netthandel og hjemlevering i vår by og det er verdt hver krone. Det gjør ukeshandling utrolig enkelt, sparer oss derfor for en del små-kjøp i hverdagen og det er mye enklere å holde et bedre kosthold. Med 3 barn hvorav et er nyfødt så er det rett og slett verdt å betale for. Anonymkode: c5218...a93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #67 Del Skrevet 6. mars 2023 SPOCA skrev (18 timer siden): Fordi jeg ønsker et større mangfold av varer, at billigst ikke nødvendigvis er det beste. Jeg er villig til å betale for å ha et godt utvalg i butikkene, og det koster. Det sagt, handler en del basisvarer på Kiwi, men også mye på Meny. Det er ikke nødvendigvis så mye dyrere hvis man følger med på tilbud. Dessuten har de bedre utvalg, og det er det jeg er interessert i. Og når der gjelder brød, synes jeg Meny er best. Billigst er ikke alltid best. Vi har grei økonomi og råd til det. Jeg også ønsker større mangfold, men handler det jeg får «alle steder» på Kiwi, og så ser jeg etter tilbudene hos de øvrige kjedene. På Meny handler jeg når jeg ønsker noe spesielt. Før handlet jeg faktisk nesten kun på Meny, men sparer nå mange tusen i året på å hovedhandle på Kiwi og kjøpe spesielle ting og tilbud andre steder. Å kaste bort penger er jeg ferdig med. Anonymkode: 4f879...904 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. mars 2023 #68 Del Skrevet 6. mars 2023 (endret) Jeg bestiller mye hjemlevering og synes Meny har bedre utvalg, ikke minst på frukt og grønt, enn Oda, som er alternativet. I en enkvinneshusholdning med grei økonomi utgjør ikke forskjellen så mye i praksis - pris er ikke det eneste som teller. Når jeg skal i butikken, varierer det om jeg velger Kiwi, Rema, Coop eller Meny, alle har noen enkeltvarer jeg foretrekker. Endret 6. mars 2023 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #69 Del Skrevet 6. mars 2023 Vi har Rema, Kiwi og Meny liggende helt i nærheten av hverandre. Kiwi brukes til basisvarer som melkeprodukter og de fleste tørrvarer og grønnsaker da vi har Trumfkort. Meny til brødvarer (ingen andre kjedebutikker har spiselig brød), fersk juice (som man presser på stedet selv), grønnsaker vi ikke finner på Kiwi, ferskvaredisk og spesielle varer som kun Meny har. Rema primært til Farris, da de som regel har den beste avtalen der, samt at de har en super 50% avdeling hvor man ofte finner flotte stykker med biff. Anonymkode: 187cb...58c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 6. mars 2023 #70 Del Skrevet 6. mars 2023 - Bedre brukeropplevelse (finere butikkutstillinger, ryddigere hyller, mer plass, bedre utvalg, flere ansatte på jobb som resulterer i at frukt og grønt-avdelingen alltid ser bra og fresh ut) - Foretrekker brødene deres - synes ikke det er så fryktelig mye dyrere 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 6. mars 2023 #71 Del Skrevet 6. mars 2023 Jeg ukeshandler på Oda, og småhandler på Meny. Brød f.eks kjøper jeg alltid på Meny, ikke fornøyd med Oda sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 6. mars 2023 #72 Del Skrevet 6. mars 2023 Meadow skrev (19 minutter siden): Jeg ukeshandler på Oda, og småhandler på Meny. Brød f.eks kjøper jeg alltid på Meny, ikke fornøyd med Oda sine. Brødene Oda har er dårlige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #73 Del Skrevet 6. mars 2023 Meny ligger rett ved siden av jobben min, så jeg stikker innom etter jobb og drar rett hjem. Enlet og greit. I tillegg er butikken større og har stort utvalg av ulike matvarer. Servicen er god og. Og jeg er ikke norsk, så beklager om du noen gang ser mitt ekle innvandrerfjes ved ferskvaredisken Anonymkode: 3988f...fa9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #74 Del Skrevet 6. mars 2023 Hadde bare handlet på Meny hvis det lå nærmere. Lokalbutikken min er en Rema. Finner aldri noe jeg har lyst til å spise der, ender opp med dopapir og melk. (Og bestilling til foodora). Rema er TRISTE greier. Fjorten rader med Toro og taco, hva skal man med det? Anonymkode: 9d2d7...d8a 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. mars 2023 #75 Del Skrevet 6. mars 2023 Bare småhandel. Det er latterlig dyrt og utvalget er ikke verdt alt det ekstra det koster for hverdagskost. Det som storhandler jevnlig på meny er rike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 6. mars 2023 #76 Del Skrevet 6. mars 2023 Djungelvrål skrev (4 timer siden): Det som storhandler jevnlig på meny er rike. Aldeles ikke, vi bare prioriterer hva vi stapper i oss. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #77 Del Skrevet 6. mars 2023 SPOCA skrev (På 5.3.2023 den 21.04): Jeg skrev ikke at Meny er så "fantastisk", jeg skrev de har bedre utvalg. Og akkurat dét står jeg for. Men, når det er sagt er det ganske stor variasjon mellom Meny-butikkene. Selv er jeg såpass heldig å bo ved siden av Meny-butikker som tidligere var Ultra-butikker, og de svære og har veldig godt utvalg. Så, generelt er jeg veldig fornøyd. Men jeg kan være enig i at ikke alle Meny-butikker er like gode. Det sagt, jeg handler som sagt mye når de har tilbud, så jeg sier meg fornøyd fordi jeg både opplever at de kan være ok i pris og har et bedre utvalg enn mange andre butikker. Hva er ultra-butikker? Aldri hørt om. Anonymkode: 5f9f0...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #78 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 21.44): Ja, de har ofte tilbud, og annonserer dette godt. Men hvis du er prisbevisst og følger med på priser (jeg er siviløkonom så jeg gjør det), så kan du se at tilbud på Meny er det samme som vanlig pris hos Kiwi. Noen ganger til og med dyrere. men de vil ha oss forbrukere til å tro at de kjører gode tilbud, i realiteten så har de mye større marginer enn Kiwi og Rema. Anonymkode: b37a6...946 Vil bare si at jeg synes du har veldig god konflikthåndteringsstrategi. Og kommunikasjonsferdigheter. Har du øvd på dette? Til tema: jeg handler fersk ost, spesielle råvarer jeg trenger på meny, det de ikke har på rema 1000/Kiwi. Alt annet handler jeg der. Men så er det også det mest praktiske da lavpris er nærmest og Meny et stykke unna. Anonymkode: 5f9f0...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #79 Del Skrevet 7. mars 2023 Meny har større utvalg, ferskvaredisk, selvlaget og veldig god fiskesuppe, gode og ferske grønnsaker og frukt, en oversiktlig butikk, selvskanningskasser, de gir trumf-poeng, god plass i butikken, tydelig merking over hyller hva som er hvor, gode parkeringsmuligheter, ligger sentralt og har ofte gode tilbud på ting jeg faktisk bruker og trenger. Anonymkode: dd96d...1a5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mars 2023 #80 Del Skrevet 7. mars 2023 En av varene det er verdt å reise på Meny for; Anguskjøttdeig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå