AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Del Skrevet 5. mars 2023 Er oppriktig nysgjerrig Den siste pristesten mellom Meny og Kiwi viser at Meny i snitt er 11% dyrere, og at visse varer er opptil 40% dyrere hos Meny. Flere av de jeg kjenner handler fast hos Meny, og det er typiske dagligvarer som melk, brød og grønnsaker. Selv handler jeg der kun hvis jeg leter etter en spesifikk vare eller skal ha fersk fisk eller kjøtt. Hva med dere andre? Anonymkode: 47c5a...e9e 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandelay Skrevet 5. mars 2023 #2 Del Skrevet 5. mars 2023 Går på Meny eller bestiller derfra innimellom fordi de har et par varer jeg ikke får kjøpt noen andre steder. Handler mest på Kiwi da de ligger et steinkast unna der jeg bor. Men tenker at folk som har grei økonomi kanskje går fast dit fordi det er nært jobb eller hjem og at de kronene de sparer på å dra til andre butikker ikke er verdt tidsbruken. Jeg jobbet like ved en Meny før og da gikk jeg innimellom innom for ting jeg vet jeg kunne fått billigere på Kiwi. Men var liksom så greit å bli ferdig med handlinga etter jobb og så bare dra hjem etterpå. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleierinnen Skrevet 5. mars 2023 #3 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg handler stort sett på CoopMega eller Meny, fordi jeg liker at de har større utvalg enn for eksempel Kiwi. De har ofte gode tilbud, som jeg passer på å benytte meg av. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg handler aldri på meny. Er bare for overklassen og sløsere og jeg mener folk er dumme uansett hvor rike de er om de handler fast på en så dyr butikk. Da kan de heller gi pengene sine til uteliggere og handle på kiwi Anonymkode: 2c359...3c8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Del Skrevet 5. mars 2023 Fordi de er den eneste butikkjeden som leverer varer på døren i byen vi bor. Anonymkode: 95326...3d0 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5. mars 2023 #6 Del Skrevet 5. mars 2023 Fordi jeg ønsker et større mangfold av varer, at billigst ikke nødvendigvis er det beste. Jeg er villig til å betale for å ha et godt utvalg i butikkene, og det koster. Det sagt, handler en del basisvarer på Kiwi, men også mye på Meny. Det er ikke nødvendigvis så mye dyrere hvis man følger med på tilbud. Dessuten har de bedre utvalg, og det er det jeg er interessert i. Og når der gjelder brød, synes jeg Meny er best. Billigst er ikke alltid best. Vi har grei økonomi og råd til det. 12 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er oppriktig nysgjerrig Den siste pristesten mellom Meny og Kiwi viser at Meny i snitt er 11% dyrere, og at visse varer er opptil 40% dyrere hos Meny. Flere av de jeg kjenner handler fast hos Meny, og det er typiske dagligvarer som melk, brød og grønnsaker. Selv handler jeg der kun hvis jeg leter etter en spesifikk vare eller skal ha fersk fisk eller kjøtt. Hva med dere andre? Anonymkode: 47c5a...e9e Tja, ut i fra det du skriver så er jo nesten Meny nødt til å være rimeligere på noe også 😀 Handler fast på både Meny, Coop Extra, Rema 1000 og Kiwi. Handler etter pris og tilbud. Anonymkode: 2ff61...971 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #8 Del Skrevet 5. mars 2023 Fordi de leverer på døren. Orker ikke Oda mer, sååå mye tull med dem! De har også godt utvalg og bruker man appen er det masse gode tilbud som gjør at det ikke blir så mye dyrere for det jeg handler. Anonymkode: 64572...4f2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 5. mars 2023 #9 Del Skrevet 5. mars 2023 Handler der fordi de har langt mer utvalg. Også liker jeg Jakobs og andre varer andre butikker ikke har. Verdt den prisen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #10 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg handler alltid på Kiwi med unntak av hvis jeg skal ha nygrillet kylling. Den er best fra Meny. Anonymkode: 3e898...88b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #11 Del Skrevet 5. mars 2023 Bedre utvalg, gode produkter og bedre service. Det er nok ikke god service overalt, men på mitt lokale menybutikk er den beste. Anonymkode: b224c...bd2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #12 Del Skrevet 5. mars 2023 Handler nesten bare på Meny når jeg er hjemme i Norge. Hvorfor?Fordi det er en av de nærmeste butikkene, men viktigst fordi omtrent alle andre norske dagligvarebutikker er skammelig dårlige. Jeg for min del er nysgjerrig på hvordan noen som har vært i en dagligvarer i et hvilket som helst annet land i Norge får seg til å støtte opp om de andre søppelbutikkene. Ja, det koster litt ekstra, men det får jeg heller ta inn på andre områder. Jeg vet det for gjennomsnittsnordmannen er viktigere enn noe annet at maten er billigst mulig, smaker minst mulig og tar kortest mulig tid å lage, men for meg er god mat en viktig del av livet og så da koster det hva det koster. Anonymkode: 095c1...054 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda1986 Skrevet 5. mars 2023 #13 Del Skrevet 5. mars 2023 Det er fordi jeg har råd til det. Her finner man kvalitet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 5. mars 2023 #14 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg kjøper noen ganger mat på Meny fordi de har ferskvaredisk. Rykende godt å ta med seg et kyllinglår på vei hjem 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 5. mars 2023 #15 Del Skrevet 5. mars 2023 (endret) Jeg handler fast på Meny og Mega i helgene og da i det vesentlige ferskvarer. Men jeg antar du mener de som handler fast på Meny og bare på meny. Det forstår ikke jeg heller. De aller fleste basisvarer får en langt billigere i andre butikker og på Oda. Endret 5. mars 2023 av Brunello 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #16 Del Skrevet 5. mars 2023 Handler der fast, men kjøper bare tilbudsvarer og varer som er like billig eller billigere enn Kiwi. Basisvarer handler jeg på Kiwi. Anonymkode: 3ef62...77d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #17 Del Skrevet 5. mars 2023 Når du handler på butikk må du velge mellom to ting: utvalg eller lav pris(med unntak av joker og nærbutikken som har ræva utvalg og er skitdyrt). Meny er dyrt ja, men de har mye bedre utvalg enn kiwi(som ikke har noe som helst), Coop og rema 1000. Elsker meny! Anonymkode: 86a35...276 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #18 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg handler kun på ferkvarebutikker og spesialforrerninger. Alt annet blir litt for harry. Foretrekker helst hjemleveringer. Anonymkode: a46ce...09d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mars 2023 #19 Del Skrevet 5. mars 2023 SPOCA skrev (36 minutter siden): Fordi jeg ønsker et større mangfold av varer, at billigst ikke nødvendigvis er det beste. Jeg er villig til å betale for å ha et godt utvalg i butikkene, og det koster. Det sagt, handler en del basisvarer på Kiwi, men også mye på Meny. Det er ikke nødvendigvis så mye dyrere hvis man følger med på tilbud. Dessuten har de bedre utvalg, og det er det jeg er interessert i. Og når der gjelder brød, synes jeg Meny er best. Enig her. Meny er faktisk til helgen f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #20 Del Skrevet 5. mars 2023 Det er den eneste butikken som har ferskvarer. Takler ikke de vakumpakkede "ferskvarene" på billigbutikkene. Bruker uansett ikke så mye penger på mat at jeg gidder å kjøre fra butikk til butikk. Anonymkode: 0b315...995 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå