AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Hei, Hva hadde dere gjort hvis guttungen tok med seg feil sko fra kjøpesenteret. Han hadde helt nye dyre sko til 1.200 og har klart å ta med seg sko som er mer enn godt brukt og som synger på siste vers. Det jeg synes er mest ikle er at tanken var at lillebror skulle arve disse, men neida, disse må til gjenbruksstasjoner allerede i dag. Er det innafor å bli irritert fordi gutten på seks år har klart å ta med seg sko som er 2 størrelser for små? Måtte han ikke ha merket dette? Ironien er at han påpekte selv at det var en annen gutt som «hadde like sko som meg!» 🙄 argh!!! 1.200 rett i søpla!! Anonymkode: 5ddcf...0c9
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 Hvorfor tar han av seg sko på kjøpesenter og hvorfor er han alene på kjøpesenter? Anonymkode: 9796b...03b 15 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, Hva hadde dere gjort hvis guttungen tok med seg feil sko fra kjøpesenteret. Han hadde helt nye dyre sko til 1.200 og har klart å ta med seg sko som er mer enn godt brukt og som synger på siste vers. Det jeg synes er mest ikle er at tanken var at lillebror skulle arve disse, men neida, disse må til gjenbruksstasjoner allerede i dag. Er det innafor å bli irritert fordi gutten på seks år har klart å ta med seg sko som er 2 størrelser for små? Måtte han ikke ha merket dette? Ironien er at han påpekte selv at det var en annen gutt som «hadde like sko som meg!» 🙄 argh!!! 1.200 rett i søpla!! Anonymkode: 5ddcf...0c9 Skal du ikke levere de feiltatte skoene tilbake til hvor enn han tok dem fra? Og er du sikker på at den andre familien ikke har gjort det samme, eller sagt ifra at noen har tatt feil sko? Anonymkode: 6ee24...671 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 Hvis dette er på et type lekerom på kjøpesenter så er vel de skoene tapt. Kjøp nye. Anonymkode: af9ed...fd4 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 I tillegg har han jo tatt en annens sko, som basically fikk de stjålet 😆 Er han 6 år og var på kjøpesenteret alene? Neppe, men poenget er - den voksne som var med sitt ansvar. Anonymkode: 2e0b2...4c6 2 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 1200kr for sko til seksåring! Det synes jeg er mer utrolig enn at en liten gutt ikke klarer å passe på skoa sine. Anonymkode: fd9e9...a61 15 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1200kr for sko til seksåring! Det synes jeg er mer utrolig enn at en liten gutt ikke klarer å passe på skoa sine. Anonymkode: fd9e9...a61 Ikke noen vill pris det for f.eks skikkelige vintersko til barn. Anonymkode: aff07...572 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #8 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1200kr for sko til seksåring! Det synes jeg er mer utrolig enn at en liten gutt ikke klarer å passe på skoa sine. Anonymkode: fd9e9...a61 Folk bruker vel så mye penger de vil? Anonymkode: 34f45...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #9 Skrevet 5. mars 2023 Merker dere ikke sko? Og var ikke de andre merka heller? Anonymkode: e734e...7e2
Phoenix Heart Skrevet 5. mars 2023 #10 Skrevet 5. mars 2023 Og det la dere ikke merke til før dere kom hjem? For han var vel ikke alene på kjøpesenteret? 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #11 Skrevet 5. mars 2023 Det skjedde datteren min i svømmehallen en gang også. Da hun kom ut hadde noen tatt en av sin egen sko og en av hennes. Den ukjente skoen som sto igjen var ikke merket, men det var min datters, så jeg fikk en sms ganske raskt etterpå og reiste bort og bytta sko med hun som hadde tatt feil. Var ingen av disse merket? Anonymkode: 78976...0b6 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #12 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor tar han av seg sko på kjøpesenter og hvorfor er han alene på kjøpesenter? Anonymkode: 9796b...03b Alt man skal kommentere.. han var selvfølgelig ikke alene på et kjøpesenter, vi var sammen. Men han ville på lekerom og der var det ikke tillatt med voksne. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I tillegg har han jo tatt en annens sko, som basically fikk de stjålet 😆 Er han 6 år og var på kjøpesenteret alene? Neppe, men poenget er - den voksne som var med sitt ansvar. Anonymkode: 2e0b2...4c6 Hvis det å stjele er å få nøyaktig samme merke og modell av sko, bare i en nyere forfatning er å få skoene sine stjålet… vel, da er folk velkomne til å «stjele» mine sko. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Merker dere ikke sko? Og var ikke de andre merka heller? Anonymkode: e734e...7e2 Vi har merket, det har ikke de guttungen har tatt med seg hjem. Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Og det la dere ikke merke til før dere kom hjem? For han var vel ikke alene på kjøpesenteret? Nei, la ikke merke til det da det er vintersko, og turbukse var trådd over skoene. Helt lik modell og merke. Og farge. og tilleggsinfo: vi møtte på foreldrene til det andre barnet, det var kun de to barna i lekerommet. Anonymkode: 5ddcf...0c9 1
Mt3 Skrevet 5. mars 2023 #13 Skrevet 5. mars 2023 Når du vet hvor forvekslingen har skjedd så kontakter du jo bare kjøpesenteret og spør om noen andre har meldt inn at de har fått med feil sko hjem. Sannsynligvis en tapt sak men verdt ett forsøk. Ellers er det vel bare ved lekerom en tar av seg skoene, og da skal vel den voksne være der og passe på at leken går greit for seg? 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #14 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 1200kr for sko til seksåring! Det synes jeg er mer utrolig enn at en liten gutt ikke klarer å passe på skoa sine. Anonymkode: fd9e9...a61 Nei, det er ikke mye, barn trenger gode sko og har man råd til det er barnets føtter en fin investering (hjelper selvsagt ikke lillebror som arver sko, da er det bedre og kjøpe 2 par til 600 ) , resten av historien er spinnvill. Anonymkode: 9796b...03b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #15 Skrevet 5. mars 2023 Dette er en lærepenge for dere alle. Han må passe på skoene sine, og dere må slutte å etterlate barn på lekeplass. Det siste er utrolig kjipt for andre foreldre som må mekle og passe på fremmede barn Anonymkode: e734e...7e2 3 2
Bingo Bongo Skrevet 5. mars 2023 #16 Skrevet 5. mars 2023 Blir ikke barna på lekerommet registrert på noen måte, slik at evt foreldre kan kontaktes ved behov? Da burde det jo være en smal sak om de bare var to barn der? 🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #17 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt man skal kommentere.. han var selvfølgelig ikke alene på et kjøpesenter, vi var sammen. Men han ville på lekerom og der var det ikke tillatt med voksne. : 5ddcf...0c9 Så han var på lekerommet, du shoppet… vel, hvis du ikke vil ha kommentarer så ikke opprett tråd. Nei, det er ikke innafor og bli irritert på guttungen, han var ikke alene på kjøpesenteret og han var ditt ansvar, det var også skoene. lever de han kom hjem med i informasjonen og håp på og få tilbake de du kjøpte, men irritert på guttungen på 6 år har du ingen grunn til. Anonymkode: 9796b...03b 3 2
tussi84 Skrevet 5. mars 2023 #18 Skrevet 5. mars 2023 Arve sko? Alle har forskjellig ben, og når skoene er gått i en stund så former det seg etter beina på den personen. Er man uheldig kan person nr 2 få vondt i beina av å bruke sko som har blitt arvet. Det er veldig mye bra som kan arves eller kjøpes brukt av diverse klær, utstyr og leker, men sko kjøper man nytt. 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #20 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Alt man skal kommentere.. han var selvfølgelig ikke alene på et kjøpesenter, vi var sammen. Men han ville på lekerom og der var det ikke tillatt med voksne. Hvis det å stjele er å få nøyaktig samme merke og modell av sko, bare i en nyere forfatning er å få skoene sine stjålet… vel, da er folk velkomne til å «stjele» mine sko. Vi har merket, det har ikke de guttungen har tatt med seg hjem. Nei, la ikke merke til det da det er vintersko, og turbukse var trådd over skoene. Helt lik modell og merke. Og farge. og tilleggsinfo: vi møtte på foreldrene til det andre barnet, det var kun de to barna i lekerommet. Anonymkode: 5ddcf...0c9 Hvis foreldre ikke kunne være der så har jo de som driver lekerommet navnet på foreldrene. Kontakt dem, forklar problemet og få de til å ringe opp de andre foreldrene for dere hvis de ikke har lov til å gi dere navn/nummer. Anonymkode: 0f10e...403 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå