Gå til innhold

Hvordan bli enige om tema for bryllupet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har alltid drømt om et herskapelig prinsessebryllup med lyse pastellfarger og over 100 gjester. Jeg vet mannen egentlig kun vil ha nærmeste familie og venner og et låvebryllup da han er fra landet og elsker country-musikk. Han har i alle år satt meg først før seg selv, og det er alltid jeg som får siste ordet. Alt han vil er at jeg skal være lykkelig og få mine drømmer oppfylt, men hva med han? Jeg ønsker det samme for han, men et slikt bryllup jeg ønsker meg har jeg tenkt på siden jeg var 7 år gammel. 

Hvordan få et bryllup som passer begge? Vi skal gifte oss i mai neste år.

Anonymkode: 3bef8...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan det kombineres?

Du får prinsessetemaet under vielsen og middagen, også kan man gjøre festen noe mer låvefest etterpå? 

Anonymkode: 4d451...0de

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som gjest hadde jeg satt mest pris på låvefesten. Det er utrolig gøy med låvefest og jeg kan garantere deg at jeg hadde både trivdes og husket bryllupet ditt :) 

Anonymkode: 8c8d4...7ba

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan det kombineres?

Du får prinsessetemaet under vielsen og middagen, også kan man gjøre festen noe mer låvefest etterpå? 

Anonymkode: 4d451...0de

Ja, det kan kanskje være en idé. 😊 Men handler litt om dekorasjoner og valg av kjole også. Må evt. bytte til en enkel kjole til festen da. Å danse i en prinsessekjole er ikke så lett. Hehe.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det kan kanskje være en idé. 😊 Men handler litt om dekorasjoner og valg av kjole også. Må evt. bytte til en enkel kjole til festen da. Å danse i en prinsessekjole er ikke så lett. Hehe.. 

Hadde du ikke tenkt det skulle være dans i ditt drømmebryllup da? Høre jo ganske kjedelig ut.

Anonymkode: 271c3...bef

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem er det du tenker å invitere utover nærmeste familie og venner da? Det må vel kunne gå an å få til en kompromiss med tanke på gjestelisten.

Enig med den over her som skriver at dere kan ta ditt tema under vielse og middag, så går dere mer over til samboeren din sitt ønsket tema på festen. 

Anonymkode: c4693...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ekte "prinsesser" har alltid kjolebytte... :)

Anonymkode: 84408...d50

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at man kan kjøre ordentlig klassisk bryllup på en låve. Altså låven er pyntet ordentlig opp, men samtidig tydelig at det er en låve. Country musikk mener jeg ikke hører hjemme i bryllup men hver sin smak

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Låvefest kan han ha når han fyller 40

Anonymkode: 324ca...4f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Her tenker jeg faktisk at dersom han ikke har kommet med ønsker om at bryllupet skal være et låve-bryllup, men vil at du skal få ditt drømme-prinsessebryllup, så går dere for det - låvefest kan dere ha "når som helst" til en annen anledning Et bryllup gjør man bare en gang, og da er det jo dumt om du angrer på at du ikke gikk "all in" for drømmebryllupet så lenge det er noe han absolutt ikke vil, og på det du skriver så virker det som om han ikke vil nekte deg dette på noen måte, men at det er du som føler på å skulle gi han det bryllupet han har nevnt at han kunne tenke seg (og all ære til deg for det 😉) Det er jo ofte sånn at bruden er den som har de sterkeste ønskene når det gjelder bryllupet, som du skriver, dette har du drømt om siden du var liten. Så lenge dere har råd til å arrangere et stort bryllup med mange gjester og kjøpe den prinsessekjolen du har sett for deg, blomster, mat, pynt osv, så ville jeg gjort det. Som en skriver over her, låvefesten kan han ha når han fyller 40 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan det kan kombineres at du ønsker 100 gjester og han kun de aller nærmeste, men jeg tipper et lite regnestykke på utgiftene går i hans favør ;)  Skal dere bruke mange hundre tusen på bryllupet eller huslånet, liksom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...