AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #21 Skrevet 4. mars 2023 Jøye meg, ser hysterikerklubben har samlet seg på morgenen her! Selvfølgelig er det ikke overgrep å onanere i sin egen seng ved siden av sin sexpartner. Men det er litt uhøflig om det fører til at partneren våkner når den vil sove. Det er heller ikke overgrep å gi en hjelpende hånd til sexpartneren sin om vedkommende onanerer i halvsøvne. Anonymkode: 859cb...e21 7 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #22 Skrevet 4. mars 2023 Nei det har jeg aldri hørt om! Han sover nok ikke. Hadde jeg våkna til deg hadde jeg gitt han en skikkelig dask og bedt han være rolig så jeg fikk sove. Anonymkode: 17e83...784
-Missi- Skrevet 4. mars 2023 #23 Skrevet 4. mars 2023 Tja jeg vil vell ikke si det er unormalt 🤔jeg kan synes det er litt sexy jeg 🤭men da om mannen gjør det litt sånn stille og sjenert. Litt sånn i halvsøvne med små stønn. Jeg pleier late som jeg ikke får det med meg 🤭 Det som jeg kan tenke er unormalt er at dere allerde har hatt sex og at det er såpass at det forstyrrer deg. Da synes jeg dere bør kommunisere rundt det og sammen finne en løsning. Det skal jo ikke være slik at du ligger der i din egen seng og har det ubehagelig det blir feil.
Majer Skrevet 4. mars 2023 #24 Skrevet 4. mars 2023 Tror ikke det er mulig? Jeg er en sånn som plutselig skal ha sex med folk mens jeg sover. Flaut når jeg må sove i samme seng som venner, men tror jeg aldri har tatt ett eneste tak i søvne.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #25 Skrevet 4. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Og da tenker jeg, hvorfor har han et behov for å runke på natt? Og spesielt etter at vi har hatt sex. Ønsker han mer av meg må han kommunisere det. Ikke runke på natta, og late som ingenting. Anonymkode: a615a...61c Når han gjør det i søvne så er det jo ikkenoe han har kontroll over. Dette er vel som å gå i søvne. Var en tråd nylig om personer som har tisset i søvne fordi de drømte at de gikk på do. Det er vel kanskje noe lignende som skjer her. Mannen din drømmer at han runker også ender han med å runke i søvne. Anonymkode: 72884...c80 1
Tiuren Skrevet 4. mars 2023 #26 Skrevet 4. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: TS dette er et overgrep! Det er IKKE OK å onanere rett ved siden av noen uten å spørre om lov. Det er din plikt å annelde det her, det kan ende med henleggelse men det er viktig at politiet har han i sine register for denne mannen er farlig. Anonymkode: 9ca16...97d Å fy Fa*n så mange ganger min ex begikk overgrep mot meg! Godt jeg endelig fikk et verktøy til å sette ord på det! 🤪 Må nok anmelde henne i morgen tidlig. 1
Gjest Warrior Skrevet 4. mars 2023 #27 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Det er ikke helt uvanlig i alle fall. Folk kan gjøre forskjellig i søvne. Noen snakker i søvne, tisser på seg i søvne, noen går i søvne, noen koser med seg selv i søvne. Har ofte våknet av selvkos jeg. Det er jo vanlig å komme i søvne og at noen da koser med seg selv/tar på seg selv også er hverken ulovlig eller uvanlig. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er dette et problem for deg? Hva med å ta i et tak, bokstavelig talt, og hjelpe til, i stedet for å være mistenksom og se på det som ble negativt? Anonymkode: dbf9a...3f1 Selvfølgelig skal ingen ta i et tak med noen som sover. Det er aldri greit uten man har sagt det er greit på forhånd. Folk må få kose med seg selv, om det er i søvne eller våken tilstand. Men at andre skal ta i et tak med noen som sover er ulovlig og ikke greit. Endret 4. mars 2023 av Warrior
feliek54 Skrevet 4. mars 2023 #29 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som overskriften sier, så runker kjæresten min i søvne av og til. Jeg kan våkne av at sengen rister og at han puster å peser mens han runker under dynen. Hvor normalt er dette? Det er også gjerne på natten etter at vi har hatt sex. Når jeg spør han later han enten som ingenting eller skjønner ikke hva jeg mener, og sier han klødde men tro meg, jeg merker forskjell. Anonymkode: a615a...61c Jeg tror han er mer eller mindre våken
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #30 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor er dette et problem for deg? Hva med å ta i et tak, bokstavelig talt, og hjelpe til, i stedet for å være mistenksom og se på det som ble negativt? Anonymkode: dbf9a...3f1 Hun har aldri skrevet at det er et problem! Hun spør om det normalt. Har du virkelig så dårlig leseforståelse? Anonymkode: 41be1...aba 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #31 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Absolutt ikke. Anonymkode: a615a...61c Joho Anonymkode: c8814...41a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #32 Skrevet 4. mars 2023 Min mann sover når han gjør det. Jeg kan våkne i det jeg får orgasme. Aner ikke hvorfor, men et eller annet gjør jeg med meg selv. Det er veldig mange som gjør dette. Anonymkode: 652ba...0bb
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #33 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Som overskriften sier, så runker kjæresten min i søvne av og til. Jeg kan våkne av at sengen rister og at han puster å peser mens han runker under dynen. Hvor normalt er dette? Det er også gjerne på natten etter at vi har hatt sex. Når jeg spør han later han enten som ingenting eller skjønner ikke hva jeg mener, og sier han klødde men tro meg, jeg merker forskjell. Anonymkode: a615a...61c Får han orgasme ? Anonymkode: 29511...78a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #34 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): TS dette er et overgrep! Det er IKKE OK å onanere rett ved siden av noen uten å spørre om lov. Det er din plikt å annelde det her, det kan ende med henleggelse men det er viktig at politiet har han i sine register for denne mannen er farlig. Anonymkode: 9ca16...97d HÆ? Seriøst? Overgrep å ta seg en ronk i samme seng som konen /kjæresten sover i? Shitt... Jeg er i fengsel før jeg vet ord av det om min kone tar dette seriøst. 😳 "mann 46 dømt til 18 måneder i fengsel for voldtekt. Han onanerte i samme seng som konen sov" Anonymkode: 656f2...823 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #35 Skrevet 4. mars 2023 Helt normalt at det skjer av og til, men ikke så senga rister, da våkner du selv. Da stopper det opp, eller demper seg. Anonymkode: c9a98...91d
Elaine Marley Skrevet 5. mars 2023 #36 Skrevet 5. mars 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #37 Skrevet 6. mars 2023 Det er ytterst sjeldent. Han er mest sannsynlig våken 🤓 Anonymkode: 78746...d55
Blåttvann Skrevet 6. mars 2023 #38 Skrevet 6. mars 2023 Du sier at han svarer at han klødde når du spør hva han gjør, så da sover han ikke? Hvis han er våken får han gå et annet sted å runke hvis han ikke klarer å gjøre det uten å vekke deg.
blaffen Skrevet 7. mars 2023 #39 Skrevet 7. mars 2023 Det beste beviset på at han faktisk runker i søvne er at han puster og peser og holder på så senga rister. Hadde han vært skikkelig våken hadde han nok hatt vett til å dempe seg. Hvorfor han gjør det rett etter sex? Mye vil ha mer? Blir av og til sånn selv, 'fornøyd men vil ha mer'. HVa kan gjøres? Sover han naken etter sex? Jeg vet med meg selv at når jeg sover naken blir jeg lettere forstyrret av nattlige ereksjoner. Sikkert å gjøre med at den kan slenge litt hit og dit når den ikke holdes på plass av undertøy. Det er selvfølgelig lettere å gripe tak i den når du er naken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå