AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Som overskriften sier, så runker kjæresten min i søvne av og til. Jeg kan våkne av at sengen rister og at han puster å peser mens han runker under dynen. Hvor normalt er dette? Det er også gjerne på natten etter at vi har hatt sex. Når jeg spør han later han enten som ingenting eller skjønner ikke hva jeg mener, og sier han klødde men tro meg, jeg merker forskjell. Anonymkode: a615a...61c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 Hvorfor er dette et problem for deg? Hva med å ta i et tak, bokstavelig talt, og hjelpe til, i stedet for å være mistenksom og se på det som ble negativt? Anonymkode: dbf9a...3f1 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er dette et problem for deg? Hva med å ta i et tak, bokstavelig talt, og hjelpe til, i stedet for å være mistenksom og se på det som ble negativt? Anonymkode: dbf9a...3f1 Sier ikke at det er problem men om det er normalt? Ta i et tak? Når man har hatt sex rett før man sovnet så har man ikke alltid overskudd til å ha sex igjen midt på natten når man skal opp på jobb. Anonymkode: a615a...61c 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #5 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sier ikke at det er problem men om det er normalt? Ta i et tak? Når man har hatt sex rett før man sovnet så har man ikke alltid overskudd til å ha sex igjen midt på natten når man skal opp på jobb. Anonymkode: a615a...61c Hvorfor lurer du på om det er normalt om det ikke er et problem? Anonymkode: dbf9a...3f1 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #6 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor lurer du på om det er normalt om det ikke er et problem? Anonymkode: dbf9a...3f1 Fordi jeg aldri har opplevd eller hørt om at noen andre har gjort det, og tenker kanskje det mangler noe i parforholdet vårt som gjør at han trenger mer stimuli. Anonymkode: a615a...61c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #7 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor er dette et problem for deg? Hva med å ta i et tak, bokstavelig talt, og hjelpe til, i stedet for å være mistenksom og se på det som ble negativt? Anonymkode: dbf9a...3f1 Man tar da vitterlig ikke "tak og hjelper til" på en sovende person, er du helt ute og kjører? Til ts: helt normalt, og ikke noe som handler om deg eller sexlivet deres. Anonymkode: 90fde...fac 7 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #8 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er dette et problem for deg? Hva med å ta i et tak, bokstavelig talt, og hjelpe til, i stedet for å være mistenksom og se på det som ble negativt? Anonymkode: dbf9a...3f1 Det er et problem fordi hele senga rister. Det er ikke alltid like gøy å bli vekt slik midt på natta og lige å kjenne på det lenge. Ta i et tak....hvorfor skal hensynet alltid gå den veien? Ja for det er alt vi er til for, å tilfredstille mannen på bestilling til alle døgnets tider. Vår søvn er ikke viktig. Anonymkode: 08871...4a9 6 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #9 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fordi jeg aldri har opplevd eller hørt om at noen andre har gjort det, og tenker kanskje det mangler noe i parforholdet vårt som gjør at han trenger mer stimuli. Anonymkode: a615a...61c Hvis det gjør deg usikker, så er jo det nærmest definisjonen på problem. Men det er dog et deg-problem. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Man tar da vitterlig ikke "tak og hjelper til" på en sovende person, er du helt ute og kjører? Anonymkode: 90fde...fac Slapp av, han er våken. Ingen sovende person ligger og runker lol Anonymkode: dbf9a...3f1 5
Tiuren Skrevet 4. mars 2023 #10 Skrevet 4. mars 2023 Det er ikke vanlig å runke i søvne, eller i det minste har jeg aldri hørt om det før. Å få utløsning i søvne er helt normalt, men det krever ingen fysisk bevegelse. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #11 Skrevet 4. mars 2023 Tiuren skrev (8 minutter siden): Det er ikke vanlig å runke i søvne, eller i det minste har jeg aldri hørt om det før. Å få utløsning i søvne er helt normalt, men det krever ingen fysisk bevegelse. Og da tenker jeg, hvorfor har han et behov for å runke på natt? Og spesielt etter at vi har hatt sex. Ønsker han mer av meg må han kommunisere det. Ikke runke på natta, og late som ingenting. Anonymkode: a615a...61c
Tiuren Skrevet 4. mars 2023 #12 Skrevet 4. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Og da tenker jeg, hvorfor har han et behov for å runke på natt? Og spesielt etter at vi har hatt sex. Ønsker han mer av meg må han kommunisere det. Ikke runke på natta, og late som ingenting. Anonymkode: a615a...61c Du må nesten snakke med han om det Altså, det er jo mulig han runker i søvne selv om jeg aldri har hørt om det. Det finnes folk som går og prater klart i søvne, selv om jeg aldri har delt rom eller telt med noen som gjør det (med unntak av litt mumling og enkelt ord). Men jeg er ganske sikker på at runking i søne ikke er vanlig.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #13 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvis det gjør deg usikker, så er jo det nærmest definisjonen på problem. Men det er dog et deg-problem. Slapp av, han er våken. Ingen sovende person ligger og runker lol Anonymkode: dbf9a...3f1 Men da runker han jo ikke i søvne som overskriften sier. Ikke rart man blir forvirret Anonymkode: 445a4...e8b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #14 Skrevet 4. mars 2023 TS dette er et overgrep! Det er IKKE OK å onanere rett ved siden av noen uten å spørre om lov. Det er din plikt å annelde det her, det kan ende med henleggelse men det er viktig at politiet har han i sine register for denne mannen er farlig. Anonymkode: 9ca16...97d 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #15 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS dette er et overgrep! Det er IKKE OK å onanere rett ved siden av noen uten å spørre om lov. Det er din plikt å annelde det her, det kan ende med henleggelse men det er viktig at politiet har han i sine register for denne mannen er farlig. Anonymkode: 9ca16...97d Absolutt ikke. Anonymkode: a615a...61c 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #16 Skrevet 4. mars 2023 Dette hadde jeg ikke orket. Tror ikke et sekund på at han gjør det i søvne. Han er våken og vet godt hva han gjør. Man ligger ikke ved siden av partner og onanerer, det er ikke ok. Anonymkode: bc731...504 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS dette er et overgrep! Det er IKKE OK å onanere rett ved siden av noen uten å spørre om lov. Det er din plikt å annelde det her, det kan ende med henleggelse men det er viktig at politiet har han i sine register for denne mannen er farlig. Anonymkode: 9ca16...97d Jeg er enig. Anonymkode: bc731...504
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #18 Skrevet 4. mars 2023 Det må jo bli et farlig klin under den dyne, men han er sikkert våken nok til å få ordnet det. Nei han sover nok ikke, Anonymkode: bc731...504
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #20 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Herlifred, hun stiller bare et enkelt spm. Jeg ville nok lurt på det samme. Hvor gammel er han ts? Jeg har aldri opplevd dette. Går det for han også? Anonymkode: 12d52...5f8 Nei, ikke opplevd at det går for han. Men når jeg våkner og hvis jeg røre litt på meg slutter han og snur seg unna. 35. Anonymkode: a615a...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå