Gjest fast bruker normalt sett... Skrevet 27. desember 2005 #1 Skrevet 27. desember 2005 Hei. Jeg har akkuratt fått ny kjæreste og seksuelt er alt på topp. Tror aldri jeg har hatt så bra sex eller vært så kåt før. Og det til tross for at han har av de mindre penisene jeg har vært bort i. Har alltid sett på liten pikk som turn-off, men han vet akkuratt hvordan han skal bruke den så . I går fortalte han meg at han ex hans hadde puttet fingeren opp i rumpa hans og at han synes det var godt.. Han ba meg ikke om å gjøre det altså, men sånn inne i mellom "rundene" kom dette frem. Om jeg skulle få lyst til å gjøre det, hva skal jeg gjøre. Regner ikke med at det bare er å stikke fingeren inn og ut heller.... Det er vel ikke helt unvanlig å like dette, med tanke på prostata eller noe sånt som er inn i der? Men tar gjerne i mot tips og råd...
babyboy Skrevet 27. desember 2005 #2 Skrevet 27. desember 2005 Du kan jo begynne med å slikke ham i anus, mens du runker pikken og kjæler med ballene. Faktisk er det enda bedre om du slikker ham fra anus til pungen i lange drag. Deretter kan du fukte en finger med litt spytt og presse den forsiktig mot anus, mens du runker/suger pikken/ballene. Anus vil etterhvert gi etter for motstanden, det vil du merke ved at det strammer rundt fingeren. Uten at du presser fingeren langt inn, kan du forsiktig begynne å fingre ham. Etterhvert som han slapper av kan du forsøke å fingre ham dypere. Etterpå kan du slikke deg på fingeren. -Babyboy
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #3 Skrevet 27. desember 2005 Må bare spørre her: Får man ikke bæsj på hendene da? Og hva når man slikker på anus? Vi har akkurat begynt å utforske nr to og forsøker forsiktig litt forskjellig. Spør derfor her fordi det ikke akkurat er særlig artig å bare prøve og plutselig: :icon_frown:
babyboy Skrevet 27. desember 2005 #4 Skrevet 27. desember 2005 Med mindre du må skikkelig på do, får du ikke bæsj på fingrene. Det er påstand, du må ta med en klype salt, da jeg aldri har fingret en jente i anus mens hun var skikkelig bæsjetrengt. Forøvrig har jeg fingret og knullet mange rumpehøl, og aldri opplevd bæsj på hverken pikk eller finger. Nå skal det være sagt at de jentene jeg har vært med alltid har vært veldig renslige av seg. Kanskje har jeg bare vært heldig. Uansett: Med renslighet på topp og tarmen tømt tror jeg nok du skal være klar for analsex. -Babyboy
babyboy Skrevet 27. desember 2005 #5 Skrevet 27. desember 2005 Om dere tar en dusj sammen som forspill, så kan dere jo begge sørge for at dere er rene i anus. Det kan være befriende når man først setter i gang, da slipper man å bekymre seg over om partneren er ren der nede, for man har jo selv sørget for at vedkommende er det. Og...tom tarm. Det er vikig! -Babyboy
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #6 Skrevet 28. desember 2005 Prøv med lillefinger først, ikke gå rett på langemann for å si det på den måten.....
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #7 Skrevet 1. januar 2006 X'en min likte det veldig godt. Var alltid forsiktig først før jeg fingret han skikkelig i anus. Kan si det sånn at han kom...
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #8 Skrevet 1. januar 2006 Jeg for min del slikker ALDRI noen i anus altså, så det er sagt - fysj
org Skrevet 3. januar 2006 #9 Skrevet 3. januar 2006 Det byr meg imot å fingre/ slikke noen i anus. Kan ikke noe for det!
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #10 Skrevet 16. januar 2006 Jaja, alle kan jo ikke være normale. Det byr meg imot å fingre/ slikke noen i anus. Kan ikke noe for det! ←
Gjest Ananas Skrevet 16. januar 2006 #11 Skrevet 16. januar 2006 Rektum og prostata er to forskjellige erogene soner. For å finne prostata må du langt inn med fingeren og rote rundt en del. For å stimulere rektum trenger du ikke nødvendigvis stikke fingeren inn engang.
Gjest glamourgirl Skrevet 17. januar 2006 #12 Skrevet 17. januar 2006 Rektum og prostata er to forskjellige erogene soner. For å finne prostata må du langt inn med fingeren og rote rundt en del. For å stimulere rektum trenger du ikke nødvendigvis stikke fingeren inn engang. ← Godt poeng ananas. Dessuten er det ikke uvanlig at det er litt avføring ytterst i tarmen uansett hvor renslig man er. Spesielt hvis man bruker glidekrem kan dette forekomme. Er en liten knekk i tarmen rett innenfor analåpningen, som det er vanskelig gå komme til i med rengjøring... Det skjer ikke alltid, men det kan skje. Greit å være forberedt på det hvis man først vil utforske analsex.
Tekumseeh Skrevet 17. januar 2006 #13 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Gjør det hvis du føler for det. Byr det deg i mot, så ikke gjør det! Men bare å ha en finger med lett trykk mot åpningen er mmm.. Anbefaler at dere ligger i misjonærstillingen, og du trykker fingeren mot åpningen der bak. han går inn og ut, og på hver "ut-tur" blir det mere trykk der bak (pga at du holder fingeren der,) og det er bare deilig. Etterhvert kanskje du trykker fingeren litt inn, men det finner dere ut av. Og så fremt han er normalt ren, vil du ikke få noe på fingrene. Og det er helt vanvittig å bli slikket der bak. Det liker sikkert dere jenter også. Prøv det på badet på tur ut av dusjen. Men for å borti prostata må du langt inn, og da er det snakk om anal-sex. Da bør man bruke glidemiddel, og det er større sjangs for å støte borti ting av mindre koselig karakter (avføring). Da er det snakk om nesten hele langefinger'n, og da er det for mange ikke like behagelig lengre. Prøv gjerne med deg selv før du prøver det på han. Da vet du litt om hvordan det føles og kjennes. Da mener jeg ikke at du skal lete etter prostata på deg selv, for da skal du lete lenge.. Endret 17. januar 2006 av Tekumseeh
Mrs. K Skrevet 19. januar 2006 #14 Skrevet 19. januar 2006 Tråden er delt. BygdeTrollets spørsmål ligger her Trille (mod)
Gjest analgutt Skrevet 14. mars 2006 #15 Skrevet 14. mars 2006 Gjør det hvis du føler for det. Byr det deg i mot, så ikke gjør det! Men bare å ha en finger med lett trykk mot åpningen er mmm.. Anbefaler at dere ligger i misjonærstillingen, og du trykker fingeren mot åpningen der bak. han går inn og ut, og på hver "ut-tur" blir det mere trykk der bak (pga at du holder fingeren der,) og det er bare deilig. Etterhvert kanskje du trykker fingeren litt inn, men det finner dere ut av. Og så fremt han er normalt ren, vil du ikke få noe på fingrene. Og det er helt vanvittig å bli slikket der bak. Det liker sikkert dere jenter også. Prøv det på badet på tur ut av dusjen. Men for å borti prostata må du langt inn, og da er det snakk om anal-sex. Da bør man bruke glidemiddel, og det er større sjangs for å støte borti ting av mindre koselig karakter (avføring). Da er det snakk om nesten hele langefinger'n, og da er det for mange ikke like behagelig lengre. Prøv gjerne med deg selv før du prøver det på han. Da vet du litt om hvordan det føles og kjennes. Da mener jeg ikke at du skal lete etter prostata på deg selv, for da skal du lete lenge.. ← Er deilig når dama gjør det på meg mens hun suger, blir vanvittig kåt av det, husk bare å skylle godt først som forklart tidligere, slikk litt først, så stikk fingern inn forsiktig(masse glid) så etter hvert presser du fingern opp mot pikken inni tarmen der er prostataen, masser den når du tar fingern/rene inn og ut, så kommer han nok som et tog..
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #17 Skrevet 14. mars 2006 Dette er meget så uakseptabelt. ← bra du ikke liker det, da får vi som liker det de damene for oss selv og alle er glade
fomlepung Skrevet 14. mars 2006 #18 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Ikke ofte jeg tror jeg kan si meg enig med Skauta tror jeg, men akkurat her er jeg av akkurat samme oppfatning. Synes det hele høres motbydelig ut i mine øyne. Som sagt, det bak er beregnet for enveiskjøring... ikke noe "pelling" der for mitt vedkommende. Kall meg kjedelig eller what ever, men akkurat det der er en sperre jeg har som ikke kan krysses. Endret 14. mars 2006 av fomlepung
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #19 Skrevet 14. mars 2006 Jeg skal ikke bruke spysmilies, men dette var en direkt motbydelig tråd. Er det virkelig noen som stikker tunga oppi rumpa? Det var noen her som har blitt alvorlig syke av e-coli, det er en grunn til at de fleste synes slike steder er motbydelig. Det er helsefarlig.
Gjest tunge Skrevet 14. mars 2006 #20 Skrevet 14. mars 2006 Jeg skal ikke bruke spysmilies, men dette var en direkt motbydelig tråd. Er det virkelig noen som stikker tunga oppi rumpa? Det var noen her som har blitt alvorlig syke av e-coli, det er en grunn til at de fleste synes slike steder er motbydelig. Det er helsefarlig. ← Er vel ikke snakk om å kjøre tungen inn i hullet heller da hehe.. Mer rotere rundt på utsiden å kjile før du beveger deg opp sprekken sakte men sikkert, før du fortsetter på blomsterknoppen. Så går du litt ned igjen osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå