Gå til innhold

Vil prøve analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen råd av dere. (Hvis det finnes noen homofil på dette forumet) Selv er jeg homofil - og har planer om og prøve analsex med en mann. Men jeg vet dessverre ikke hvordan man hekt går frem. Skal man pushe sakte eller fort i starten av sex akten? Og hvor lenge KAN dette foregå? Takk,takk!

Skrevet

Nå er ikke jeg homofil, jeg er ikke mann engang, men har jo prøvd litt av hvert likevel. Jeg vil tørre å påstå at sex mellom to menn er like forskjelling som mellom to hetero. Hvordan din fremtidige partner liker det, vet jo bare han, og det må jo dere finne ut dere imellom. Kommunikasjon er jo viktig uansett kjønn/legning.

Jeg har både fått analsex, og gitt til min mann (med strap-on og buttplug). Min erfaring er at man må pushe sakte i starten, ringmuskelen trenger litt tid. Tid er egentlig alfa og omega når det gjelder analsex (og all sex forøvrig), samt glidekrem. Når "den" er helt inne, vent litt så alle muskler får litt tid, før sakte støting. Alt med kontinuerlig kommunikasjon. Vi liker best at den som mottar har kontrollen og sier ifra når den andre skal stoppe, fortsette, trekke ut evt slutte. Tillit er essensielt.

Skjønte ikke helt det siste spørsmålet ditt der... "dette" hva da? Samleiet kan vel vare alt fra "klar, ferdig, ferdig" til timesvis, varierer vel veldig! Mest vanlig ca 15-30min?????????

Håper jeg skjønte spørsmålene dine riktig, og at jeg svarte på det du lurte på!

Skrevet

Jeg har absolutt ikke noe erfaring og peiling på dette,men vet at på KG Magasinet under "Sex og samliv" så har de en guide til analsex! Du finner sikkert noe nyttig der ;)

Skrevet
Nå er ikke jeg homofil, jeg er ikke mann engang, men har jo prøvd litt av hvert likevel. Jeg vil tørre å påstå at sex mellom to menn er like forskjelling som mellom to hetero. Hvordan din fremtidige partner liker det, vet jo bare han, og det må jo dere finne ut dere imellom. Kommunikasjon er jo viktig uansett kjønn/legning.

Jeg har både fått analsex, og gitt til min mann (med strap-on og buttplug). Min erfaring er at man må pushe sakte i starten, ringmuskelen trenger litt tid. Tid er egentlig alfa og omega når det gjelder analsex (og all sex forøvrig), samt glidekrem. Når "den" er helt inne, vent litt så alle muskler får litt tid, før sakte støting. Alt med kontinuerlig kommunikasjon. Vi liker best at den som mottar har kontrollen og sier ifra når den andre skal stoppe, fortsette, trekke ut evt slutte. Tillit er essensielt.

Skjønte ikke helt det siste spørsmålet ditt der... "dette" hva da? Samleiet kan vel vare alt fra "klar, ferdig, ferdig" til timesvis, varierer vel veldig! Mest vanlig ca 15-30min?????????

Håper jeg skjønte spørsmålene dine riktig, og at jeg svarte på det du lurte på!

Hvis jeg har Analsex med ei jente, så tror jeg at det er best med en kjapp/hard start og så roligere ut/inn. Men det er ei sart deilig dames rompe da. Elsker det!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...