Gå til innhold

Ringer


Anede

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA og nei...

Vi skal ha nye ringer når vi gifter oss og da skal jeg vere med og velge ut noen fine.Har vanlig forlovelsesring som er fin men...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har flotte forlovelsesringer med mønster i kantene,og de er 4mm brede.

Vi kjøper nye til bryllupet,og da glatte i 5 eller 6mm.

Vi vil ha nye fordi det føles mest riktig.

icon_wink.gif ismen icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi skal bruke forlovelses ringene våre - jeg ser ikke poenget i å kjøpe helt nye ringer når de vi har kan fullt ut brukes og er like flotte icon_smile.gif Vi skal bare få dem ingravert. Det er forøvrig glatte gullringer.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kjøpe nye ringer når vi gifter oss.

De vi har nå er de gamle gifteringene til farmoren og farfaren til min tilkommende, og de ganske gamle. Synes det hadde vært koselig å brukt disse, men det er ikke så veldig mye igjen av de, så da får vi finne noen nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal bruke forlovelseringene...

Vi har ikke noe dato i dem nå, så vi skal gravere inn bryllupsdatoen! icon_smile.gif

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi kjøpte nye,6mm og så hånd sissilerte vi dem. Det ble nydelig.....

Sissileringen (vet ikke om det staves slik)

er gjort etter gammelt mønster.Anbefales!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte nye, i syden der han fridde til meg. Synes det var litt romantisk.

Vi har litt uvanlige forlovelsesringer, men det er ikke plass til å gravere inn noen dato på de, derfor ble det nye.

I den nye er det en hvit safir, hans er helt glatt.

Har fått endel kommentarer om at det ikke var vanlig, eller at det var unødvendig...

Men jeg ser jo det er flere som har gjort det samme, så da kan det jo ikke være sååå uvanlig...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også kjøpe nye ringer, det bestemte vi allerede dagen vi forlovet oss. Pga dårlig råd den gangen valgte vi å bruke gifteringene etter mine foreldre, så når vi gifter oss har vi lyst til å ha "våre egne" ringer....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Vi skal bruke ringene vi kjøpte til forlovelsen, har navnet "din...+ den gamle datoen i dem, og setter et hjerte mellom og så den nye datoen.. litt koselig å ha begge datoene.

Koz..icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min tilkommende har vært forlova i fem år nå, og vi lurte på om vi skulle kjøpe nye ringer eller ikke. Vi har jo egentlig lyst på nye siden vi har vært forlova ganske lenge. Men det vi nå har tenkt på er å smelte om de gamle ringene og legge på litt gull og eventuelt en liten diamant i min. Vi syns det blir greit, for da kommer jo de gamle til nytte selv om de egentlig er nye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært forlovet i ti år nå, så ringene er slitte og kjedelige... Har bestillt oss noen flotte ringer med både gult og hvitt gull, og en søt diamant i min da.

Gifter oss 15 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har flotte ringer i gult og hvitt, børstet og glatt gull. De skal vi beholde, og sette inn tre diamanter i hver.

Litt usikker på graveringen. Nå har vi Din.... og dato, men vi har lange navn, så det er ikke plass til enda en dato.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...