Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tror det har skjedd med meg og. At noen har latt være å svare mer, fordi jeg har vært åpen om det.

Anonymkode: 614af...2a9

Jeg fikk helt angst av han fyren, trudde han skulle stå utenfor jobben min neste. 

Anonymkode: 33a4a...4ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skummelt om det blir normalen at mange skamgoogler alle de en gang VURDERER å snakke med. Begynner å skjønne hvorfor enkelte har bare kallenavn i sosiale medier.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg visste ikke at så mange creepygooglet. Om jeg blir singel igjen, kommer jeg ikke til å gi ut nok info til at folk kan finne noe.

Hvorfor ikke det?

Jeg føler meg tryggere på å skrive til en jeg vet litt om. Ikke bare et bilde

Jeg spor i hvert fall etter navn før vi møtes. Jeg ringer også før vi møtes

AnonymBruker
Skrevet

Du må i hvert fall ikke være så optimistisk, da det er mange som benytter seg av retten til å bli glemt. Og da finner du ingenting om personen når du Googler.

Jeg er en av dem.

Anonymkode: d4962...1e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal stalking en starte før man har sagt hei også nå. Ha litt selvrespekt, normale folk holder ikke på sånn 

Anonymkode: 265b4...8f8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du googler alle med en gang du har nok info om dem til å gjøre det, så vil noen ta det som et kompliment, andre vil finne det ubehagelig. 

Hvis du i tillegg sier noe om det, eller forsøker manipulere folk til å gi personlig info tidligere enn det som er naturlig begynner  ting å bli litt småskummelt. Du er ikke en privatdetektiv som skal ut å fange skurker, liksom, selv om det for all del er lurt å være blåøyd og treffe en vilt fremmed mann uten å vite noe om han. 

Anonymkode: 9a37a...833

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

*lurt å ikke være være blåøyd

Anonymkode: 9a37a...833

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (12 timer siden):

Hvorfor ikke det?

Jeg føler meg tryggere på å skrive til en jeg vet litt om. Ikke bare et bilde

Fordi jeg ikke vil at folk jeg ikke kjenner skal Google meg uten å gi meg samme mulighet til å sjekke ut dem. Da føler jeg meg bare utrygg på deres intensjoner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fordi jeg ikke vil at folk jeg ikke kjenner skal Google meg uten å gi meg samme mulighet til å sjekke ut dem. Da føler jeg meg bare utrygg på deres intensjoner. 

Jeg er enig med det at da må begge partner oppgi sitt navn. Så når man spør, skal man og oppgi info om seg selv. Det synes jeg gjelder de fleste ting man spør om. At da er det hyggelig at de sier noe om det om seg selv også.

AnonymBruker
Skrevet

Klart jeg googler, alle jeg kjenner gjør det. Eller med bildesøk, de fleste bruker et bilde andre steder og. På samme måte holder jeg internett og sosiale medier fordelaktig, så om noen googler meg antar jeg de først og fremst blir høyst imponert. Det er imidlertid ikke vanlig å innrømme dette for daten eller å ta kontakt på andre medier før det er en gjensidig avtale. Det finnes altså kutyme på området. Menn som har hylt og skreket om stalking om de fikk vite at jeg googlet har vært voldelige, notorisk utro, fuck boys eller gift. Det egger ikke akkurat til å stoppe å gjøre en sjekk. Offentlig tilgjengelig informasjon på nett er allemannseie. Vil man ikke offentliggjøre noe, skriver man det i dagboka si.

Anonymkode: 7a1f9...27c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...