AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Del Skrevet 2. mars 2023 Skal fylle ut skademelding i morgen. Noen som rygget på meg. Noen som vet om den digitale skademeldingen til gjensidige fungerer? Er det bare for meg eller må motpart signere på den også? Noen som vet? Anonymkode: 04a13...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Del Skrevet 2. mars 2023 Skjemaet jeg prater om https://www.gjensidige.no/privat/meld-skade/motor Anonymkode: 04a13...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Del Skrevet 2. mars 2023 Den fungerer Anonymkode: fd7a4...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Del Skrevet 2. mars 2023 Men hva med motpart? Anonymkode: 04a13...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Del Skrevet 3. mars 2023 Eller du kan fylle ut den på papir, noe som bør gjøres for info fra motparten, og ta bilder av den og sende inn. Det gjorde jeg da jeg ble påkjørt. Anonymkode: a258a...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. mars 2023 #6 Del Skrevet 3. mars 2023 Lurt og fylle ut hver sin og sende inn bilder om det blir uenighet er det opp til forsikringsselskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #7 Del Skrevet 3. mars 2023 Brukte NAF sin forleden dag. Man fikk ikke signert før motparten var ferdig. Funker greit. Anonymkode: 98aa1...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå