AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Når jeg ser på profiler til kvinner som deler filmer av seg selv på ulike sider og forum, så er det mange som deler filmer og bilder av hvor vide de er og deler veien til å bli videre ved å bruke større og større dildoer eller hele neven. Virker som mange menn tenner på dette og flere av kvinnene får tilsendt store dildoer eller utfordringer av sine "fans". Dette krasjer litt med alt jeg hører om hvor negativt det er hvis dama er vid og hvordan menn skryter av «hvor trang hun var». Flere kvinner som deler av seg selv skryter også av hvor trang hun er. Det mest fascinerende er de kvinnene som i én video viser at hun endelig får enn en monsterdildo og i neste video skryter hun av hvor trang hun er. Kan man få plass til en megadildo og likevel være trang nok til en normal penis? Jeg vet jo at man kan føde et barn, men likevel være trang etterpå, men det krever god trening av bekkenmusklene (har selv født og er trangere nå enn da jeg var 15 år), men hvis man vider ut fitta vil det da kjennes stramt ut for en vanlig penis like etterpå? Kvinner som driver med stretching, hva er greia for dere? Menn, hva tenner dere med å se på stretching? Er det en ønsket egenskap hos en partner, at hun får inn en såkalt "drage" som er fem ganger så stor som en normal penis? Eller at dere kan fiste henne? Anonymkode: 9e3cd...6dd 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 Nei. Det tenner ikke. Anonymkode: 303cf...3c6 8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 Man vider ikke ut fitta permanet 🤷♀️, den går tilbake til normalen etter noen timer. Vaginaer som blir permanent/langvarig vide etter fødsel skjer fordi musklene er revet tvers av, ikke fordi noe stort har vært der. En stor dildo eller hånd vil ikke rive musklene tvers av, du ser jo hvor forsiktig de gjør det. Anonymkode: 83058...e74 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Skrevet 2. mars 2023 Haha nei du! Med den logikken hadde menn fått krympa penis av å runke hardt også 😂 Anonymkode: 83058...e74 6 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #5 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man vider ikke ut fitta permanet 🤷♀️, den går tilbake til normalen etter noen timer. Vaginaer som blir permanent/langvarig vide etter fødsel skjer fordi musklene er revet tvers av, ikke fordi noe stort har vært der. En stor dildo eller hånd vil ikke rive musklene tvers av, du ser jo hvor forsiktig de gjør det. Anonymkode: 83058...e74 Derfor jeg spør om «det kjennes stramt nok ut for en normal penis like etterpå?». Forsøkte ikke å ha sex samme kveld som jeg fødte noen av gangene, så det var dét jeg lurte på. Jeg vet at musklene trekker seg tilbake etter fødsel, så lenge man er trent eller ikke får skader. Mange kvinner strever likevel med slapp bekkenbunn etter fødsel (manglende trening av bekkenbunnen er ofte en årsak til det), så det kan jo gjerne bli slik etter stretching også, spesielt hvis man ikke er flink nok til å gi muskulaturen tid til å trekke seg tilbake og trene. Anonymkode: 9e3cd...6dd 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Haha nei du! Med den logikken hadde menn fått krympa penis av å runke hardt også 😂 Anonymkode: 83058...e74 Det blir jo ikke det samme i det heletatt 😂 ikke har jeg påstått at kvinner blir vide av mye sex heller. Som kvinne selv vet jeg at kvinner ofte blir strammere av mye sex, spesielt ved orgasmer, da muskulaturen jobber. Har ikke påstått at man forblir vid av å bruke store dildoer heller. Spørsmålet er hvorvidt man kan ta en monsterdildo og likevel kjennes trang ut like etterpå. Altså, hvor raskt trekker muskulaturen seg tilbake etter å ha ført noe så stort inn, samt hva som fascinerer/tenner menn med dette og hva det gir kvinnen. Anonymkode: 9e3cd...6dd 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 Det er tennende å se dama nyte max. Ved fisting så er hver milimeter av bevegelse nok til orgasme og hun føles normalt trang ut etterpå Anonymkode: 547eb...50f 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er tennende å se dama nyte max. Ved fisting så er hver milimeter av bevegelse nok til orgasme og hun føles normalt trang ut etterpå Anonymkode: 547eb...50f Så det er selve nytelsen som tenner, ikke det faktum at hun får plass til noe stort? Men mange kvinner får ikke orgasme av hverken fisting eller stor dildo. Hva tenner da? spør av ren fascinasjon og nysgjerrighet da dette er et fenomen som stadig dukker opp i flere seksual-forum og hverken jeg eller mannlig partner forstår oss på hva som tenner både han og henne. Kjenner heller ingen venninner som har forsøkt eller praktiserer dette og de er like nysgjerrige på hva greia er. Anonymkode: 9e3cd...6dd 3
Snok1 Skrevet 3. mars 2023 #9 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan man få plass til en megadildo og likevel være trang nok til en normal penis? Ja. Skjeden er en muskel. Den kan klemme ut et barn og likevel klemme sæden ut av en vanlig penis kort tid etter. Kvinnekroppen er kort sagt fabelaktig. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #10 Skrevet 3. mars 2023 Snok1 skrev (29 minutter siden): Ja. Skjeden er en muskel. Den kan klemme ut et barn og likevel klemme sæden ut av en vanlig penis kort tid etter. Kvinnekroppen er kort sagt fabelaktig. Dette er jeg fullt klar over. Har født noen barn selv. Hvis du leser HI så der du at jeg hovedsaklig spør etter hva som tenner med dette og om hvor raskt musklene er i stand til å trekke seg tilbake. Jeg har jo ikke pult samme kveld som jeg fødte barn… i tillegg får veldig mange kvinner plager med slapp bekkenbunn selv om de ikke får noen skader på musklene under fødsel (det kommer oftest av lite trent bekkenbunn), så dette kan jo potensielt være et problem ved stretching også? Anonymkode: 9e3cd...6dd 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #11 Skrevet 3. mars 2023 Jeg liker best en trang mus og et løst anus, så for meg er det litt turn-off å se musa bli strekt så mye. Men syns det er turn-on når de klarer det analt. Anonymkode: f9cf7...859 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #12 Skrevet 3. mars 2023 Vi driver med fisting innimellom. Mannen min sier at det kjennes normalt trangt ut etterpå, dvs et minutt eller to etter at han har tatt hånda ut av meg. Anonymkode: 60277...123 5 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #13 Skrevet 3. mars 2023 Tenner ikke at kvinner er vide permanent. Hverken i vagina eller over hoftene/magen. Det som dog tenner er om dere har en stor pikk i dere som gjør dere vid. Og det gjør dere kvinner også ifg statistisk data selv om dere selvrapporterer at dere ikke bryr dere i et slags forsøk på å være dydig. Anonymkode: 3a2ad...bc8 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #14 Skrevet 3. mars 2023 Vid er «down and out» Anonymkode: 8a3c8...52e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #15 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi driver med fisting innimellom. Mannen min sier at det kjennes normalt trangt ut etterpå, dvs et minutt eller to etter at han har tatt hånda ut av meg. Anonymkode: 60277...123 Litt dette vi har vært nysgjerrige på, altså hvor raskt det trekker seg tilbake. Vi kommer ikke til å finne ut av det selv da ingen av oss tenner på det, men det dukker stadig opp som en greie blant folk, så vi begge har jo blitt fascinert og snakket mye om det, hvor vi begge har lurt på både hva som tenner for ham og henne samt hvordan det kjennes ut innvendig like etterpå. Skjønner jo at, hvis man har en normalt sterk bekkenbunn, så trekker seg seg fint sammen igjen, men om musklene trenger litt tid, det var det vi begynte å spekulere i 😅 Hva er det som tenner for dere? Gir det deg som kvinne mye nytelse? Kjennes det normalt ut med en «vanlig» penis like etterpå (altså etter ett minutt eller to)? Anonymkode: 9e3cd...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #16 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenner ikke at kvinner er vide permanent. Hverken i vagina eller over hoftene/magen. Det som dog tenner er om dere har en stor pikk i dere som gjør dere vid. Og det gjør dere kvinner også ifg statistisk data selv om dere selvrapporterer at dere ikke bryr dere i et slags forsøk på å være dydig. Anonymkode: 3a2ad...bc8 Jeg, som kvinne, tenner på å se fitta bli tøyd av en stor kuk, men ser ikke greia med å sette seg ned på en diger silikongnom, kjegle eller "drage". Jeg er trang (sterk bekkenbunn), så jeg trenger ikke en unormalt stor penis før det tøyer. Jeg kan sette inn en «normalt stor» dildo og den faller ikke ut av seg selv hverken om jeg ligger eller jeg står oppreist. Jeg må presse og trekke den ut. Strammer jeg så må man trekke hardt for å i det heletatt få den ut. Hadde ikke jeg vært så våt som seg er, så tror jeg at penetrering ville vært vondt uten hjelp av glidemiddel. Føler derfor ikke at stretching er greia for meg, og når ingen av oss ønsker å prøve eller tenner på det så er det best å la være. Nysgjerrige på det er vi likevel (slik som vi er med alt som har med sex å gjøre, selv om vi ikke praktiserer alt selv). Men ja, elsker at mannen filmer når han penetrerer meg så jeg, bortsett fra å kjenne at han tøyer og må presse seg inn, ser hvordan fitta griper om kuken. Anonymkode: 9e3cd...6dd 1
Gjest Paramount Skrevet 3. mars 2023 #17 Skrevet 3. mars 2023 Det aller meste av utforskning der nede på kvinner er opphissende, og jeg er gjerne den ivrigste forskeren. Men akkurat om hun er vid eller trang betyr egentlig next to nothing for meg. Det er nysgjerrigheten, og viljen til å søke egen nytelse, naturlig og uten skam, som tenner meg veldig. Angående anatomi, så er det alt det utenfor vagina, som lokker meg inn. Det starter gjerne veldig langt unna det som til slutt er målet. Det kan være både ytre og indre ting ved en person som leder meg. Og alt det som leder meg inn, har mye større betydning enn om hun er vid eller trang. Der inne er det alltid godt å være. Bare det å føle seg sterkt ønsket, kan gjøre det til en meget verdifull opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #18 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Litt dette vi har vært nysgjerrige på, altså hvor raskt det trekker seg tilbake. Vi kommer ikke til å finne ut av det selv da ingen av oss tenner på det, men det dukker stadig opp som en greie blant folk, så vi begge har jo blitt fascinert og snakket mye om det, hvor vi begge har lurt på både hva som tenner for ham og henne samt hvordan det kjennes ut innvendig like etterpå. Skjønner jo at, hvis man har en normalt sterk bekkenbunn, så trekker seg seg fint sammen igjen, men om musklene trenger litt tid, det var det vi begynte å spekulere i 😅 Hva er det som tenner for dere? Gir det deg som kvinne mye nytelse? Kjennes det normalt ut med en «vanlig» penis like etterpå (altså etter ett minutt eller to)? Anonymkode: 9e3cd...6dd Vanskelig å svare helt på hvorfor det tenner meg. Det er vel mye fordi det er litt kinky og tabu (?). Hånda treffer g-punktet veldig godt også. En vanlig penis kjennes nesten normalt ut etterpå, minus den første følelsen av at han trenger inn. Det kjennes... som i et samleie som har vart en stund, kan man vel si. Er jo veldig våt av glidekrem etter fisting, så det gjør jo at det blir lite friksjon. Anonymkode: 60277...123 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #19 Skrevet 3. mars 2023 Som med all annen sexeksperimentering så er det viktig at det ikke blir den eneste sexformen man holder på med. Da vil det også bli vanlig og kjedelig over tid. Samboer og jeg har eksperimentert og utforsket siden den dagen vi traff hverandre, og vi har vært sammen i over 18 år. Store dildoer, kuler, plugger, latex, bondage, dominanse, anallek, sex i det fri, sex på spisebordet, rollespill, fetisjklubber - det meste er i grunn prøvd ut. Når det gjelder lek med store objekter så bør man sette av god tid til den slags lek, et godt forspill med henne i fokus hvor mange begynner med normale leker, veksler på størrelsene for å gå opp i størrelse. Kombinert med en buttplugg og en vibrator så får hun gode orgasmer, gjerne to eller tre før jeg begynner å penetrere henne. Fra den siste orgasmen med den største dildoen (6,5 cm i diameter) til penetrering med penis tar det ikke mer enn 10 sekunder så merker jeg at hun kniper som om hun ikke hadde hatt noen stor dildo i seg. Det ender alltid opp med de største og villeste orgasmene når vi leker slik. Men som nevnt innledningsvis, hvis sexlivet kun skal bestå av denne type form for sex så vil det også bli kjedelig i lengden. Grunnsexen, med kos og intimitet bør være grunnpilarene i hvilket som helst sexliv. Store dildoer er derfor noe vi bare leker med 1 til 2 ganger i måneden, i tillegg kombineres det ofte med bondage og dominanse. Anonymkode: d4997...046 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå