emdes Skrevet 29. januar #261 Del Skrevet 29. januar Jeg har sett igjen dokumentaren om Birgitte Tengs. Sakene har påfallende store likheter. Begge er unge blonde jenter på tur hjem fra fest, tilsynelatende alene. Begge virker som de er plukka opp av en bil i sentrum. Begge er utsatt for gjentatte slag med gjenstand mot hodet. Birgitte med stein, Tina med jernstang. Begge var avkledd på underkroppen, mens klærne var intakt på overkroppen. Og kanskje den mest interessante detaljen, begge ser ut til å være flytta på etter de er drept. Det er litt tvil om hvorvidt Birgitte er det, men for meg ser det ut som Birgitte er drept på veien, og så dratt med inn i krattskogen. Vi kan legge til at det er 5 år mellom sakene, og det er geografisk veldig nærme. Det er nesten vanskelig å se for seg at det ikke er samme gjerningsmann. Jeg kan også ane en slags utvikling. Jeg har ikke helt skjønt hvorfor gjerningsmannen har tatt seg bryet, og risikoen, med å gjemme Tina under et kumlokk på en parkeringsplass like ved fylkesveien. Han kunne bare kjørt ut på en traktorvei og dumpa henne i en skråning. Men hvis at det er samme gjerningsmann så gir det litt mer mening. Han har brent seg på det en gang før, med Birgitte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eidetiker Skrevet 10. februar #262 Del Skrevet 10. februar Nå har det kommet to nye episoder i podcasten på Stavanger Aftenblad, noen meninger der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå