AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Hjelper en venninne med å få oversikt over gjeld. Når jeg ser på Horde, gjeldsregisteret så ser jeg noe gjeld men ikke alt. Jeg vet hva som er lønnstrekk av (2 saker) men jeg finner ikke alt det andre som ikke ble trekk pga de lager bare for to år . Så når det blir intet til utlegg , hvor finner jeg det ? og de som fikk intet til utlegg, kommer de uromantisk i rekkefølge om to år? Anonymkode: 53130...8ad
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hjelper en venninne med å få oversikt over gjeld. Når jeg ser på Horde, gjeldsregisteret så ser jeg noe gjeld men ikke alt. Jeg vet hva som er lønnstrekk av (2 saker) men jeg finner ikke alt det andre som ikke ble trekk pga de lager bare for to år . Så når det blir intet til utlegg , hvor finner jeg det ? og de som fikk intet til utlegg, kommer de uromantisk i rekkefølge om to år? Anonymkode: 53130...8ad Når noe blir intet til utlegg hos namsmannen så vil det gå ut en namsbok til saksøkte, der har man alt man trenger av opplysninger. Hvis man ikke vet om det ligger saker til avholdes hos namsmannen så tar man en tlf til det aktuelle namsdistrik. Ut over dette så forholder man seg til kreditor, så en tlf/logge seg inn hos de aktuelle vil gi mye informasjon. Hvis en utleggsforretning har blitt avholdt med intet til utlegg så er det fristavbrudd på 10 år. Når neste utleggsforretning vil komme er opp til kreditor ( det skal varsles med 4-18/4-19). Anonymkode: c43e1...5cd
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når noe blir intet til utlegg hos namsmannen så vil det gå ut en namsbok til saksøkte, der har man alt man trenger av opplysninger. Hvis man ikke vet om det ligger saker til avholdes hos namsmannen så tar man en tlf til det aktuelle namsdistrik. Ut over dette så forholder man seg til kreditor, så en tlf/logge seg inn hos de aktuelle vil gi mye informasjon. Hvis en utleggsforretning har blitt avholdt med intet til utlegg så er det fristavbrudd på 10 år. Når neste utleggsforretning vil komme er opp til kreditor ( det skal varsles med 4-18/4-19). Anonymkode: c43e1...5cd Ho har ikke helt oversikt så jeg hjelper henne . Men da skal vi ta en tlf til namsmannen . Tusen takk Anonymkode: 53130...8ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå