AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #21 Skrevet 3. mars 2023 Det var også en sak i lokalnyhetene om mye gonoré i sving, selvom det for ti år siden var svært lite utbredt.. "De fleste som ble meldt smittet i 2022, var i aldersgruppen 20–29 år. Nesten 500 kvinner ble meldt smittet i fjor, viser tall fra Meldingssystem for smittsomme sykdommer (MSIS). Det er nesten tidobling i løpet av de siste ti årene. – Særlig bekymringsfull er den sterke økningen av smitte hos unge kvinner. Kvinner smittes lettere og risikerer mer alvorlig sykdom enn menn, sier seniorrådgiveren i FHI. – Dette er især bekymringsverdig, fordi gonoré hos kvinner kan gi økt risiko for infertilitet og svangerskap utenfor livmoren. Kvinner kan også i motsetning til menn ha færre symptomer ved gonorèinfeksjon, og kan således gå lengre ubehandlet." Anonymkode: 59880...22c 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #22 Skrevet 3. mars 2023 3 hours ago, Maleficenta said: Du høres fornuftig ut ts. Tragisk at det er så mange på din alder spesielt har så teite holdninger til kondombruk. Akkurat som om det kun er forbeholdt ungdom liksom. Man blir ikke immun mot kjønnssykdommer selv om man blir eldre, så keep up the good work. Fortsett å insister på kondom du. Jo takk jeg har tenkt å fortsette å bruke. Folk får mene det de vil, men tida er liksom riktig nå for å prøve masse forskjellig føler jeg, og med tinder som er en nyvinning siden sist jeg var singel så er det jo såre enkelt å finne nye sexpartnere. Selv for en mann midt i livet som er litt tynnere i håret enn sist han var ute på markedet Så det var ikke ment som en fundering på om jeg skulle gi etter eller ikke. Jeg kommer aldri til å ligge med tilfeldige partnere uten. Det var mer å få høre kvinners tanker rundt dette.... om det er sånn at kvinner på min alder føler seg ferdig med kondombruk og at det hører til ungdommen. Mange gode innspill her og godt å høre at de fleste er for! Jeg synes sex med kondom kan være veldig bra. Gjeler å finne et merke som passer bare. Og det er for all del nok av kvinner som gjerne har sex med kondom, så de som har insistert på å gjøre det uten har måttet klare seg uten sex fra min side. TS Anonymkode: 377ed...20f 1
MyMichelle Skrevet 3. mars 2023 #23 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg trodde de var "fette nørd"? 🤭 Anonymkode: 59880...22c Er bare Fetisha Williams som sier det.
Geojak Skrevet 3. mars 2023 #24 Skrevet 3. mars 2023 Er gift og har kun sex med kona, men bruker fortsatt kondom hver gang. Vi er ikke redd for sykdommer, men har brukt det som prevensjon hele veien, fordi hun ikke tålte p-piller. Nå er hun ferdig med overgangsalderen, og vi kunne klart oss uten, men hun liker ikke "sølet" når jeg kommer i henne. Og da fortsetter vi med kondom bruk, Heller det, enn at hun ikke ønsker sex, som fort kunne blitt resultatet. 2
Elaine Marley Skrevet 3. mars 2023 #25 Skrevet 3. mars 2023 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Gjest Warrior Skrevet 3. mars 2023 #26 Skrevet 3. mars 2023 (endret) Med faste partnere. Uten kondom hvis begge vil. Med ons. Alltid med. Uansett hva andre sier. Fordi det er tryggest når det gjelder ukjente og folk jeg mest sannsynlig aldri møter igjen. Noen ganger blir det jo flere møter men alltid sex med kondom i starten og første gangene. Ellers nekter jeg, da blir det bare oralsex og hendene eller finner noen som vil med. Dessuten er sex med og uten kondom like deilig for meg😍 Sex er alltid deilig. Kunne hatt med hele livet jeg og bryr meg ikke om folk som nekter med, men det er greit uten med folk jeg stoler på og har fast sex med Det kjennes ikke bedre uten. Det kjennes like godt og perfekt. Både med og uten. Endret 3. mars 2023 av Warrior
Maleficenta Skrevet 7. mars 2023 #27 Skrevet 7. mars 2023 Warrior skrev (På 3.3.2023 den 17.59): Med faste partnere. Uten kondom hvis begge vil. Med ons. Alltid med. Uansett hva andre sier. Fordi det er tryggest når det gjelder ukjente og folk jeg mest sannsynlig aldri møter igjen. Noen ganger blir det jo flere møter men alltid sex med kondom i starten og første gangene. Ellers nekter jeg, da blir det bare oralsex og hendene eller finner noen som vil med. Dessuten er sex med og uten kondom like deilig for meg😍 Sex er alltid deilig. Kunne hatt med hele livet jeg og bryr meg ikke om folk som nekter med, men det er greit uten med folk jeg stoler på og har fast sex med Det kjennes ikke bedre uten. Det kjennes like godt og perfekt. Både med og uten. er ikke helt trygt med oralsex heller da. man kan få kjønnssykdommer den veien og... 1
Gjest Warrior Skrevet 7. mars 2023 #28 Skrevet 7. mars 2023 Maleficenta skrev (11 timer siden): er ikke helt trygt med oralsex heller da. man kan få kjønnssykdommer den veien og... Man kan ja, men det er mye sjeldnere. Så kondom når det gjelder oralsex bryr jeg meg ikke om selv om det er ons. Ingen fare for graviditet heller når det gjelder oralsex.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #29 Skrevet 7. mars 2023 Til man er eksklusiv så alltid med. Virkelig kjipt å være 38 år og kjøpe angrepille. Tulle til syklusen og være livredd for at det blir noe mer. Har fått de barna jeg ville ha og har ikke kapasitet eller ønske om fler. Anonymkode: bbde5...a0c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #30 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Til man er eksklusiv så alltid med. Virkelig kjipt å være 38 år og kjøpe angrepille. Tulle til syklusen og være livredd for at det blir noe mer. Har fått de barna jeg ville ha og har ikke kapasitet eller ønske om fler. Anonymkode: bbde5...a0c Ønsker heller ikke å bli smittet med noe. Anonymkode: bbde5...a0c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #31 Skrevet 7. mars 2023 For meg er det uaktuelt å ha ons uten kondom (går på p-piller så det er kun pga smitte). Men jeg observerer at overraskende mange venninner (som har høy utdannelse og livet på stell) ofte dropper det. Flere av dem går ikke på annen prevensjon, og det virker ikke som de er klar over hvordan angrepille egentlig fungerer selv om de tar den innimellom. Syns dette er merkelig og forstår ikke helt hvorfor. Min erfaring er også at menn regner med at damer går på prevensjon og lar vær å spørre. Kombinasjonen av disse menneskene er jo mildt sagt spennende synes jeg. Anonymkode: 92cab...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #32 Skrevet 7. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: For meg er det uaktuelt å ha ons uten kondom (går på p-piller så det er kun pga smitte). Men jeg observerer at overraskende mange venninner (som har høy utdannelse og livet på stell) ofte dropper det. Flere av dem går ikke på annen prevensjon, og det virker ikke som de er klar over hvordan angrepille egentlig fungerer selv om de tar den innimellom. Syns dette er merkelig og forstår ikke helt hvorfor. Min erfaring er også at menn regner med at damer går på prevensjon og lar vær å spørre. Kombinasjonen av disse menneskene er jo mildt sagt spennende synes jeg. Anonymkode: 92cab...d4f Ja lurer på om det kan være noen av venninnene din jeg har rota meg borti da Forbausende mange ellers oppegående kvinner som vil at jeg skal pule dem uten. Heeeelt uaktuelt for min del.... Fatter ikke at de ønsker å ta sjansen heller. Jeg kan jo komme rett fra en annen date for alt de vet... TS Anonymkode: 377ed...20f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #33 Skrevet 7. mars 2023 On 3/3/2023 at 5:59 PM, Warrior said: Med faste partnere. Uten kondom hvis begge vil. Med ons. Alltid med. Uansett hva andre sier. Fordi det er tryggest når det gjelder ukjente og folk jeg mest sannsynlig aldri møter igjen. Noen ganger blir det jo flere møter men alltid sex med kondom i starten og første gangene. Ellers nekter jeg, da blir det bare oralsex og hendene eller finner noen som vil med. Dessuten er sex med og uten kondom like deilig for meg😍 Sex er alltid deilig. Kunne hatt med hele livet jeg og bryr meg ikke om folk som nekter med, men det er greit uten med folk jeg stoler på og har fast sex med Det kjennes ikke bedre uten. Det kjennes like godt og perfekt. Både med og uten. Dette !!! Bare tull at sex med kondom ikke kan være bra... Enig i at sex alltid er digg, også med kondom. TS Anonymkode: 377ed...20f 1
Gjest Warrior Skrevet 7. mars 2023 #34 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja lurer på om det kan være noen av venninnene din jeg har rota meg borti da Forbausende mange ellers oppegående kvinner som vil at jeg skal pule dem uten. Heeeelt uaktuelt for min del.... Fatter ikke at de ønsker å ta sjansen heller. Jeg kan jo komme rett fra en annen date for alt de vet... TS Anonymkode: 377ed...20f Vil alltid være noen som er desperat etter å bli gravid og tar sjansen på å bli det med tilfeldig ons ved å ikke bry seg om kondom. Synes det er trist og dårlig gjort mot barnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå