Gå til innhold

Har du opplevd utroskap ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble bedratt over ÅR. Jeg er dum, han var dummere. Han bedro meg med samme dame hele tiden. Fy fader for en feiging som ikke tok ansvar. Kasta bort år av livet mitt, ødela tilliten min. Har funnet en mann jeg gjerne vil dele livet med, men er i ferd med å dytte han fra meg er jeg redd.

Anonymkode: f8c02...a41

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (5 minutter siden):

Jeg har sagt til kjæresten at hun kan ha eventyr på siden, så jeg er vaksinert mot utroskap. 
Sammen har vi funnet en felles elsker som vi treffer sammen. Senest i går snakket vi om at vi må treffe ham igjen.

Jeg er generelt fascinert over hvor mye vekt folk legger på hvor kjønnsorganene har vært og hvor mye man aksepterer av generell drittsekkadferd uten å problematisere det siste som etter min mening er verre.

For noen (eller veldig mange) så er sex noe som er forbundet med kjærlighet og respekt til hverandre. Det er noe eget for kun deg og partner og noe som skiller forholdet fra bare vennskap. Hva er det som gjør forholdet mellom to parter så spesielt hvis de har fritt frem med å ha sex med andre? Det båndet jeg og partner har under sex det er hellig for oss og noe bare vi to har. Skal vi ha sex med noen andre er dette noe vi gjør sammen, ikke hver for oss. 

Er ikke negativ til de som har åpne forhold og kan forstå at det er rett for dem. Begynner bare å bli litt lei av at så mange med åpne forhold skal se så ned på de som ønsker å være monogame. Akkurat som det er noe galt… jeg elsker at i snart 20 år så har jeg og mannen skapt et bånd som bare blir sterkere. Et bånd som knytter oss sammen som par. 

Anonymkode: c2d40...720

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en i 2 år. 1 av de 2 åra hadde had hatt en fast  på si OG han hadde liggi med og klina med alt på 2 bein og puls. 

Anonymkode: fa0f1...566

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

F.eks. litt overlapp mot slutten av et forhold, bare så noen får det lille pushet de trenger for å bryte ut. Utfallet er uansett det samme (det blir slutt), så jeg ser ikke det helt store problemet med sånne tilfeller.

Også har du tilfeller hvor en av partene slutter å investere i forholdet. Det kan f.eks. dreie seg om regelrett sexnekt, eller andre former for sexløshet og frustrasjonene som medfølger. Eller det kan dreie seg om at en av partene lar seg selv gå, gror fast på sofaen, legger på seg 20 kilo og man bokstavelig talt "vokser fra hverandre". Samtidig er det komplisert å gå på grunn av diverse familieforpliktelser. 

Uansett, det er som regel grunner for at folk er utro. Det kreves (i de fleste tilfeller) to for å danse tango. Slutter en å ta vare på både seg selv og den andre, er det omtrent uungåelig at noen vil bryte ut eller outsource noen aspekter ved forholdet. Og de vil ikke alltid gjøre det helt etter boka mens de forsøker å navigere i det landskapet der.

Anonymkode: e799d...a45

Det er aldri greit å være utro!!! 

Anonymkode: ade74...314

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

For noen (eller veldig mange) så er sex noe som er forbundet med kjærlighet og respekt til hverandre.

Partner og jeg har vårt beste sexliv noensinne. 
Å åpne opp sexlivet vårt for andre personer og nye praksiser har gjort den tradisjonelle misjonørsexen mer intim, mer intens og mer fylt av kjærlighet enn noensinne.

Dette er vår reise. Vi er stolte av den og står for den. Det betyr ikke at vi misjonerer (jepp, pun intended) eller ser ned på andre som er mer konvensjonelle enn oss.

• Hjerte 2
Skrevet
Snok1 skrev (3 timer siden):

Nei, det er ingen sammenheng der. Karma eksisterer ikke, det er gammel overtro fra Østen.

Ahh, ikke gidd. Karma eksisterer! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Goodtimes skrev (24 minutter siden):

Pøh  !   :fnise:     Må  ha det jobbigt, dere overtroiske.

Anonymkode: a3709...2f3

• Liker 2
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

F.eks. litt overlapp mot slutten av et forhold, bare så noen får det lille pushet de trenger for å bryte ut. Utfallet er uansett det samme (det blir slutt), så jeg ser ikke det helt store problemet med sånne tilfeller.

Problemet er at den som blir forlatt får det ofte 10 ganger verre. Man bryter før man finne en ny. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 3/2/2023 at 9:26 AM, AnonymBruker said:

Hva er den verste utroskap opplevelse du har opplevd eller hørt om ?

Anonymkode: a7374...2e5

Hun som fant ny mann (i skjul) på bryllupsreise,og så flyttet han inn menst mannen hun var gift med reiste på sjøen.

Stakkars mannen fikk vite dette på havet.....

Anonymkode: 3c6bb...e50

Skrevet

Ja... fruen har hatt tre forhold som jeg vet om...

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne lå innlagt på sykehuset med igangsatt fødsel, og mannen dro "hjem" for kvelden, rettere sagt; rett fra sykehuset og til en annen kvinne og hadde sex den natten. Senere den dagen deltok han på fødselen av deres tredje barn.

Anonymkode: eed32...d50

Skrevet

Hun jeg var forlovet med i ungdomsårene syntes viste det seg, at livet hadde mer å by på en bare meg. Så mens jeg var en trygg havn som betalte regninger, var det mye gøy å finne på på sidelinjen...

Hun jeg var gift med i 23 år, mitt livs kjærlighet, fant ny spenning i sjefen sin på jobb...

Så jeg har litt problemer med å akseptere at damer er så mye bedre enn menn når det kommer til utroskap!

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Goodtimes skrev (På 3.3.2023 den 10.33):

Right…..

AnonymBruker
Skrevet
Hillbill skrev (16 timer siden):

Hun jeg var forlovet med i ungdomsårene syntes viste det seg, at livet hadde mer å by på en bare meg. Så mens jeg var en trygg havn som betalte regninger, var det mye gøy å finne på på sidelinjen...

Hun jeg var gift med i 23 år, mitt livs kjærlighet, fant ny spenning i sjefen sin på jobb...

Så jeg har litt problemer med å akseptere at damer er så mye bedre enn menn når det kommer til utroskap!

Har du en ny dame nå? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja! 

Anonymkode: 4dbf0...25b

Skrevet
Hillbill skrev (17 timer siden):

Det er de jo ikke. For at matematikken skal gå opp må begge kjønn i gjennomsnitt være omtrent like aktive utenfor ekteskapet.

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (5 minutter siden):

Det er de jo ikke. For at matematikken skal gå opp må begge kjønn i gjennomsnitt være omtrent like aktive utenfor ekteskapet.

Nei 😅 flere menn enn kvinner er utro i følge forskning og undersøkelser. Jeg har ikke kommet over ett eneste forskningsprosjekt som har motsatte funn. Når en mann er utro er han jo ikke utelukkende utro med gifte kvinner?

Anonymkode: c2d40...720

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 17.48):

Har du en ny dame nå? 

Nei, har ikke det. Har ikke mistet troen på kjærligheten, men trives som singel i øyeblikket. Så får vi se hva som skjer fremover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...