Gå til innhold

Har du opplevd utroskap ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den verste utroskap opplevelse du har opplevd eller hørt om ?

Anonymkode: a7374...2e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ei som var utro fordi mannen var for stor.

En som var utro fordi kona var for renslig.

Anonymkode: 159e2...cc8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En som hadde affære over lengre tid med sin kollega som også hadde barn i samme kull og gikk dermed i samme barnehage. Paret holdt fortsatt sammen etter at hun fant det ut, affæren ble avsluttet, men «elskerinnen» begynte å jobbe i samme barnehage som barna gikk i etterpå. Barna kommer til å gå i samme klasse på skolen når den tid kommer. 

Anonymkode: c2d40...720

• Liker 1
Skrevet

Ekskona var utro. Var sammen i over 10 år og hun hadde en elsker på siden i typ 3 mnd. 
Var vist for spenningens skyld. 

Vi er i hvert vårt forhold i dag og nytypen hennes hadde sex med ei på jobben som var 6-7 år yngre enn ekskona mi. (What goes around, comes around osv) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han visste ikke hvorfor han var utro!

Anonymkode: afb34...a78

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel opplevd det en hel del ganger😳 Alltid min feil da jeg alltid har vært litt vel åpen og leken, tenner på spenning osv.. Takk og lov har jeg landet med en type som liker den siden av meg også😊

Anonymkode: df1bb...4b0

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd utroskap overfor meg så vidt jeg vet. Men jeg har vært utro selv, og mener jeg hadde god grunn til å være det da. Også de utroskapene jeg har inngående kjennskap til hos andre vil jeg si var fullt ut forståelige, enten det var fra hans eller hennes side. Så jeg kan ikke si jeg har hørt om noe "verste" utroskap. De har alle gitt mening på sine vis. 

Anonymkode: e799d...a45

AnonymBruker
Skrevet

Jeg googla utroskap, fikk nesten sjokk, det var utroskap alle varianter spesielt innlegg på Kvinneguiden.

TS

Anonymkode: a7374...2e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Så jeg kan ikke si jeg har hørt om noe "verste" utroskap. De har alle gitt mening på sine vis. 

Kan du utdype ?

Anonymkode: a3709...2f3

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du utdype ?

F.eks. litt overlapp mot slutten av et forhold, bare så noen får det lille pushet de trenger for å bryte ut. Utfallet er uansett det samme (det blir slutt), så jeg ser ikke det helt store problemet med sånne tilfeller.

Også har du tilfeller hvor en av partene slutter å investere i forholdet. Det kan f.eks. dreie seg om regelrett sexnekt, eller andre former for sexløshet og frustrasjonene som medfølger. Eller det kan dreie seg om at en av partene lar seg selv gå, gror fast på sofaen, legger på seg 20 kilo og man bokstavelig talt "vokser fra hverandre". Samtidig er det komplisert å gå på grunn av diverse familieforpliktelser. 

Uansett, det er som regel grunner for at folk er utro. Det kreves (i de fleste tilfeller) to for å danse tango. Slutter en å ta vare på både seg selv og den andre, er det omtrent uungåelig at noen vil bryte ut eller outsource noen aspekter ved forholdet. Og de vil ikke alltid gjøre det helt etter boka mens de forsøker å navigere i det landskapet der.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fant meldinger på konas mobil der hun skrev at hun husket lukten hans da de møttes og slikt. De hadde visst hatt sex i en bil.

Det er omtrent 5 år siden og vi er fremdeles sammen. Det var vondt i noen dager men nå tenker jeg sjelden på det og føler ikke negative følelser rundt det. Er ikke sjalu av meg.

Anonymkode: 91363...b96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Venninnene hadde pult flere en henne. Siden hun hadde vært i forhold mellom 16 - 20 følte hun seg utenfor på jentevors. Skal ikke undervurdere statusen til de giftige tøsene i jenteklikken med alle de spennende opplevelsene.

Ikke ridd kukkarusellen har man ikke levd.

You go girl, YOLO

Hun fikk pikk av en random på dass på et utested, jeg lot henne få det som hun ville. Hun fikk slippe å være i forhold

Men da ville hun ikke være singel lenger. Rart det der.

Anonymkode: c9d4c...088

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vel opplevd det en hel del ganger😳 Alltid min feil da jeg alltid har vært litt vel åpen og leken, tenner på spenning osv.. Takk og lov har jeg landet med en type som liker den siden av meg også😊

Anonymkode: df1bb...4b0

Han aksepterer at du har noen «eventyr»? 😏👍🏻

AnonymBruker
Skrevet

Ja og min historie er verst av alle jeg kjenner til. Han hadde besøk av andre damer (minst 1) i senga mi, hadde kjæresteforhold til en annen kvinne i byen han jobbet i hver tredje uke mens han bodde hos meg til vanlig, og glemte bursdagen min fordi han brukte dagen på å kjøpe gave til en annen dame han sjekket opp. Han bar notorisk utro men så manipulerende at man kunne ikke tro det når det skjedde så åpenlyst. 

Anonymkode: bfadb...e19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

F.eks. litt overlapp mot slutten av et forhold, bare så noen får det lille pushet de trenger for å bryte ut. Utfallet er uansett det samme (det blir slutt), så jeg ser ikke det helt store problemet med sånne tilfeller.

Også har du tilfeller hvor en av partene slutter å investere i forholdet. Det kan f.eks. dreie seg om regelrett sexnekt, eller andre former for sexløshet og frustrasjonene som medfølger. Eller det kan dreie seg om at en av partene lar seg selv gå, gror fast på sofaen, legger på seg 20 kilo og man bokstavelig talt "vokser fra hverandre". Samtidig er det komplisert å gå på grunn av diverse familieforpliktelser. 

Uansett, det er som regel grunner for at folk er utro. Det kreves (i de fleste tilfeller) to for å danse tango. Slutter en å ta vare på både seg selv og den andre, er det omtrent uungåelig at noen vil bryte ut eller outsource noen aspekter ved forholdet. Og de vil ikke alltid gjøre det helt etter boka mens de forsøker å navigere i det landskapet der.

Fortsatt ikke gode grunner for å være utro. Det er aldri en god grunn for å være utro. Du ender forholdet med partner først, så kan du ha den sexen du vil med hvem det måtte passe. 
Hadde blitt mye mer såret hvis partner var utro for så at forholdet skulle tatt slutt enn om han bare hadde dumpet meg. Utroskap er ALDRI greit. 

Anonymkode: c2d40...720

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg får vel være ærlig å begynne med meg selv.  Jeg pulte mi brors svigermor i fylla, hun gift og jeg sambo.

Ellers husker jeg da jeg var yngre og singel, og leide i sokkeletasjen hos et middelaldrende ektepar.  Gubben i huset var uhelbredelig alkis, og måtte av og til inn på "rehab" for å tørke opp.    Jeg synes nok jeg så noe i blikket til fruen når vi var alene, men hun var ikke så attraktiv at jeg ville utfordre det noe.                                                                                                                    Så var det en dag hun banket på hos meg (jeg hadde turnusjobb og av og til fridager midt i uka), og ville ha hjelp til å se på noen sikringer og blablabla.  Hun hadde på seg en slags enkel " huskjole(?) " , og ingen bh under.                                                             Kortversjonen :  Vi endte opp med å ha sex.  Ikke så mye å se på, men fin jentefigur- kropp og  intens og rå sex. hun var skikkelig underenært av den impotente alkisgubben.

Senere ble jeg fast avløser i ektesenga, når gubben var til "tørk". Hun begynte å få følelser, og jeg begynte å bli smånervøs for at hun ville true med å avsløre det for gubben om jeg ikke ville. Så jeg flyttet etterhvert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han mente det var lurt at vi tok en klamydiatest. I følge han, så var det noen vennepar av han som hadde testet seg mot klamydia, og ingen av de to hadde ligget med noen fra før av. 

Han var utro :) 

Anonymkode: 400ed...0fd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd utroskap i yngre dager.

Den verste utroskapen jeg har opplevd var ikke seksuell utroskap men økonomisk. Mannen min løy om penger, tok store lån og gjorde oss nesten husløse. 

Anonymkode: 3e456...799

• Hjerte 1
Skrevet
Goodtimes skrev (19 timer siden):

Ekskona var utro. Var sammen i over 10 år og hun hadde en elsker på siden i typ 3 mnd. 
Var vist for spenningens skyld. 

Vi er i hvert vårt forhold i dag og nytypen hennes hadde sex med ei på jobben som var 6-7 år yngre enn ekskona mi. (What goes around, comes around osv

Nei, det er ingen sammenheng der. Karma eksisterer ikke, det er gammel overtro fra Østen.

Skrevet

Jeg har sagt til kjæresten at hun kan ha eventyr på siden, så jeg er vaksinert mot utroskap. 
Sammen har vi funnet en felles elsker som vi treffer sammen. Senest i går snakket vi om at vi må treffe ham igjen.

Jeg er generelt fascinert over hvor mye vekt folk legger på hvor kjønnsorganene har vært og hvor mye man aksepterer av generell drittsekkadferd uten å problematisere det siste som etter min mening er verre.

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...