Gå til innhold

Hva tjener du som lærervikar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 2.3.2023 den 17.17):

You are welcome.

1DE31328-EF9E-4DCF-9F90-A293E38AC105.jpeg

Anonymkode: 6bdd8...25f

Men det er jo årslønna til ulike stillinger? Litt vanskelig å gå utifra den hvis jeg skal regne på det… 

 

TS

Anonymkode: 09fc3...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.3.2023 den 18.21):

Hva jeg tjener som vikar er ikke relevant. Jeg har utdanning og ansiennitet og en 100% stilling fra før. Jeg tjener godt på vikartimer jeg tar, og det skulle da bare mangle.

Hva man ellers tjener som vikar, varierer veldig på hva slags bakgrunn man har, om man er satt inn i et vikariat eller om man kun har løse vikartimer. En løs vikartime er best betalt, da de baker for/etterarbeid inn i timelønna. 

Anonymkode: dec2e...ed8

Svarte fortsatt ikke på spørsmålet mitt😅

 

TS

Anonymkode: 09fc3...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2023 den 18.24):

Som en annen person nevner så er det selvsagt den øverste delen. Du tar grunnlønn og deler på 1950 (timer i året i 37,5 per uke) for å finne timelønna.

Anonymkode: 6bdd8...25f

Altså 166,61kr/t??? Det blir vel ikke helt riktig..?

 

TS

Anonymkode: 09fc3...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2023 den 23.25):

Jobbet som lærervikar uten utdanning for noen rundt 5-6år siden. Husker ikke nøyaktig lønn, men lå på rundt 320/t. Sikkert ikke så relevant i dag, men svarer fordi jeg ser du har fått få andre svar

Anonymkode: 522bf...5e6

Takk for svar!:)

 

TS

Anonymkode: 09fc3...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okidokisjokioki skrev (13 timer siden):

Jeg tjener ca. 292kr for 45 minutter undervisning. Er tredje års lærerstudent, og er da lagt inn som fagarbeider uten godkjent lærerutdanning. 😊

Eneste ulempen som tilkallingsvikar er at det er maks 6 undervisningstimer  pr. dag + eventuelle inspeksjoner ute i friminutt, men går jo helt fint med såpass god timelønn. 

Takk for svar! 
 

TS

Anonymkode: 09fc3...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg fikk rundt 400kr før jeg sendte inn vitnemålet mitt fra universitetet (så langt som jeg har kommet i studiet - er ikke ferdig). Nå har jeg 550kr/timen. Hver time er 60 min. Jobber på en ungdomsskole. Også er det jo innbakt forarbeid og etterarbeid. Varierer mye hvor mye forarbeid og etterarbeid det er. 

Anonymkode: fbfbf...61d

Altså du går lærerutdanning eller en annen utdanning? Og det var høy timelønn for uten dokumentasjon på høyere utdanning?? -Takk for svar
 

TS

Anonymkode: 09fc3...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da jeg jobbet som ringevikar med utdannelse (lektor med tillegg) tjente jeg rundt 600 kr i timen. Som adjunkt med tillegg tjente jeg rundt 550. Det spørs jo litt på fag, man tjener mer på norsktimer. Dette var på ungdomsskole. 

Anonymkode: 4fe09...9d8

Takk for svar. Hvilke fag tjener man mest på å undervise? Norsk, engelsk og matte? Hvor ligger de andre faga i forhold?

 

TS

Anonymkode: 09fc3...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Altså du går lærerutdanning eller en annen utdanning? Og det var høy timelønn for uten dokumentasjon på høyere utdanning?? -Takk for svar
 

TS

Anonymkode: 09fc3...824

Går lærerutdanning ja, men har en del andre emner i tillegg. Så har samlet opp en del studiepoeng. Jeg fikk i hvert fall rundt 400kr uten å ha sendt inn dokumentasjon.

Anonymkode: fbfbf...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2023 den 17.17):

You are welcome.

1DE31328-EF9E-4DCF-9F90-A293E38AC105.jpeg

Anonymkode: 6bdd8...25f

Garantilønnstabellen til ks (som du viser her) har blitt oppdatert. Det er en ny tabell som gjelder per 1.1.2023.

Anonymkode: a34e5...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

950 kr for 60 min. Er lærer med tillegg og 16 års ansiennitet.

Anonymkode: ec295...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

950 kr for 60 min. Er lærer med tillegg og 16 års ansiennitet.

Anonymkode: ec295...cdc

675 for en skoletime, altså. Rart at hos oss tjener adjunkter 430-480 i timen. 

Anonymkode: 1e88e...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Har ikke godkjent lærerutdanning, men nærliggende høy og relevant utdanning. Får 560kr for 60 min. 

Anonymkode: 3dcbd...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...