Miraz Skrevet 1. mars 2023 #1 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg har havnet i den situasjonen at jeg hadde en kortvarig forelskede i en annen mann, som kysset meg en gang. Dette innrømmet jeg til min mann over 20 år og det falt virkelig ikke i god jord. Har hatt noen dager helvete nå siden jeg innrømmet dette, og i dag gikk jeg med på å ta en løgndetektortest for å få roet han ned. Han hadde forberedt spesifikke spm som var tilpasset situasjonen vår. Men problemet var at når vi kom dit var det noe feil med programvaren. Vi hadde betalt 10500kr for denne testen og reist et stykke. Så ville bare få det ut av verden. Etterforskeren som han kalte seg tilbydde seg et avhør av meg i steden. Men vi endte til slutt opp med noe som het Eye detector. Denne testen var veldig rar og skulle være nesten skråsikker. Men nå angrer jeg på at jeg takket ja. Det var generelle spørsmål som var slik som «har du hatt seksuell kontakt med andre enn din ektefelle». Disse poppa opp innimellom spørsmål som jeg skulle lyve på med vilje. Sånn som «jeg har aldri kjørt for fort» osv. Problemet var jo at jeg stoppet opp og leste mye nøyere når utro spørsmålene kom. Og når testen begynte så stod det at det gjalt kyssing med berøring også (i mitt hode tenkte jeg da at berøring trenger ikke være seksuell vel? Men endte alt i alt å stryke denne testen totalt. Jeg begynner å få dårlig syn og teksten var litt stor så jeg måtte lese bortover på de lange spm. Men skjønner ærlig ikke hvordan jeg feilet? Har ikke hatt noe seksuell kontakt eller omgang med andre, så var skråsikker på at dette skulle gå bra! Noen har grabba tak i puppen min på byen liksom. Men føler ikke det er seksuell kontakt…. Han sa vi kunne ta den igjen, men det kosta 10500kr til liksom. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå jeg. Mannen tror jeg har pult rundt og nå er det som å snakke til døve ører. Det er virkelig et farlig spill disse «etterforskerne» driver med, ved å ødelegge noen på denne måten. Beklager langt innlegg, men lurer på om noen har noen kloke ord eller erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 1. mars 2023 #2 Del Skrevet 1. mars 2023 Yeah right:) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 😬 seriøst?? Utroskap er ikke det største problemet deres, men det totale fraværet av sunn fornuft! Anonymkode: e61d7...47d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraz Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 😬 seriøst?? Utroskap er ikke det største problemet deres, men det totale fraværet av sunn fornuft! Anonymkode: e61d7...47d Jeg syns ikke dette var sunn fornuft selv heller. Syns faktisk det er galskap og følte det som en skikkelig krenkelse. Men til slutt gikk jeg med på dette for å roe han ned… Jeg syns det er hinsides all fornuft. Men han har vært gal i 3 dager og vi har bygd et liv sammen. Så tenkte hva som helst for at han skal se jeg ikke har gjort noe mer…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Del Skrevet 1. mars 2023 Kyssingen var jo seksuell kontakt da. Men det er en grunn til at sånne tester ikke brukes av politiet og det er fordi de ikke er sikre. Det er en grunn til at de private som tilbyr sånne tester tar så høy pris for det og det er fordi det er så få som gidder, så de må ta høy pris for å tjene nok. Hvis mannen din vil at du skal ta en ny test og fortsetter å plage deg med dette er han veldig kontrollerende. Dere bør ta en alvorsprat om at sånn kontroll ikke er greit, du har tatt testen og det var fint, det burde vise han at du ikke har noe mer å skjule og om han ikke kan velge å tro på det eller legge det bak seg så bør dere slå opp. Jeg skjønner hans side, han vil vite, men forholdet blir ikke bedre av å vite alt om fortiden. Enten må han bestemme å slå opp eller å se fremover og bygge opp forholdet Anonymkode: 5ad99...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraz Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kyssingen var jo seksuell kontakt da. Men det er en grunn til at sånne tester ikke brukes av politiet og det er fordi de ikke er sikre. Det er en grunn til at de private som tilbyr sånne tester tar så høy pris for det og det er fordi det er så få som gidder, så de må ta høy pris for å tjene nok. Hvis mannen din vil at du skal ta en ny test og fortsetter å plage deg med dette er han veldig kontrollerende. Dere bør ta en alvorsprat om at sånn kontroll ikke er greit, du har tatt testen og det var fint, det burde vise han at du ikke har noe mer å skjule og om han ikke kan velge å tro på det eller legge det bak seg så bør dere slå opp. Jeg skjønner hans side, han vil vite, men forholdet blir ikke bedre av å vite alt om fortiden. Enten må han bestemme å slå opp eller å se fremover og bygge opp forholdet Anonymkode: 5ad99...7c1 Ja jeg føler faktisk dette nesten som et overgrep. Har aldri følt meg så liten som når etterforskeren sa jeg svarte løgnaktig. Men jeg er en overtenker… så tror ikke jeg klarer meg bra på noe sånt. Vi har to nydelige følsomme unger sammen. Og endelig fått drømmestedet å bo. Skal sies at jeg også er 42 år og føler ikke for å starte på nytt. Men etter å ha blitt kalt hore og det som værre er de siste dagene så kjenner jeg at jeg kanskje ikke orker mer. Ingen av oss har råd til å flytte fra hverandre heller… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Del Skrevet 1. mars 2023 Miraz skrev (1 minutt siden): Ja jeg føler faktisk dette nesten som et overgrep. Har aldri følt meg så liten som når etterforskeren sa jeg svarte løgnaktig. Men jeg er en overtenker… så tror ikke jeg klarer meg bra på noe sånt. Vi har to nydelige følsomme unger sammen. Og endelig fått drømmestedet å bo. Skal sies at jeg også er 42 år og føler ikke for å starte på nytt. Men etter å ha blitt kalt hore og det som værre er de siste dagene så kjenner jeg at jeg kanskje ikke orker mer. Ingen av oss har råd til å flytte fra hverandre heller… Du kan ikke fortsette å leve i dette hvis han bryter deg ned og kaller deg stygge ting og kontrollerer deg så grovt. Om det ikke går over innen en måneds tid bør du komme deg vekk. 42 er ingen alder, det er ikke for sent å starte på nytt og å være singel er bedre enn å leve i et psykisk voldelig forhold Anonymkode: 5ad99...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #8 Del Skrevet 1. mars 2023 Du kan politianmelde han som skulle ta den løgndetektortesten i hvert fall. Det var svindel og han opererer i et meget farlig område. Anonymkode: e1a96...93a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #9 Del Skrevet 1. mars 2023 Du skriver at han har vært gal i tre dager. Mener du at det er tre dager siden du fortalte dette, og siden det har dere rukket å teste deg i en løgndetektor? Dette høres ikke normalt ut. Han virker veldig kontrollerende. Skjønner godt du ble stresset av testen. Forsøk to-tre timer på et familievernkontor. Hvis ikke det hjelper så er det bare å gå fra ham. Anonymkode: 59d8f...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraz Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kan politianmelde han som skulle ta den løgndetektortesten i hvert fall. Det var svindel og han opererer i et meget farlig område. Anonymkode: e1a96...93a Kan jeg det? Jeg lurte på det skjønner du. Fordi jeg syns det er et farlig spill. Nå er jeg stemplet som utro løgner… Var sikker på at jeg skulle stå den testen. Ellers hadde jeg ikke gått med på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraz Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du skriver at han har vært gal i tre dager. Mener du at det er tre dager siden du fortalte dette, og siden det har dere rukket å teste deg i en løgndetektor? Dette høres ikke normalt ut. Han virker veldig kontrollerende. Skjønner godt du ble stresset av testen. Forsøk to-tre timer på et familievernkontor. Hvis ikke det hjelper så er det bare å gå fra ham. Anonymkode: 59d8f...2ab Ja jeg fortalte det søndag morgen. Han har følt på seg at det er noe. Og vet at jeg har blitt kjørt hjem et par ganger av en fyr jeg har jobbet litt i pub med. Så han spurte meg rett ut om jeg hadde vært utro eller om det kun var magefølelsen hans. Og da tenkte jeg at det var greit å være ærlig å få det ut av verden. Så jeg sa jeg hadde flørta en del med og da skjønte han med en gang hvem jeg snakket om, og spurte om jeg var forelsket i han. Dumme meg klarte å si at jeg var litt forelsket…. Er jo ikke en person som klarer å juge i utgangspunktet. Så tok jeg denne testen da han sa han hadde fått time i dag… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #12 Del Skrevet 1. mars 2023 ikke rart folk blir enslige i dagens samfunn, med så mange søppel-forhold ute og går overalt... Anonymkode: 410ae...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraz Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #13 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du kan ikke fortsette å leve i dette hvis han bryter deg ned og kaller deg stygge ting og kontrollerer deg så grovt. Om det ikke går over innen en måneds tid bør du komme deg vekk. 42 er ingen alder, det er ikke for sent å starte på nytt og å være singel er bedre enn å leve i et psykisk voldelig forhold Anonymkode: 5ad99...7c1 Han er egentlig en veldig snill mann med mange gode kvaliteter. Men han er så knust og skuffa at han har blitt helt irrasjonell… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 1. mars 2023 #14 Del Skrevet 1. mars 2023 Miraz skrev (29 minutter siden): Men han har vært gal i 3 dager og vi har bygd et liv sammen. Så tenkte hva som helst for at han skal se jeg ikke har gjort noe mer…. …..og hvilket liv det er!🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraz Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #15 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ikke rart folk blir enslige i dagens samfunn, med så mange søppel-forhold ute og går overalt... Anonymkode: 410ae...7de Vi har i utgangspunktet hatt et godt forhold i straks 20 år. Men jeg har hatt en slags midtlivskrise el. Tror jeg trengte en virkelighetsflukt og klarte å forelske meg da… Men hadde ikke tenkt å gjøre noe mer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraz Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #16 Del Skrevet 1. mars 2023 Snok1 skrev (1 minutt siden): …..og hvilket liv det er!🙄 Vi har hatt et bra liv i snart 20 år. Men jeg klarte å ødelegge det i et par ukers galskap. Er slik jeg føler det hvertfall. Mannen har aldri vært så koko som han er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 1. mars 2023 #17 Del Skrevet 1. mars 2023 (endret) Miraz skrev (7 minutter siden): Vi har hatt et bra liv i snart 20 år. Men jeg klarte å ødelegge det i et par ukers galskap. Er slik jeg føler det hvertfall. Mannen har aldri vært så koko som han er nå. Hvis ett enkelt kyss er det verste du har på samvittigheten gjennom 20 års ekteskap, synes jeg personlig ikke du har noe å ha dårlig samvittighet for. I alle fall ikke noe som forsvarer en sånn reaksjon som du har fått fra mannen din. Ellers, som for så vidt påpekt allerede, finnes det ingen idiotsikre løgndetektortester. Du kan få både falske positive og falske negative resultater, selv under optimale omstendigheter. Endret 1. mars 2023 av Jdz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraz Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #18 Del Skrevet 1. mars 2023 Jdz skrev (40 minutter siden): Hvis ett enkelt kyss er det verste du har på samvittigheten gjennom 20 års ekteskap, synes jeg personlig ikke du har noe å ha dårlig samvittighet for. I alle fall ikke noe som forsvarer en sånn reaksjon som du har fått fra mannen din. Ellers, som for så vidt påpekt allerede, finnes det ingen idiotsikre løgndetektortester. Du kan få både falske positive og falske negative resultater, selv under optimale omstendigheter. Takk. Jeg har hatt følelser for en annen da. Var det han sier er der værste sviket. Men hadde aldri sett fort meg den reaksjonen hans… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. mars 2023 #19 Del Skrevet 1. mars 2023 Er dette tull? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraz Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #20 Del Skrevet 1. mars 2023 Tvillingsjel skrev (15 minutter siden): Er dette tull? Nei jeg skulle ønske det var det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå