AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Del Skrevet 1. mars 2023 Har mulighet til å begynne som forsikringsrådgiver i tryg. 100% provisjonsbasert, som selfølgelig er veldig skremmende. Har veldig lyst p ta sjangsen, men ønsker å hørre andres erfaringer, positive og negative. Fastlønn under opplæring, hvordan er opplæringen? Anonymkode: 717d2...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Del Skrevet 1. mars 2023 Selgeropplæring er tynn suppe. Det må sitte naturlig om man skal tjene godt. Anonymkode: b86fe...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Selgeropplæring er tynn suppe. Det må sitte naturlig om man skal tjene godt. Anonymkode: b86fe...314 Har du erfaring fra bransjen, kan du utdype litt mer konkret? Anonymkode: 717d2...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Del Skrevet 1. mars 2023 Tryg har et nokså nøktern provisjons system, hvis det er for et agentur ville jeg fremforhandlet en del av lønn som fastlønn eller A konto. Selve opplæringen og autorisasjon i regi Tryg vil jeg si er bra. Hva angår agentur kan det være mye forskjellig opplæring ut å går. Uavhengig må du være rimelig sulten, selvgående og motivert for å jobbe med forsikring. Ut over dette så er Tryg generelt priset høyt i enkelte områder slik at det kommer i stor grad ann på hvilket område du skal jobbe i om det blir mye salg. Ser for meg det er tungt å selge for Tryg i nedgangstider. Provisjon og ordningen mot Nordea er bra så å bli god på personforsikringer er gull. I Tryg vil du ha de store kundene og ikke mange små - da ordner lønningen seg selv. Anonymkode: 10f4e...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tryg har et nokså nøktern provisjons system, hvis det er for et agentur ville jeg fremforhandlet en del av lønn som fastlønn eller A konto. Selve opplæringen og autorisasjon i regi Tryg vil jeg si er bra. Hva angår agentur kan det være mye forskjellig opplæring ut å går. Uavhengig må du være rimelig sulten, selvgående og motivert for å jobbe med forsikring. Ut over dette så er Tryg generelt priset høyt i enkelte områder slik at det kommer i stor grad ann på hvilket område du skal jobbe i om det blir mye salg. Ser for meg det er tungt å selge for Tryg i nedgangstider. Provisjon og ordningen mot Nordea er bra så å bli god på personforsikringer er gull. I Tryg vil du ha de store kundene og ikke mange små - da ordner lønningen seg selv. Anonymkode: 10f4e...f09 Tusen takk for utfyllende svar. Anonymkode: 717d2...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå