AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #23 Skrevet 1. mars 2023 2 hours ago, LissiN said: Jeg har akkurat lest igjennom en lang tråd hvor noen spør etter forslag på "korrekt" hunderase til seg selv. Så da tenkte jeg la dere gjette dere frem til rasen jeg allerede har. Den er perfekt til meg og mitt liv. Her kommer info som kan brukes til å finne korrekt rase. * sjelden hunderase, også på verdens basis * vi løper/går på ski 2/3 dager i uka * vanlig tur er ca 60-90 minutter gangvei eller i skogen *trygg i byen *moderat pelsstell *medium størrelse * medium aktivitetsnivå * moderat jaktinnstinkt * modnes "aldri" * ikke utpreget sosial *Liker ikke regnvær *Ikke en rase jeg anbefaler om du liker trene lydighet *Brukes i noen land sammen med mynder til lure coursing Etnahund? Anonymkode: 9e3fa...978
LissiN Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #25 Skrevet 1. mars 2023 Er det noen av dere forresten som kjenner til rasen? Møtt noen?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #27 Skrevet 1. mars 2023 Nutz skrev (1 time siden): Shiba er vel ikke spesielt sjelden? Nei, det er sant Anonymkode: 8a131...0d6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #28 Skrevet 1. mars 2023 Huh, visste ikke at de løper LC Anonymkode: 8a131...0d6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå