Gå til innhold

Snart 40 år gammel mann, jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner en mann som nærmer seg 40, som jeg er ganske sikker på er jomfru. Han er veldig snill og hyggelig, avslappende å være rundt. Og tror jeg er interessert i ham. Men... han har få nære  relasjoner, og er unnvikende om du kommer for nær. Jeg tror selv ikke dette er et såkalt "rødt flagg" 

Anonymkode: c343f...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har jo sikkert blitt sånn nettopp fordi alle har sett røde flagg. Hvordan skal han komme videre om han ikke får en mulighet? Du sier jo at du liker han; da ville jeg nok hjulpet han litt med å mykne opp litt.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjenner en mann som nærmer seg 40, som jeg er ganske sikker på er jomfru. Han er veldig snill og hyggelig, avslappende å være rundt. Og tror jeg er interessert i ham. Men... han har få nære  relasjoner, og er unnvikende om du kommer for nær. Jeg tror selv ikke dette er et såkalt "rødt flagg" 

Anonymkode: c343f...9b2

Hvorfor tror du at han er interessert i deg? Eller mener du at det er du som er interessert i ham?
Og hvordan kan du være ganske sikker på at han er jomfru? Ingen av de tingene du nevner, får meg til å tro at han er jomfru

Anonymkode: 905eb...1bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er med andre ord det man kaller en "Wizzard". Jeg ville sett på dette som et stort rødt flagg og styrt laaaangt unna denne mannen.

Anonymkode: cb973...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg kjenner en mann som nærmer seg 40, som jeg er ganske sikker på er jomfru. Han er veldig snill og hyggelig, avslappende å være rundt. Og tror jeg er interessert i ham. Men... han har få nære  relasjoner, og er unnvikende om du kommer for nær. Jeg tror selv ikke dette er et såkalt "rødt flagg" 

Anonymkode: c343f...9b2

Tja, når sant skal sies, så er det nok  flere jomfruer i den alderen enn man skulle trodd. Og det trenger ikke å være et "rødtflagg" nødvendigvis. Livet skjer fort , og noen er veldig sjenerte eller har vanskeligheter med å knekke visse koder.

Anonymkode: 89fcb...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...